سفیران تل

سفیران تل

ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.
توسط ۱۶ نفر دنبال می شود

برترین گوشی های ورتو

 

 

 

 

طبیعتا شما هم با برندهای متفاوت گوشی موبایل هوشمند آشنا هستید. برندهایی که از قیمت های ارزان پیدا می شود تا گران قیمت ترین ها. گوشی های ساده که فقط امکان مکالمه را برقرار می کند تا مدل هایی که با آن فیلمبرداری های خفن انجام می شود. یکی از گوشی های موبایلی که شاید در دست افراد مشهور و پولدار داخل فیلم ها دیده باشید و از ظاهر آن تعجب کرده باشید، گوشی های موبایل ورتو ( Vertu  ) است. گوشی ای که با وجود ظاهر ساده اما لوکس فقط در دست افراد پولدار دیده می شود. به طور کلی هر کس از این گوشی های ورتو در دستش باشد، یعنی فردی ثروتمند و تجمل گرا است. اگر شما هم دوست دارید تا درباره این مدل تلفن همراه اطلاعات بیشتری کسب کنید و با برترین گوشی های ورتو آشنا شوید، با ما همراه باشید.

در ابتدا با تاریخچه و پیشینه این شرکت تولید کننده تلفن همراه آشنا می شویم.

کمپانی سازنده تلفن همراه ورتو Vertu

کمپانی ورتو Vertu در سال 1998 در کشور بریتانیا توسط سازنده گوشی موبایل نوکیا راه اندازی شد. این کمپانی به ساخت گوشی های موبایل دست ساز و لوکس می پردازد. پس از گذشت چندین سال در سال 2012 نوکیا سهام شرکت ورتو را به یک کمپانی سوئدی به نام EQT فروخت و از این شرکت 10 درصد سهام را برای خود حفظ نمود. یک سال پس از فرش سهام کمپانی ورتو، این شرکت حدود 350 هزار نفر مشتری را از آن خود کرد. در نهایت در سال 2015 EQT سهام خود را به یک شرکت چینی در هنگ کنگ به نام Godin Holdings به فروش رساند. در حال حاضر که در سال 2022 هستیم، این شرکت حدود 900 نفر کارمند فعال دارد. برترین گوشی های ورتو را در ادامه خواهید دید.

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

جالب است بدانید که شرکت ورتو Vertu  ساخت گوشی های لوکس خود را با این شعار آغاز کرد: اگر شما برای یک ساعت شیک 20 دلار هزینه می کنید، چرا برای یک گوشی 20 دلار نمی دهید؟ کمپانی ورتو تمام تمرکز خود را بر روی کیفیت ساخت و ظاهر لوکس و گران پسند گوشی های موبایل خود گذاشته است. به گفته مدیر عامل این شرکت تمامی مراحل ساخت تلفن همراه ورتو Vertu کاملا توسط نیروی انسانی و بدون دخالت هیچ دستگاهی انجام می شود. همین باعث گران قیمت شدن این گوشی های لوکس شده است. دفتر مرکزی شرکت برترین گوشی های ورتو Vertu در کشور انگلستان است. در عین حال می توانید دفترهای های مختلفی از محصولات این برند را در شهرهای مختلف مانند دبی، پاریس، فرانکفورت، نیویورک، مسکو، هنگ کنگ و غیره مشاهده نمایید.

شایان ذکر است که در ساخت و تولید گوشی های لوکس و گران قیمت ورتو Vertu از جواهر و طلا استفاده می شود.

برترین گوشی های ورتو Vertu

انواع گوشی های ورتو Vertu؛ برترین گوشی های ورتو

تلفن همراه های برند ورتو Vertu به دو مدل تقسیم می شود:

  • گوشی موبایل ورتو مدل Signature

گوشی موبایل ورتو Signature جزو برترین گوشی های ورتو است. این مدل خود به دو نمونه معمولی و لمسی یا تاچ تقسیم بندی می شود که با سیستم عامل اندروید کار می کند. سری تولید گوشی موبایل ورتو شامل مدل هایی مانند: Cobra، Diomond، S و غیره هستند. برای مثال مدل دایموند از یک سری الماس و جواهر در ساخت استفاده شده است و مدل کبرا نیز یک مار زیبا و چشمگیر بر روی گوشی موبایل دارد.

  • تلفن همراه ورتو مدل Aster

این مدل کاملا لمسی و تاچ می باشد و کمی شباهت به مدل Signature Touch دارد. اما بدی این مدل این است که از لحاظ فنی ضعف بیشتری دارد. Aster به معنای ستاره می باشد. این گوشی موبایل ورتو سیستم عامل بهتری دارد و کمپانی این برند تلاش خود را برای تولید گوشی با مشخصات جدید کرده است.

گوشی ورتو چیست؟

گران قیمت ترین گوشی های ورتو

جای گران قیمت ترین گوشی های ورتو تا اینجا در این لیست خالی بود. حالا باهم با ارزشمند ترین گوشی های ورتو Vertu آشنا می شویم:

  • اولین نمونه که گران قیمت ترین این لیست است، مدل کبرا است (Cobra Vertu). همانطور که از نامش پیداست این مدل با یک مار کبری دور تا دور گوشی همراه تزئین شده است. جالب است بدانید که در این گوشی از 430 عدد یاقوت استفاده شده است.
  • نمونه دوم هم متعلق به مدل Signature Diomond است. تمام گوشه و قسمت های این مدل گوشی ورتو از 200 عدد الماس پوشیده شده است. قیمت این مدل چیزی حدود 88 هزار دلار است.

معرفی برترین گوشی های ورتو

  • گوشی موبایل سیگنچر تاچ Signature Touch

این مدل گوشی یکی از برترین گوشی های موبایل ورتو Vertu است. اولین بار در سال 2015 از این گوشی موبایل رونمایی شد. به مشخصات ظاهری این گوشی موبایل ورتو Vertu می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی و وزن 225 گرمی اشاره کرد. سیستم عامل مدل سیگنچر تاچ اندروید نسخه 5.1 است. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و از دوربین 21 مگا پیکسلی بهره می برد. همچنین ظرفیت باتری این گوشی موبایل ورتو 3160 میلی آمپر بر ساعت است. قیمت این مدل گوشی چیزی حدود 9000 یورو است.

  • تلفن همراه ورتو Aster

مشخصات اصلی این گوشی موبایل به شرح زیر است:

  • زمان معرفی این گوشی در سال 2014 است.
  • ابعاد صفحه نمایش 4.7 اینچ و وزن کار 193 گرم می باشد.
  • دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پشتیبانی از نسخه اندروید 4.4.2
  • دوربین: 13 مگا پیکسل و ظرفیت باتری 2275 میلی آمپر بر ساعت
  • قیمت حدودی این مدل گوشی ورتو 5440 یورو

سیستم عامل گوشی ورتو

موارد بالا مشخصات کلی یکی از برترین گوشی های ورتو Vertu است.

برترین گوشی های ورتو Vertu

  • گوشی موبایل ورتو کانستلیشن

این نمونه تلفن همراه دارای صفحه نمایشی با ابعاد 4.3 اینچ است و وزن آن بالغ بر 179 گرم است. گوشی موبایل ورتو کانستلیشن در سال 2013 به کاربران معرفی شد و از اندروید با نسخه 4.2.2 پشتیبانی می کند. دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. همچنین ظرفیت باتری این مدل 1800 میلی آمپر ساعت است.

  • تلفن همراه ورتو مدل تی آی

به مشخصات کلی و اصلی این مدل که جزو برترین گوشی های ورتو است اشاره کرده ایم:

  • زمان معرفی: سال 2013
  • ابعاد صفحه نمایش: 3.7 اینچ
  • نسخه اندروید پشتیبانی شده: 4.0
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • دوربین: 8 مگاپیکسل
  • قیمت حدودی: 7900 یورو

سخن پایانی

حالا که با برترین گوشی های ورتو و گران قیمت ترین آن آشنا شدید، هر جا که این مدل گوشی را ببینید می‌شناسید. شایان ذکر است بدانید که حتی می توانید در وب سایت سفیران تل  سفارش خود را ثبت کنید و در رابطه با کوچکترین اجزای این گوشی و رنگ آن هم نظر دهید تا به طور سفارشی برایتان آماده کنند.

سفیران تل
سفیران تل ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋