من و بازار

من و بازار

توسط ۲ نفر دنبال می شود

8 نسکافه فوق العاده در من و بازار

 

 

انواع نسکافه NESCAFÉ

انواع نسکافه ها دارای ویژگی خاصی هستند که این شناخت انوع قهوه و قهوه فوری را تخصصی می کند، محصولات متنوعی که برای دوستداران قهوه مناسب است. از سویی دیگر نسکافه به غیر از قهوه فوری خالص، تولیدات دیگری شامل نوشیدنی های کاپوچینو و لاته نیز دارد. این قهوه فوری که امروزه برای جز جدانشدنی سبد خانوار است، نیازمند شناخت و آگاهی است.

به همین دلیل فروشگاه بزرگ من و بازار در متد ابداعی خود مقالات آموزش خرید را تدارک دیده تا شما به بهترین محصول موردنیاز خود دسترسی داشته باشید. پس با ما همراه شوید و هرآنچه در مورد انواع نسکافه است را بیاموزید

معرفی انواع نسکافه

 

نسکافه یک برند قهوه است که توسط نستله تولید شده و به اشکال مختلف می آید. این نام برگرفته از کلمات «نستله» و «کافه» است. نستله اولین بار در 1 آوریل 1938، این برند قهوه را در سوئیس معرفی کرد و نسکافه که یک قهوه پودری محلول است که در طول جنگ جهانی دوم به یکی از محصولات اصلی آمریکایی تبدیل شد.

در سال 1965، نستله یک نام تجاری قهوه خشک انجمادی به نام “Nescafé Gold” را در اروپا معرفی کرد و در سال 1966، نستله یک نام تجاری قهوه خشک انجمادی را با نام (Taster’s Choice) توسعه داد.

ویژگی های انواع نسکافه

همانطور که پیشتر نیز گفته شد نسکافه تنها به قهوه نیست بلکه شامل کاپو و لاته، اسپرسو و … نیز می شود و تا تمام سلایق را تحت پوشش خود قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی های آن، طعم های متنوعی است که ممکن است به قهوه اضافه شود:

  • وانیل
  • کرم ایرلندی
  • شکلات موکا

نسکافه بدون کافئین برای افرادی است که از طعم قهوه اما بدون کافئین لذت می برند. در نهایت، کیسه‌های قهوه فوری (استفاده سریع) بخشی دیگر از خانواده نسکافه‌ها را تشکیل می‌دهند.

انواع نسکافه

به طور کلی 8 نوع نسکافه وجود دارد که در اینجا آنها را با هم مرور می کنیم:

#1انواع نسکافه : نسکافه کلاسیک Nescafe Classic

 

نسکافه کلاسیک برند شماره یک قهوه خالص در جهان است. این یک ترکیب با کیفیت از قهوه 100٪ خالص است که از بهترین دانه های قهوه تهیه شده است که به طور خاص برای شما انتخاب شده است.

طعم کاملاً غنی آن باعث تحریک فیزیکی و ذهنی می شود. به راحتی می توان فهمید که چرا مجموعه نسکافه کلاسیک به عنوان قهوه مورد علاقه مردم است، زیرا با هر جرعه آن، روز شما عالی آغاز می شود.

نسکافه کلاسیک طعم و عطر بی‌نظیری به قهوه‌ی ما می‌دهد که همه ما آن را می‌شناسیم و دوست داریم. دارای ترکیبی عالی از دانه های عربیکا و روبوستا است که طعمی کامل و طعم شگفت انگیزی به آن می دهد.

#1انواع نسکافه : نسکافه میلانو

نسکافه میلانو چیزی بیش از یک تامین کننده قهوه است. این یک برند مشهور جهانی است که متخصص در تجربه قهوه است که باعث می شود مشتریان برگردند، به این معنی که وقتی یک بار این نسکافه را تجربه می کنند، دیگر دست از نوشیدن آن نمی کشند!

 

برند را به قیمت واقعی از من و بازار تهیه کنید

#2انواع نسکافه : نسکافه الگریا Nescafe Alegria

 

نسکافه آلگریا عرضه‌کننده نوشیدنی های مقرون‌به ‌صرفه در حوزه نسکافه و قهوه است که بر اثر سالها تجریه و ارائه محصولات عالی به یک برند کم نظیر تبدیل شده که خواهان زیادی در بین قهوه بازان و قهوه خوران دارد.

#3انواع نسکافه : نسکافه Nescafe

 

خود نسکافه شماره یک نسکافه های جهان است که بیشترین اعتماد و لذت بردن از قهوه را دارد. این محصول سرشار از طعم، عطر و راحتی است و در بسیاری از انتخاب های مختلف در سراسر جهان مورد علاقه مصرف کنندگان است.

#4انواع نسکافه : نسکافه 3 در 1 

 

میکس قهوه نسکافه 3 در 1 ما رایحه ای آرام بخش و طعمی متمایز دارد. این به شما این امکان را می دهد که هر بار، هر کجا و هر زمان که می خواهید، از همان طعم و عطر اصیل قهوه با تعادل مناسب شیر و شکر لذت ببرید.

#5انواع نسکافه : نسکافه گلد Nescafé GOLD

 

واقعا قهوه ای در بهترین حالت است، Nescafé GOLD Blend  از ترکیبی از دانه های عربیکا با لمس دانه های روبوستا برای طعمی غنی و در عین حال صاف و گرد ساخته شده است. دانه ها برشته می شوند تا طعم ملایم کاراملی را نشان دهند و عطر متمایز و پیچیده قهوه را نشان دهند.

#6انواع نسکافه : نسکافه GOLD مخلوط بدون کافئین

 

نسکافه GOLD Blend Decaff تمام کیفیت قهوه مورد علاقه شما را دارد. کافئین با استفاده از فرآیند آب طبیعی به طور ایمن حذف می شود و در عین حال طعم صاف، گرد و عطر آبدار را که منحصر به فرد مخلوط طلایی نسکافه ما است، حفظ می کند.

#7انواع نسکافه : نسکافه گلد اسپرسو

 

اسپرسو Nescafé GOLD از 100% دانه های عربیکا که در بهترین مناطق قهوه رشد می کند تهیه می شود. دانه های قهوه برشته می شوند تا طعم غنی و شدیدی را برای این نوع قهوه کلاسیک بدست آورند. یک فنجان کوتاه اما عمیقاً رضایت‌بخش با لایه‌ی کرم مخملی طلایی-قهوه‌ای، اسپرسو نسکافه GOLD راه آسانی برای لذت بردن از یک اسپرسو است.

#8انواع نسکافه : نسکافه آماده برای نوشیدن (RTD)

 

طعم های آماده برای نوشیدن (RTD) ما، قهوه آیس نسکافه و یخ هازل آیس، از دانه های قهوه با کیفیت بالا و شیر تازه محلی تهیه می شوند و قهوه سرد عالی را ارائه می دهند.

سوال های متداول در مورد انواع نسکافه

 

در تماس هایی که با کارشناسان من و بازار صورت می گیرد، این چهار سوال که در زیر آمده پرتکرارترین بوده. به همین منظور پاسخ آنها را در ادامه قید کردیم که پیشنهاد می کنم مرور آنها را از دست ندهید.

#1 ترکیبات اصلی قهوه نسکافه چیست؟

نسکافه کلاسیک اورجینال از 100% دانه های قهوه طبیعی ساخته شده است. دانه‌های قهوه با کیفیت بالا انتخاب می‌شوند، آهسته برشته می‌شوند و آسیاب می‌شوند، تازه دم می‌شوند و سپس به صورت گرانول خشک می‌شوند تا یک فنجان پررنگ و قوی را برای تجربه کامل قهوه به شما ارائه دهند.

#2 کدام طعم نسکافه ای بهتر است؟

اگر قهوه با طعم وانیلی دوست دارید، پس این همان قهوه فوری و محبوب برای شماست! بهترین چیز در مورد این برند این است که به شکل چوب هایی عرضه می شود که می توانید در حال حرکت آن را بردارید. طعم قهوه فوری وانیلی نسکافه مانند قهوه واقعی بدون طعم تلخ است و همچنین بوی بسیار خوبی دارد.

#3 آیا مصرف نسکافه عوارض دارد؟

قهوه حاوی کافئین می تواند باعث بی خوابی، عصبی بودن و بی قراری، ناراحتی معده، حالت تهوع و استفراغ، افزایش ضربان قلب و تنفس و سایر عوارض جانبی شود. مصرف مقادیر زیاد قهوه همچنین ممکن است باعث سردرد، اضطراب، بی قراری، صدای زنگ در گوش و ضربان قلب نامنظم شود.

#4 نوشیدن نسکافه چه مزایایی دارد؟

با توجه به اینکه قهوه حاوی همان آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی است، باید همان اثرات سلامتی را داشته باشد. نوشیدن قهوه ممکن است: عملکرد مغز را تقویت کند و محتوای کافئین آن می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد.

نتیجه گیری

نسکافه یک قهوه پیچیده و معطر با طعمی غنی و کامل است که لحظاتی خوشمزه را در یک لحظه خلق می کند. این یک نوشیدنی خوشمزه است که بهترین ها را از دانه های قهوه با کیفیت بالا ما به عرضه می کند.

نسکافه برند محبوب قهوه در جهان است که در بیش از 180 کشور در سراسر جهان از آن لذت می برند. با بیش از 75 سال تجربه در انتخاب، برشته کردن و ترکیب بهترین قهوه، تعجبی ندارد که شاید   میلیون ها فنجان قهوه نسکافه در هر ثانیه نوشیده شود.

*پیشنهاد میکنیم مطلب 8 نسکافه فوق العاده در من و بازار را مطالعه کنید.*

من و بازار
من و بازار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋