sahel salehi

sahel salehi

راهنمای خرید جامبوبگ مناسب برای هر بیزینسی!

کیسه های جامبو (همچنین به عنوان کیسه های بزرگ، سوپر گونی، کیسه های حجیم، جامبوبگ نیز شناخته می شوند) کیسه های بزرگ ساخته شده از پارچه پلی پروپیلن بافته شده (PP) هستند که برای نگهداری و حمل مواد با وزن بارگیری از 500 کیلوگرم تا 2500 کیلوگرم استفاده می شوند.

کیسه های جامبوبگ در حال حاضر بیشتر و بیشتر در بسیاری از تولید کنندگان بزرگ در زمینه های مختلف مانند صنعت، کشاورزی، داروسازی، مواد شیمیایی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.
با وجود این، بسیاری از مردم معیارهای انتخاب کیسه های جامبو با قیمت مناسب را که کاملاً شرایط را برآورده می کنند، درک نمی کنند. در این مقاله ما مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید جامبوبگ باید در نظر بگیرید را عنوان میکنیم.


در زمان خرید جامبوبگ به چه نکاتی دقت کنیم؟

 

1. ویژگی محصول یا کیسه جامبو خود را در نظر بگیرید:

شما باید محصول موجود در کیسه بزرگ را به صورت بلوک، گلوله، گرانول یا پودر ریز یا بسیار ریز به وضوح شناسایی کنید. آیا محصول زوایای زیادی دارد؟ آیا محصول باید قابلیت تنفس داشته باشد یا ضد آب و رطوبت باشد؟
اگر خواص مواد مشخص شود، تولیدکنندگان کیسه های فله می توانند نوع پارچه
PP را برای ساخت کیسه های با مقدار گرم در متر مربع، روکش دار یا بدون روکش انتخاب کنند. این عامل بیش از 50 درصد هزینه و بیش از 80 درصد ایمنی را تعیین می کند.

در زمان خرید جامبوبگ به این نکته اساسی دقت کنید که بار شما چیست و آن را به فروشنده توضیح دهید.
2. وزن جامبوبگ

وزن محصولات معیار بسیار مهمی برای محاسبه وزن پارچه، اندازه جامبوبگ و حلقه ها خواهد بود. یک جامبو بگ بهینه باید ظرفیت بارگیری مورد انتظار، وزن پارچه و استحکام کششی حلقه را تضمین کند. این همچنین به شما کمک می کند هنگام خرید جامبوبگ قیمت بهتری داشته باشید.

3. روش پر کردن و تخلیه جامبوبگ 

نحوه بارگیری و تخلیه کیسه های فله بالا و پایین جامبو بگ ها را مشخص می کند.طراحی مناسب بالا و پایین مطابق با روش و دستگاه به فرآیند پر کردن و تخلیه سریع و آسان کمک می کند.
4. وسایل حمل و نقل کیسه جامبو
مورد 1: شما از جامبو بگ برای نگهداری مواد اولیه برای سرویس داخلی در کارخانه استفاده می کنید. وسیله شما برای حمل جامبو بگ لیفتراک یا جرثقیل است. این اطلاعات به کیف
PP بافته شده 1 تنی شما کمک می کند تا مناسب ترین و مطمئن ترین حلقه ها را داشته باشد.

مورد 2: از کیسه های جامبو برای حمل و نقل کالا در جاده یا برای اهداف صادراتی استفاده می کنید. اندازه کانتینر و کامیون اطلاعات لازم برای تعیین اندازه کیف مناسب برای وسیله حمل و نقل است.

5. جامبوبگ فله یک سفره و یا جامبوبگ استوک
به طور معمول، جامبو بگ ها در یکی از موارد زیر قرار می گیرند:

مورد 1: جامبو بگ برای بسته بندی - نگهداری - حمل و نقل به محل مصرف - بیرون آوردن کالا از کیسه استفاده می شود. این چرخه استفاده نامیده می شود. اگر کیسه فقط از یک چرخه مانند بالا استفاده می کند، فقط از ضریب ایمنی 5:1 اطمینان حاصل کنید
مورد 2: پس از چرخه مانند مورد 1، در صورت نیاز به استفاده مجدد از جامبوبگ ، ضریب ایمنی کیسه های فله باید 6:1 باشد. این بدان معنی است که کیسه تقویت بیشتری برای اطمینان از ایمنی و دوام خواهد داشت. با این حال، قیمت در مقایسه با سایر جامبوبگ ها بالاتر خواهد بود.
6. تامین کننده کیف جامبو با کیفیت بالا

در حال حاضر، بسیاری از تامین کنندگان کیسه بزرگ با کیفیت و خدمات متفاوت وجود دارد. باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:
یک تامین کننده حرفه ای کیسه جامبو قبل از طراحی کیف اطلاعاتی در مورد محصول موجود، نیازها و کاربرد شما می خواهد.
یک تامین کننده قابل اعتماد همیشه یک کیسه نمونه را با توجه به نیاز شما طراحی می کند و از شما برای آزمایش نمونه پشتیبانی می کند. زمانی که از کیف راضی بودید سفارش می گیرند و تولید را شروع می کنند.
تامین کنندگان بر ایمنی و منافع مشتری تمرکز می کنند، بنابراین به شما توصیه می کنند که برخی از قطعات غیر ضروری را حذف کرده و جزئیات را که مناسب ترین و مقرون به صرفه هستند، افزایش دهید. آنها کیفیت کالاها را با زمان دقیق تحویل تضمین می کنند و بالاترین مسئولیت را در رسیدگی به شرایط پیش آمده بر عهده می گیرند.

منبع: لینکدین

 

sahel salehi
sahel salehi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋