سفیران تل

سفیران تل

ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.
توسط ۱۶ نفر دنبال می شود

معرفی آیفون ۱۴

 

 

 

اپل محصولات گوناگونی را طراحی و تولید می کند که  می توان گفت که در حال حاضر بیشترین طرفدار را نیز دارد. اپل همچنین گوشی هایی را عرضه می کند که دارای قابلیت هایی بسیار زیادی هستند و همچنین می توان گفت که ظاهری بسیار زیبا و شیک نیز دارند که همین امر سبب شده است تا گوشی های اپل دارای طرفداران زیادی باشد. گوشی های اپل دارای دوربین بسیار با کیفیت می باشند که این ویژگی گوشی های اپل سبب شده است تا افرادی که به عکاسی علاقه دارند توجه بیشتری به گوشی های اپل داشته باشند و بخواهند که از این مدل گوشی استفاده کنند. ما در ادامه توضیحات بیشتری درباره گوشی های اپل بیان می کنیم تا شما بهتر بتوانید این گوشی را بشناسید.

درباره گوشی آیفون ۱۴ می توان گفت که از سری جدید تولیدات گوشی آیفون است که مانند مدل های قبلی خود دارای قابلیت های بسیار زیاد و متفاوتی نیز می باشد. ظاهر زیبا و همچنین امکانات خوب گوشی آیفون ۱۴ سبب شده است تا این مدل از گوشی محبوبیت زیادی بین افراد گوناگون داشته باشد. می توان درباره گوشی آیفون ۱۴ اینطور بیان کرد که دارای دو دوربین در پنل پشتی خود نیز می باشد که شامل ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ۱۲ مگاپیکسلی اصلی نیز هستند همچنین می توان گفت که دوربین سلفی این نوع از گوشی هم ۱۲ مگاپیکسلی است که در نور شب، ۳۸٪ عملکرد بسیار بهتر و با کیفیت تری دارد.

معرفی آیفون 14

مشخصات آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ دارای مشخصات و همچنین ویژگی های زیادی می باشد که سبب شده است این ندل از گوشی اپل در مقایسه با سایر گوشی های اپل برتری داشته باشد. درباره آیفون ۱۴ می توان چنین بیان کرد که در گوشی های  ايفون ١٤ به جای ناچ یا بریدگی، دو حفره قرار وجود دارد که این موضوع یک امر تازه و جدید است که حفره اول از طراحی دایره‌ای شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی به کار رفته می شود  و حفره دوم با طراحی شبیه به کپسول برای قرار گرفتن حسگرهای دیگر از جمله Face ID  طراحی شده است. طراحی گوشی آیفون ۱۴ به گونه ای است که اطراف نمایشگر کاهش یافته و کم شده است که این امر سبب زیبایی بیشتر این گوشی شده است. از دیگر خصوصیات گوشی آیفون ۱۴ می توان گفت که اپل برای ساخت این مدل از گوشی  از  سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده کرده است . این سنسور در کنار کیفیت بسیار خوب و عالی که دارد  قطعا به کاربرانی که از آن استفاده می کنند این توانایی را می دهد تا بتوانند  ویدئوهای 8K ضبط کنند، قابلیتی که مدتی است در دنیای اندروید وجود دارد.اپل در آیفون‌های سری ۱۴ دوربین تله فوتو را نیز را باکیفیت بیشتری قرار داد است که این امر سبب می شود تا توانایی  زوم بیشتری در اختیار کاربران قرار بگیرد و کاربران از استفاده کردن از آن نیز رضایت داشته باشند‌ تمایل بیشتری برای استفاده از این مدل گوشی داشته باشند.

چرا ورتو بخریم؟

مشخصات کلی  گوشی های سری آیفون 14

گوشی آیفون ۱۴ از محصولات تازه اپل است که به تازگی معرفی شده است. درباره این گوشی می توان گفت  این مدل از گوشی دارای نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی است که یکی از خصوصیات بسیار خوب این گوشی است.این گوشی ایفون دارای پردازنده نسل جدید اپل A16 است همچنین می توان گفت که  اولین پردازنده 4 نانومتری اپل که با 16 میلیارد ترانزیستور همراه شده است.این پردازند نیز از  پیکربندی 6 هسته‌ای  هم استفاده می‌کند و آن را به کار می برد‌ اما می توان گفت که اپل بیان کرده است که حالا 2 هسته قدرتی آن، 20 درصد مصرف باتری کمتری از 2 هسته قدرتی A15 دارند و هسته‌های گرافیکی نیز با 50 درصد حافظه بیشتر همراه شدند. پس می توان گفت که آیفون جدید یعنی آیفون ۱۴ دارای قابلیت ها و همچنین امکانات زیادی است که سبب شده این گوشی بسیار محبوب باشد و استقبال زیادی نیز از آن شود.

معرفی آیفون 14

دوربین آیفون ۱۴

 درباره دوربین گوشی آیفون ۱۴ می توان چنین بیان کرد که دوربین آیفون ۱۴  تغییرات زیادی داشته است و قابلیت های تازه ای به آن اضافه شده است که این امر سبب بهبود کیفیت دوربین آیفون ۱۴ شده است. اپل در حال حاضر یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی ساخت سونی را به کار برده است که نی توان گفت که این امر نیز سبب  ترکیب پیکسل‌های عکس شدهداست ومی‌تواند عکس‌های 12 مگاپیکسلی بهتری در محیط‌های کم نور داشته باشد. همچنین شما با فعال کردن حالت ProRAW می‌توانید تصاویر را با رزولوشن کامل 48 مگاپیکسل ثبت کنید. پس میتوان گفت که دوربین سری جدید آیفون یعنی آیفون ۱۴ بسیار باکیفیت است و می تواند به شما در داشتن عکس های زیبا و باکیفیت کمک بسیار زیادی کند. این ویژگی خوب گوشی های آیفون ۱۴ باعث جلب نظر کاربران زیادی شده است. زیرا افراد مختلف با استفاده از این گوشی می توانند عکس های خوبی بگیرند.

برترین گوشی های ورتو

سخت افزار آیفون ۱۴

 اگر بخواهیم درباره آیفون ۱۴ بیشتر بدانیم  می توانیم بگویم که موتور جدید مختص به نمایشگر در این تراشه استفاده شده است  که امکان کاهش نرخ رفرش تا یک هرتز را فراهم می‌کند و بدین ترتیب در مصرف شارژ صرفه جویی می‌شود و می توان گفت این ویژگی یکی از نکات مثبت و همچنین خوب است که در این مدل از گوشی به کار رفته است. همچنین می توان گفت که مصرف باتری در گوشی یک امر مهم و قابل توجه است که باید به آن توجه بسیار زیادی شود در آیفون ۱۴ از باتری های باکیفیت هم استفاده شده است که می تواند شارژ را برای زمان زیادی نگه دارد و شما نیز از آن برای انجام فعالیت های گوناگون استفاده کنید. با توجه به مطالب بیان شده می توان نتیجه گرفت که آیفون ۱۴ در حال حاضر از محصولات جدید اپل است که دارای قابلیت های جدید و تازه می باشد که همین امر هم سبب توجه بیشتر افراد به این مدل از گوشی شده است. گوشی آیفون ۱۴ همچنین تغییراتی در طراحی ظاهری نیز دارد که زیبایی این مدل از گوشی را دوچندان کرده است.

سفیران تل
سفیران تل ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
mehrdadgh
آیفون بینظیره ممنون از اطلاعاتتون درباره آیفون ۱۴
mahdihabibi
بی صبرانه منتظر آیفون ۱۴ هستیم ممنونم از اطلاعاتی که در اختیار ما میذارید
iranmanesh1364
بسیلر عالی👌🏻
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋