من و بازار

من و بازار

توسط ۲ نفر دنبال می شود

3 اصل در خرید صابون داو که باید بدانید

 

 

داو صابونی برای زیباییست

اگر شما به دنبال زیبایی طبیعی هستید، صابون داو بهترین گزینه ممکن به نظر می رسد و می توانید با خیال راحت آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید و در این میان نباید از خواص صابون داو صورتی غافل شد. دقت داشته باشید که اغلب افراد از گرد و غبار و مواد موجود در هوای ناسالم که روی پوست صورتشان می نشیند غاقل هستند که یکی از اصلیترین عوامل تاثیرگذار و مسبب تیرگی و کدر شدن پوست است. بنابراین پر واضح است که شستشوی منظم، آنهم با صابونی که می تواند اثرگذاری عالی داشته باشد امری ضروریست.

از همین رو فروشگاه بزرگ اینترنتی من و بازار که یکی از پیشگامان عرضه برندهای اصلی با قیمت واقعی است، در سری مقالاتی به معرفی انواع محصولات و آموزش خرید آنها پرداخته که یکی از آنها آشنایی با صابون داو است و پیشنهاد می کنم مطالعه آن را از دست ندهید

کدام داو برای چهره شما بهترین است؟

 

صابون داو به مدت چند دهه یک منبع مطمئن برای پاکیزگی بوده است آن هم در حالی که صابون داو به طور معمول برای تمیز کردن صورت استفاده نمی شود.داو دارای یک خط از میله های زیبایی است که حاوی مواد طبیعی و غیر تحریک کننده است که به نوع خاص پوست خود را خدمت می کنند.

تفاوت بین صابون داو منظم و صابون داو زیبایی

تفاوت بین داو منظم صابون و داو زیبایی در pH است. یک داو صابون به طور معمول دارای pH بالا است که پوست را خشک می کند و صورت رطوبت طبیعی را از بین می برد، در حالی که یک داو زیبایی داو از یک pH خنثی استفاده می کند که برای جلوگیری از آسیب به پوست مناسب است. کافه های زیبایی، بر خلاف میله های صابون معمولی، حاوی کرم مرطوب کننده برای پر کردن رطوبت طبیعی و بازگرداندن مانع پوست است. شما می توانید یک داو زیبایی را در هر دو بدن خود استفاده کنید و چهره خود را به عنوان آن را ملایم تر بر روی پوست.

نکاتی برای خرید صابون داو

 

برای خرید صابون داو باید یه سری نکات را در نظر گرفت و سپس خرید کرد. به غیر از در نظر گرفتن نکته مهمی مانند تفاوت صابون داو اصلی و تقلبی نکاتی مانند عناصر، نوع پوست، حساسیت های پوستی، عطر و غیره را نیز در نظر بگیرید تا پس از مصرف احساس بهتری داشته باشید. به هر حال پوست خوب یکی از عوامل اصلی زیبایی و جذابیت هر انسانی به خصوص خانم ها است و نمی توان از از رسیدگی منظم و اصولی به آن غافل شد. در اینجا نکات لازم برای خرید صابون داو را برای شما ذکر خواهیم کرد.

1#صابون داو : عناصر

یکی از مهمترین چیزها در مورد صابون داو، مواد تشکیل دهنده است که در واقع فواید صابون داو به آن وابسته است و این عناصر در این زمینه تعیین کننده هستند. اینها روی بسته بندی صابون درج می شوند و در صورتی که محصول حاوی مواد شیمیایی مضر باشد یا برای نوع پوست آنها طراحی شده باشد، به کاربران اطلاع می ده.  داو دارای مواد تشکیل دهنده و پیشنهادات محصول به تنوع انواع مختلف پوست مانند چرب، خشک و غیره است.

2#صابون داو : نوع پوست

صابون های زیبایی داو به منظور رفع پوست خشک، چرب، ترکیب و حساس، طراحی و تولید شده اند. مواد تشکیل دهنده آنها طبیعی، غیر سمی و هیپرگرام هستند. هر داو زیبایی حاوی کرم مرطوب کننده است و برای مطابقت با pH پوست شما کار می کند تا به طور موثر بدون خسارت پاک شود.

3#صابون داو: داو از محیط زیست غافل نمی شود

داودر سال 2018 متعهد شد تا در زمینه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش یک سری اقدامات را انجام دهد.. این به این معنی است که آنها محصولات خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی کنند و نمادهای وجود دارد که می توانید بر روی بسته به دنبال این باشید. اکثر محصولات داو نیز وگان هستند.

4#صابون داو : هیپوالرژیک

ابن صابون خوب شامل مواد طبیعی است. این یکی از ویژگی های مهم است که اگر پوست حساس دارید، در نظر بگیرید. داو به طور طبیعی منابع خود را فراهم می کند و یک خط از میله های زیبایی را تولید می کند که برای صورت عوارضی ندارد.

5#صابون داو : عطر

برخی از این صابون های، عطرهای خود را از روغن های ضروری به جای مواد شیمیایی و رنگ ها به دست می آورند، اما گزینه های ناخواسته نیز وجود دارد. اگر شما صابون عطر را دوست دارید، مطمئن شوید که بوی از روغن به جای یک ماده شیمیایی سمی به مشام شما می رسد. اگر پوست حساس تر دارید، سعی کنید از داوهای زیبایی استفاده نکنید.

 

سوالات متداول که کارشناسان ما پاسخ داده اند

تیم متخصص من و بازار به سه سوال که بیشتر خریدارن پرسیده اند پاسخ داد که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

#1 چگونه می توانم بدانم آیا مواد تشکیل دهنده صابون داو طبیعی هستند؟

داو در پایگاه داده عمیق پوست EWG به عنوان یکی از شستشوی های غیر سمی و طبیعی طبیعی ذکر شده است.

#2 آیا باید صابون داو ضد باکتریایی دریافت کنم؟

شما نباید از صابون ضد باکتریایی روی صورت خود استفاده کنید چون طبق تحقیقات انجام شده دارای عوارضی است که استفاده از آن توصیه نمی شود.

#3 بهترین صابون داو برای خرید چیست؟

 در نظر گرفتن سه اصل مهم برای خرید این صابون امری حیاتی است که می تواند تاثیرگذاری آن را چند برابر کند. از همین رو پیشنهاد می شود خواندن این قسمت را از دست ندهید.

#1 صابون داو زیبایی برای پوست های حساس

  • آنچه شما باید بدانید: این داو زیبایی حاوی کرم مرطوب کننده است و عطر است.
  • آنچه شما دوست دارید: حاوی هیچ پارابنز یا سولفات نیست و از یک فرمول ملایم برای محافظت از رطوبت طبیعی پوست استفاده می کند.
  • آنچه شما باید در نظر بگیرید: این صابون در مقایسه با صابون های معمولی مستطیل شکل بسیار کوچک است.

#2 صابون داو زیبایی صورتی :

  • آنچه شما باید بدانید: این داو زیبایی از پاک کننده های خفیف استفاده می کند و برای استفاده در پوست حساس ایمن است.
  • آنچه شما دوست دارید: می توان آن را می توان برای تمیز کردن تمام قسمت های بدن و عطر و طعم طراوت استفاده می شود. داو پوست متخصص پوست توصیه می شود و در رطوبت طبیعی پوست قفل می شود.
  • آنچه شما باید در نظر بگیرید: برخی از کاربران خشکی را تجربه کرده اند و بافت مومی را به سایر صابون ها ترجیح نمی دهند.

#3 صابون داو زیبایی مراقبت از آرامش بخش :

  • آنچه شما باید بدانید: داو دارای یک فرمول PH متعادل است که پوست حساس را آسیب نمی رساند. این پوست را برای ساعت ها مرطوب می کند.
  • آنچه شما دوست دارید: داو زیبایی مراقبت از دویو به آرامی پاک می شود بدون مانع از مانع طبیعی پوست.
  • آنچه شما باید در نظر بگیرید: برخی از مصرف کنندگان اشاره کرده اند که این داو LAS نیست.

 

فواید صابون داو برای پوست های چرب 

 داو دارای هیدروکسیدهای آلفا و بتا است که این توانایی را دارد که گرد و غبار و سلول های روغنی بیش از حد را بدون آسیب رساندن به لایه های پوستی از روی پوست را پاک کند. در پاکسازی منافذ بسیار مؤثر است به گونه ای که آکنه ها ، جوش های سر سفید و جوش های سرسیاه را بدون عوارض جانبی از بین می برد.

جمع بندی

بطور کلی صابون های داو از جمله پرمصرف ترین صابون های دنیا هستند که توانسته با توجه به تنوع در تولید، بازارهای زیادی را بدست بیاورد. فروشگاه اینترنتی من و بازار نیز توانسته انواع صابون داواصل را تامین کند. برای خرید صابون داو به سادگی می توانید اقدام و درب منزل دریافت کنید.

لینک مطلب " 3 اصل در خرید صابون داو که باید بدانید " در فروشگاه اینترنتی من و بازار

من و بازار
من و بازار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋