katibeh

katibeh

اهمیت سئو سایت شرکتی

همه شرکت ها و کسب و کارها هدفشان از طراحی سایت شرکتی این است که بتوانند رونق خوبی را به کسب و کار و خدماتی که در حال ارائه هستند بدهند، حتی اگر رشد کسب و کارهای اینترنتی را صرفا محدود به سئو و بهینه سازی وب سایت ها نکنیم اما باز هم حضور سئو سایت های شرکتی را نمی توانیم نادیده بگیریم و ارزش آن را نباید دست کم بگیریم.

برای همین است که اگر صاحب هر کسب و کاری که هستید و به دنبال فروش بیشتر و افزایش مشتریان بالقوه خود هستید به طراحی یک سایت شرکتی و به دنبال آن سئو وب سایت مورد نظرتان احتیاج خواهید داشت، در این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت سئو و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی آشنا کنیم تا میزان اهمیت حضور سئو را به خوبی درک کنید، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سئو سایت شرکتی چیست؟

مهم ترین و اولین سوالی که برای هریک از ما به عنوان خواننده این مطلب بوجود می آید این است که در درجه اول نحوه طراحی سایت شرکتی چگونه است و به دنبال آن سئو سایت شرکتی به چه معناست، واقعیت این است که فرق نمی کند که برند شما شناخته شده باشد و یا این که یک کسب و کار کوچک و یا شناخته نشده باشید تا زمانی که بر روی دیجیتال مارکنیگ وب سایت خود سرمایه گذاری نکرده باشید توقع پیشرفت و ارتقای کسب و کار خود را نباید داشته باشید.

انواع شرکت هایی که در حال خدمت رسانی و یا ارائه و معرفی محصولات خود هستند در واقع به دنبال برند سازی برای کسب و کار خود هستند که برندینگ تنها با انجام خدمات سئو شرکتی انجام می شود و به طور کلی سئو سایت شرکتی به تمام فرآیند هایی گفته می شود که در نهایت به بیشتر دیده شدن یک وب سایت و به دنبال آن افزایش مشتری و فروش می شود.

دلایل اهمیت سئو سایت شرکتی

در واقعیت سئو شرکتی به این دلیل اهمیت دارد که منجر به بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ موثر برای کسب و کار و خدماتی که در حال ارائه آن هستید می شود، در ادامه به توضیح و معرفی دلایلی که سبب اهمیت سئو سایت شرکتی می شود می پردازیم.

افزایش ترافیک وب سایت

یکی از مهم ترین علت هایی که می توانیم به اهمیت سئو سایت شرکتی اشاره کنیم این است که منجر به افزایش ترافیک هدفمند و ارگانیک وب سایت می شود، هدفمند بودن ترافیک سایت به این معنی است که شما می توانید مشتری خود را جهت انجام پروژه خرید همراهی کنید و بر روی تصمیم گیری نهایی آن به نفع افزایش فروش سایت خود تاثیر بگذارید.

رقابت با رقیبان

دومین علتی که می توانیم به آن در اهمیت سئو سایت شرکتی اشاره کنیم این است که شما به این وسیله می توانید در پیشی گرفتن از سایر رقبا و به دست آوردن سهم بیشتری در بازارهای رقابتی نقش اساسی و مهمی را اجرا کنید، نکته مهمی که وجود دارد این است که با داشتن رتبه هایی در صفحات اول گوگل و بین اعداد 1 تا 3 می توانید ترافیکی بیش از 50 درصد ترافیک تمام جستجوهای گوگل را به دست آورید.

شناخته شدن برند

شناخته شدن برند یکی از عواملی است که به شما در کسب جایگاه بهتر در فهرست موتورهای جستجوی گوگل و پس از آن فروش بیشتر کمک کننده خواهد بود، زمانی که کاربران و مخاطبین قصد خرید محصولی را از وب سایت ها دارند طبق آمارهایی که به دست آمده است حدود 10 بار به آن وب سایت مراجعه می کنند و با دیگر وب سایت ها محصولات را مقایسه می کنند پس داشتن یک برند شناخته شده می تواند باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطب و مشتریان شما شود.

چالش های سئو سایت شرکتی چیست؟

در دنیای فناوری و تکنولوژی امروز رقابت برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش به شدت زیاد شده است، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا کسب و کار های بزرگ همه به دنبال این هستند که بتوانند در فهرست موتورهای جستجوی گوگل جایگاه بالاتر و بهتری را کسب کنند و نکته جالب این جاست که این رقابت هر روزه در حال افزایش است و اگر محتوای سایت شما دیده نشود نمی توانید امیدی به داشتن فرصت ها و استفاده از آن ها پیدا کنید.

اگر کسب و کاری که دارید کوچک باشد می توانید با داشتن روزانه چند صد بازدید کننده امید به داشتن فروش و افزایش مشتری بهتر را داشته باشید، اما شرکت های بزرگ با هزاران بازدید کننده سر و کار دارند و میتوان گفت گفت هر بازدید کننده یعنی شانس افزایش فروش بیشتر. در شرایط کنونی سئو موثر می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست کسب و کار ها را رقم می زند.

نکته ای که لازم است کسب و کارها به آن دقت و توجه کافی را داشته باشند این است که پلتفرم های بهینه سازی موتورهای جستجوی گوگل خود را لازم است که به بهترین شکل ممکن بهینه کنند تا بتوانند در رقابت هایی که امروزه در حال شکل گیری بین شرکت های مختلف است پیروز شوند

یکی از بزرگترین چالش هایی که شرکت ها در سئو وب سایت های خود درگیر آن می شوند این است که بتوانند مدیران کسب و کار را متقاعد به اهمیت سئو و لزوم انجام آن کنند، بسیاری از شرکت ها هنوز به درستی با اهمیت و لزوم انجام سئو آگاه نیستند و نمی دانند که تا چه اندازه سئو سایت شرکتی آن ها می تواند در موفقیت و افزایش فروش آن ها تاثیر گذار باشد. از طرفی دیگر این عدم آشنایی آن ها با سئو وب سایت ها باعث می شود که تمایلی به سرمایه گذاری برای سئو وب سایت خود نداشته باشند.

اصول سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی نیز مانند بسیاری از بخش های سئو دارای استراتژی های مشخصی برای استفاده در کسب و کار ها است که رعایت هریک از آن ها می تواند کمکی خوبی را در بهینه سازی وب سایت و بهبود وضعیت آن خواهد داشت.

اصول سئو سایت شرکتی مجموعه ای از استراتژی هاست که در بخش های مختلفی از وب سایت شما اعمال می شود، به طور کلی سئو سایت شرکتی دارای 7 اصل اساسی است که می توان با اعمال متفاوت هریک از این استراتژی ها به سئو مناسبی از وب سایت دست پیدا کرد. که این اصول شامل موارد زیر می شود:

تحقیق کلمات کلیدی

تمرکز بر بهبود تجربه کاربری

بهینه سازی داده های متا

انتخاب تگ مناسب برای تصاویر

استفاده از لینک داخلی

انتشار محتوای ارزشمند

 

موضوع مهمی که نباید فراموش کنیم این است که هدف اصلی از سئو سایت شرکتی این است که ترافیک بیشتری را برای وب سایت جذب کنیم تا بتوانیم مشتریان بالقوه خود را به مشتری دائم تبدیل کنیم. در ادامه به معرفی بعضی از این استراتژی ها می پردازیم.

کلمات کلیدی طولانی

با توجه به این که الگوریتم های گوگل و موتور های جستجوی آن دائما در حال تغییر هستند، در رابطه با کلمات کلیدی نیز تغییراتی را انجام داده اند که یکی از این تغییرات این است که دیگر کلمات کلیدی اساسی و کوتاه نظر الگوریتم ها و موتورهای جستجوی گوگل را جذب نمی کند و کلمات کلیدی طولانی هستند که مورد پسند الگوریتم های گوگل قرار گرفته اند و در بایگانی های موتور های جستجوی گوگل یافت می شوند.

بهینه سازی داده های متا

برای استفاده از بهینه سازی داده های متا لازم است که با استفاده از کلمات کلیدی درست به بهینه سازی بپردازید، شرایط انجام به این صورت است که داده های متا در واقع اطلاعاتی هستند که برای معرفی سایت و یا این که برای معرفی یک صفحه خاص مورد استفاده قرار می گیرند و آن ها را در محتوای اصلی وب سایت نمی توان دید، این اطلاعات شامل تگ عنوان، کلمات کلیدی متا و توضیحات آن هستند که برای بررسی دقیق تر در قسمت بایگانی گوگل قرار دارند.

آنالیز رقبا

دنیای سئو سایت شرکت ها در واقع دنیای رقابت تنگاتنگ و سخت است که لازم است دائما در حال تلاش و رقابت باشید، چرا که با اندکی غفلت رقبای شما بازار هدف را از شما گرفته و مشتریان خود را از دست خواهید داد، یکی از استراتژی های مهمی که برای موفقیت وب سایت خود لازم است داشته باشید آنالیز و بررسی وب سایت رقباست.

شما می توانید با آنالیز وب سایت رقبا به اطلاعات جامعی دست یابید که برای پیشرفت و پیشی گرفتن از آن ها به آن نیاز دارید، پیدا کردن کلمات کلیدی موفق آن ها، لینک ها، رتبه بندی آن ها در فهرست موتور های جستجوی گوگل و روش های بازاریابی آن ها ایده های بسیار جالبی را در اختیار شما قرار می دهد.

تعرفه و هزینه سئو سایت شرکتی

هزینه سئو سایت شرکتی کاملا به نوع استراتژی هایی که برای وب سایت خود در نظر گرفته اید بستگی دارد از طرفی دیگر فاکتور های بسیار دیگری وجود دارد که روی تعرفه سئو سایت شرکتی تاثیر گذار هستند و حضور و یا عدم حضور هریک از این ها می تواند بر روی تعرفه سئو وب سایت شرکتی تاثیر گذار باشد.

بنابراین نمی توانید یک قیمت واحد را برای سئو سایت شرکتی در نظر بگیریم، با این حال طبق بررسی هایی که انجام شده و آمارهایی که به دست آمده است تعرفه سئو سایت از 1 تا 12 میلیون تومان می باشد که البته سئو های ساعتی، پروژه ای و ماهیانه انجام می شود که تعرفه هریک با استفاده از استراتژی های آن متفاوت می شود.

سخن آخر

سئو سایت شرکتی یک فرآیند مهم و بسیار پولساز است که به عنوان یک امر حیاتی باید آن را در نظر گرفت، فرآیندی که باعث می شود محتوا و محصولات شرکت شما بیشتر و سریعتر از سایر رقبا دیده شود، هزینه ها و تعرفه سئو سایت شرکتی نیز همانطور که در قسمت بالا گفتیم کاملا به استراتژی های مورد نیاز شما بستگی دارد.

و در آخر هم لازم است که این نکته را ذکر کنیم سئو سایت شرکتی مدت زمان نسبتا طولانی را برای به نتیجه رسیدن نیاز دارد پس لازم است که حتما در این مورد از صبر و حوصله بسیاری برخوردار باشید و برای اطمینان از پیش رفتن درست همه موارد از سئوکار خود بخواهید فرآیند های پیش برده در وب سایت را برای شما گزارش دهد.

katibeh
katibeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋