samanemohamady9

samanemohamady9

بهترین جای سهیلیه برای اجاره ویلا کجاست؟

سهیلیه منطقه‌ای بسیار زیبا در غرب شهر کرج میباشد. سهیلیه، با هوای مناسب، درختان میوه، طبیعت بکر و ویلاهای زیبا که دارد، یکی از مناطق تفریحی جهت سفرهای آخر هفته ساکنین کرج و تهران است.


سهیلیه کجاست

 


سهیلیه در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز قرار داشته و در غرب ۷۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.از سهیلیه به عنوان کردان جنوبی نیز یاد میکنند.
مسیر دسترسی به سهیلیه کرج :
 جهت رسیدن به سهیلیه کردان میتوان پس از عبور از عوارضی تهران کرج وارد خروجی کردان شده با گذر از جاده علی خان سلطانی حرکت به سمت غرب جاده قدیم هشتگرد پس از طی ۵ دقیقه مسافت جاده سهیلیه در چپ جاده قابل مشاهده است.


شما می‌توانید پیش از اینکه بخواهید وارد جاده شوید و به سهیلیه برسید به شکل اینترنتی برای اجاره ویلا در سهیلیه  با zamiin.ir  اقدام کنید و برای سپری کردن ایامی خوش در ویلایی که از قبل آن را رزرو کرده ‎اید، آماده شوید.

اجاره ویلاهای استخردار در سهیلیه


در سهیلیه کرج اقامتگاه های دلنشینی وجود دارد تعداد زیادی از این ویلا ها استخر دار می باشد. بعضی از این اقامتگاه ها دارای استخر مخصوص تابستان بوده و برخی دارای استخر چهار فصل میباشند. که اغلب ویلا های مجهز به آبگرم با هزینه بالاتر از سایر ویلا هایی که استخر تابستانه دارند میباشند.


هزینه اجاره روزانه ویلا در سهیلیه


 هزینه های اجاره ویلا درمنطقه سهیلیه با توجه به به مواردی مانند امکانات، موقعیت، نوع استخر متفاوت است. معمولاً هزینه های اجاره روزانه ویلا در آخر هفته بیشتر از سایر روزهای هفته می باشد. و همچنین در تعطیلات خاص مثلاً عید نوروز مقدار مبلغ اجاره اقامتگاه بیشتر است.
حداقل مبلغ اجاره روزانه اقامتگاه درمنطقه سهیلیه یک میلیون تومان برای هر شب می باشد
 در صورتی که قصد اجاره روزانه ویلا در سهیلیه کرج را دارید میتوانید به سایت مجموعه zamiin.ir مراجعه نمایید

برترین مناطق سهیلیه کردان برای اجاره 

برترین منطقه های سهیلیه کردان برای اجاره روزانه  ویلا عبارتند از:لشکرآباد، عباس آباد، اغلان تپه، زعفرانیه، ابراهیم آباد، سنقرآباد سهیلیه

این روستاها از شناخته شده ترین مناطق سهیلیه کردان برای اجاره ویلا می باشند. به خاطر اینکه در بسیاری از این مناطق تمامی امکانات رفاهی مانند بانک ،فروشگاه، درمانگاه ، داروخانه وجود دارند.مانند منطقه لشگرآباد


تخصصی ترین سایت اجاره اقامتگاه در سهیلیه


 
 گروه zamiin.ir در سال1398 فعالیت خود را در حوزه خرید و فروش ویلا، باغ، زمین زمین و ویلا باغ در مناطق مختلف سهیلیه و کردان آغاز نمود و در سال ۱۴۰۰ در زمینه ی اجاره ویلا در کلیه مناطق کردان و سهیلیه آغاز نمود تا امکان اجاره ای با حداقل هزینه برای مردم عزیز ایران میسر شود

اجاره روزانه ویلا در سهیلیه
 

samanemohamady9
samanemohamady9

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋