رویا

رویا

توسط ۱ نفر دنبال می شود

شیرآلات چه رنگی خوب است؟

با پیشرفت تکنولوژی در صنایع تولید شیرآلات اهرمی و کلاسیک امروزه شاهد طیف رنگی وسیعی از این محصول در بازار لوازم بهداشتی ساختمان هستیم.

برخلاف گذشته که تنها شیرآلات با رنگ کروم در بازار یافت میشدند، امروزه رنگ هایی چون سیاه، سفید، طلایی، رزگلد، برنز و مسی نیز متدوال شده اند.

انتخاب رنگ شیرآلات تنها به سلیقه شما بستگی ندارد. بلکه در کنار آن باید به پاره ای از عوامل مهم دیگر نیز توجه کنید.

انواع رنگ شیرآلات

شیرآلات رنگ‌های مختلفی دارند و در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه این بخش قصد داریم تا شما را با رنگ‌های مختلف استفاده شده در ساخت و تولید شیرآلات بیشتر آشنا کنیم. با آشنایی بیشتر با رنگ‌های مختلف می‌توانید در انتخاب بهترین رنگ برای شیرآلات بهترین انتخاب را داشته باشید. رنگ‌های مختلف در خصوص رنگ مناسب برای شیرآلات شامل موارد زیر می‌شود:

شیرآلات سفید رنگ

خرید شیرآلات سفید با توجه به این موضوع که رنگ خنثی هستند، برای سبک خاصی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و می‌توان از آن‌ها در بیشتر سبک‌های دکوراسیون استفاده کرد؛ اما در این بین استفاده از آن‌ها در سبک‌های مدرن و مینیمال شاید از دیگر سبک‌ها کمی بهتر باشد و جلوه ویژه‌تری را به این دکوراسیون‌ها ببخشد.

از مزایای شیرآلات سفید این مورد است که این رنگ را به علت خنثی بودن می‌توان با بیشتر حالت‌ها و رنگ بندی‌های داخلی منزل ست کرد. از دیگر مزیت‌های استفاده از رنگ سفید که پیش‌تر هم به آن اشاره شده بود، لک پذیری کم این رنگ است؛ این ویژگی باعث می‌شود که تمیز کردن این شیرآلات نیز راحت‌تر صورت پذیرد. از معایب شیرآلات سفید رنگ نیز می‌توان به این مورد اشاره کرد که اگر از جنس چینی باشند، احتمال شکستن در آن‌ها بیشتر از شیرآلات فلزی است.
از معایب شیرآلات سفید رنگ میتوان به این مورد اشاره کرد که هنگام شست و شوی انها لازم است تا مراقبت های بیشتری برای جلوگیری از آسیب به رنگشان صورت گیرد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://vrgl.ir/7F734

رویا
رویا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋