سفیران تل

سفیران تل

ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.
توسط ۱۶ نفر دنبال می شود

مزایا و معایب ورتو

 

 

 

امروز قرار است که درباره یکی از بهترین و لوکس ترین گوشی دنیا با یک دیگر صحبت کنیم و علاوه بر آن مزایا و معایب ورتو را بررسی می کنیم چنان چه مایل هستید که بیش تر در این باره بدانید ک بیش تر این گوشی را بشناسید این مقاله را از دست ندهید. لازم به دکر است که گوشی ورتو یکی از لاکچری ترین گوشی ها است که تنها در دست قشر کمی از جامعه دیده می شود و خیلی کم در دنیای واقعی آن را دیده ایم  شاید قیمت زیاد آن یکی از معایب آن به حساب بیاید  به نظر شما علت این همه گرانی چیست  و چرا این گوشی وسیله ای برای لاکچری نشان دادن در دنیای مجازی شده است. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.

ورتو از یک برند معتبر و عالی است

اگر بیشتر بخواهیم در مورد مزایا و معایب ورتو بگویییم، باید خدمتتان عرض کنیم که این گوشی از یک برند خیلی معتبر است که بیش تر گوشی های لوکس تولید می کند. اگر به تصویر این گوشی نگاه کنید با خود فکر کنید که قبلا مدل آن را زیاد دیده اید؛ درست است این گوشی در وهله ی اول شبیه به گوشی های نوکیا است و دلیل این شباهت نیز این است که این شرکت در سال ۱۹۹۸ در شرکت نوکیا راه اندازی شد اما اکتبر سال ۲۰۱۲ این شرکت به یک شرکت خصوصی واگذار شد. قطعا هیچ کس نمی تواند منکر مجلسی و لوکس بودن این گوشی شود اما از طرفی نیز دکمه ای بودن این گوشی مسئله ای است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. چندین سال است که‌ استفاده از گوشی های هوشمند لمسی باعث شده اند که دیگر خیلی کم تر بتوانیم از گوشی های دکمه ای استفاده کنیم و می توانیم این مورد را جز معایب آن بدانیم. قطعا می دانید که گوشی دکمه ای هر چه قدر هم لوکس باشد سر و کاری با سیستم عامل ندارد . حافظه ی این گوشی نیز ۴ گیگا بایت است که در مقایسه با گوشی های امروزی حافظه ی کمی به شمار می آید.

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

عکس گوشی ورتو

ویژگی های گوشی های ورتو

شایان به ذکر است که باتری این گوشی لیتیومی است و اگر در حالت استند بای باشد می تواند تقریبا ۳۰۰ ساعت شارژ گوشی را نگه دارد اما چنان چه با آن تماس تلفنی برقرار کنید ۵ ساعت می توانید از این گوشی استفاده کنید. علاوه بر این ها باید خدمتتان عرض کنیم که این گوشی دارای کیفیت QVGA  است و صفحه نمایش آن ۲ اینچ است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این گوشی مدل های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها ویژگی منحصر به فردی دارد

قیمت گوشی های ورتو چه قدر است

قطعا که این گوشی ها مزیت های زیادی دارند برای مثال کیفیتی که این گوشی ها دارند و به خاطر مواد درجه یکی که ساخته شده اند مقاومت خیلی بالایی دارند که شاید آن را در کم تر گوشی دیده باشیم. در رابطه با قیمت گوشی ورتو باید بگوییم که برهی افراد این قیمت بالا را مزیت و برخی دیگر آن عیب می دانند. قطعا شما نیز در اطراف خود افرادی را دیده اید که دوست دارند بهترین و لوکس ترین وسایل مال خودشان باشد و از چیزی استفاده کنند که دست هر کسی نیست این قیمت بالا برای آن ها مزیت است اما خب افراد زیادی آن را عیب می دانند. همان گونه که در بخش های قبل تر گفتیم این گوشی مدل های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند اما فعلا مدل  signature cobra  گران ترین گوشی ورتو است. علت این گرانی نیز جواهر های کار شده دور گوشی است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که ورتو کبرا یک الماس به شکل اشک، دو زمرد سبز، ۴۳۹ یاقوت دارد‌.

کمپانی سازنده ورتو

عکس گوشی ورتو

خرید گوشی ورتو

اگر جز آن دسته افرادی هستید که می توانید از پس هزینه ی خرید این گوشی بربیاید می توانید، از طریق سایت سفیران تل اقدام کنید و ویژگی ها و مزایا و معایب ورتو را با دقت مطالعه کنید و عکس آن را در سایت ما مشاهده کنید. برای اطمینان بیش تر با کارشناس های ما صحبت کنید و در آخر نیز یک خرید آگاهانه و عالی داشته باشید پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا برای داشتن این گوشی اقدام کنید.

سفیران تل
سفیران تل ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋