sahebgharani.sara

sahebgharani.sara

تفاوت بالابر فروشگاهی هیدرولیک با بالابر فروشگاهی کششی

بالابر هیدرولیک ، امنیت بالاتری دارد. قیمت بالابر فروشگاهی هیدرولیک بالاتر از نوع کششی آن است. به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح میدهند از بالابر فروشگاهی کششی نسبت به نوع هیدرولیک آن استفاده کنند. امکان استفاده در طولانی مدت را فراهم میکنند ابعاد سکو و شکل آن بسته به نیاز مشتری تغییر میکند.

بالابر مغازه‌ای کششی نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این بالابر باید بعد از هر چند بار استفاده، از نظر سیم بکسل مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز سیم بکسل آن تعویض شود. عدم بازدید بالابر کششی می تواند با بروز حادثه ای ناگوار نظیر پاره شدن ناگهانی سیم بکسل همراه باشد. در بالابر فروشگاهی هیدرولیک مالک تنها هزینه روغن هیدرولیک و روغن دان را در زمان دریافت بالابر پرداخت می کند. توجه داشته باشید برای ثابت کردن بالابر فروشگاهی باید این بالابر را به دیوار متصل کرد. این اتصال به شکل فیکس شده از ناحیه میانی و فوقانی بالابر انجام می گیرد.

بالابر هیدرولیک در تهران

مهمترین اجزای بالابرهای هیدرولیک
شیلنگ های انعطاف پذیر
شیرهای قفل کننده
موتور گیربکس : کاربرد اصلی آن در کنترل سرعت و تبدیل به قدرت بالاست
که هر دوی موارد بالا ، نقش زیادی در بالابردن امنیت بالابر دارند.

معایب بالابرکششی:
هزینه های نصب می تواند نسب به بالابر هیدرولیک بیشترباشد.

نگه داری از بالابرهای کششی دشوار است، چراکه کنترل ماشین در ناحیه محور قرارگرفته است. دسترسی به این ناحیه می تواند دشوارباشد.

تهیه قطعات یدکی بزرگترین چالش خواهدبود و سرویس کردن می بایست تنها توسط نصاب های اصلی یا توسط سرویس های همکار صورت پذیرد.

به طور کلی تفاوت بین این دو دستگاه در قدرت و عملکرد آنها است که با توجه به هدف که قصد استفاده از آن را دارین می تواند متفاوت باشد. اگر قصد دارید از بالابر برای جابه جایی بار های سنگین در فضاهایی که محدودیت فضایی دارد و تعداد طبقات کمتر است 2 است از بالابرهیدرولیکی و اگر برای جابه جایی در ارتفاعات بالاتر از 2 طبقه بهتر است از بالابر خودکششی استفاده کنید.

قیمت بالابر هیدرولیکی

پس از مقایسه بالابرکششی و هیدرولیکی مشاهده کردیم هردو دارای یک سری مزایا و معایب می باشند. بنابراین، انتخاب یکی بر دیگری اساساً بسته به انتخاب فرد و نیازهای او می باشد. امیدواریم این مقاله دررابطه با تفاوت بین بالابرهای کششی و هیدرولیکی به شما در درک مقایسه بین این دو کمک کرده باشد.

sahebgharani.sara
sahebgharani.sara

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋