سفیران تل

سفیران تل

ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.
توسط ۱۶ نفر دنبال می شود

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

 

 

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی چگونه است؟

می توان گفت ورتو، نام یکی از معروف ترین و همچنین شناخته شده ترین و مهم ترین مجموعه های صنعت گوشی در دنیا است که در کنار کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ و اپل مشغول به فعالیت است. اما روش فعالیت آن کمی تفاوت دارد. مجموعه ورتو صرفا مجموعه ای برای طراحی گوشی های لوکس و بسیار گران قیمت است که تمامی کاربران این گوشی ها، افراد بسیار ثروتمند در جهان می باشند و به همین علت هر شخصی که یکی از انواع گوشی های مدل ورتو را داشته باشد، تصویری  از ثروت و تجمل گرایی او می باشد چرا که بعضی از گوشی هایی که کمپانی ورتو آنها را طراحی و عرضه کرده است، در عین سادگی به دلیل طلا و سنگ های ارزشمند بکار رفته، قیمت بالای 50 هزار دلار دارند.

روش تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

یکی از نکات مهم و اصولی در خرید گوشی های ورتو، شناخت گوشی ورتو اصل از ورتو تقلبی است این امر سبب می شود تا شما بتوانید ورتو اصل را شناسایی کنید و آن را خریداری کنید پس هنگام خرید موبایل ورتو به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید این نکات عبارتند اند از:

گام 1

مهمترین نکته در خرید تلفن یک فروشگاه معتبر برای خرید است.  فقط با فروشگاه یا نمایندگی رسمی شرکت تماس بگیرید و یا از آن خرید کنید. فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های تلفن همراه اغلب در خرید وسایل گران قیمت مانند Vertu هزینه نمی کنند. اگر در فروشگاهی به شما پیشنهاد می شود نمایندگی رسمی ورتو نیست، بهتر است گزینه دیگری را در نظر بگیرید. روش های گوناگونی برای اطمینان از تقلبی بودن ورتو وجود دارد و مورد توجه کلاهبرداران نیست.

گام 2

ابتدا حتما شماره سریال تلفن همراه خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که روی دستگاه است و آن را با شماره “سریال” مدل مقایسه کنید. برای این کار، فقط باید کد * # 06 # را وارد کنید. به شماره های مشخص شده روی بسته بندی محصول توجه کنید: آنها همچنین باید با این تعداد مطابقت داشته باشند. به خاطر داشته باشید که هیچ دو تلفنی با شماره سریال یکسان وجود ندارد.

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

گام 3

شاخص سوم کیفیت محصول است. ورتو از موارد منحصر به فرد و با کیفیت  تولید شده است، پس  مدل پلاستیکی قطعاً تقلبی است.

گام 4

وزن آن را امتحان کنید: وزن گوشی های ورتو اصل سنگین است. فلز و قاب گوشی خود را بررسی کنید. گوشی های اصل با چرم طبیعی پوشانده شده است. اگر زیر ماده چرم گرد و غبار پیدا کردید، قطعاً جعلی است. تحت هیچ شرایطی نباید گوشی را با کوچکترین نقص و خرابی خریداری کنید.

گام 5

گوشی های ورتو بسیار با دقت و طریف مونتاژ شده و قطعات روی هم فیکس می شوند. هیچ شکافی بین قطعات آنها وجود ندارد. تمام قطعات فیکس هستند و لقی ندارند. دکمه های گوشی را تست کنید. دکمه های آنها باید به راحتی و نرمی حرکت کنند و صدای غیر معمول ندهند. ظاهر دکمه ها نیز می تواند فیک بودن را نشان دهد. در یک گوشی ورتو اصل، اعداد و حروف صفحه کلید با لیزر چاپ می شوند، نه رنگ. آنها چسبانده نمی شوند و فقط به یک شکل ساخته می شوند.

گام 6

لطفاً توجه داشته باشید که تمام گوشی ورتو باید یک دکمه در کنار خود داشته باشد. آیا کار می کند بررسی کنید. با کلیک بر روی دکمه، به شرکت اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید با متخصصان صحبت کنید.

با بررسی روش های بالا به راحتی می توانید تشخیص گوشی ورتو اورجینال و های کپی را انجام دهید و خریدی مطمئن داشته باشید.

مزایای داشتن صفحه یاقوت کبود در ورتو چیست؟

مردم عادی فکر می کنند این فقط یک شیشه شیک و زیبا است. در حالی که می توان گفت اینطور نیست مقایسه یاقوت کبود و شیشه مانند مقایسه کاسترد و فولاد است. یاقوت کبود بعد از الماس دومین ماده سخت روی کره زمین است. برای تهیه یاقوت کبود گوشی لوکس ورتو کمی بلور دانه برداشته و در کوره با دمای 2000 درجه سانتیگراد گذاشته می شود. سپس اکسید آلومینیوم را روی آن ریخته شده و به آرامی بلورها شکل می گیرند. این مراحل بسیار سخت و همچنین خیلی وقت گیر است. حداقل دو هفته در هر صفحه زمان می برد. سپس باید آن را ببرید، خرد کنید و صیقل دهید، برای این مراحل از الماس که سختی بیشتری نسبت به یاقوت کبود دارد استفاده می شود. فقط یک صفحه نمایش از زمان سفارش تا دریافت آن شش ماه زمان لازم دارد. اما صفحه تولید شده فوق العاده ضد خش و ضربه هستند. در واقع سختی آن پنج برابر شیشه است.

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

ورتو شباهت زیادی به ساعت دارد تا تلفن هوشمند

در گوشی ورتو ما از صفحه ساعت آنالوگ استفاده می شود که اگر صادق باشیم کمی قدیمی است. اما وقتی به آن فکر می کنید، می بینید کاربردهای زیادی برای شما دارد و به شما این امکان را می دهد هر لحظه 12 ساعت آینده را ببینید. ما از این موضوع استفاده کرده ایم، بنابراین اعلان های تقویم روی گوشی شما ظاهر می شوند. این یک راه حل خوب است، همان چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. استفاده از یک گوشی لوکس پیشرفته با فناوری جدید. ورتو به خوبی کاربران علاقمند به این سبک را به خود جذب کرده است.

ورتو الماس نشان جزو گران ترین گوشی های دنیاست

به طور کلی گوشی های ورتو به قیمت بالا شناخته شده اند. اما فرض کنید الماس هم به گوشی ورتو اضافه شود! مطمئنا قیمت آن بسیار زیاد می شود در این صورت می توان گفت که فقط افراد لاکچری پسند و پولدار قادر به خریداری آن خواهند بود.

سخن پایانی

می توان گفت ورتو یک تلفن بسیار گران قیمت است که بیشتر افراد لاکچری پسند از آن استفاده می کنند پس بهتر است هنگام خرید این مدل تلفن به نکات مهمی توجه کرد تا به کمک این نکات بتوان یک گوشی ورتو اصل و اورجینال را خریداری کرد.

سفیران تل
سفیران تل ممکن است شما هم تاکنون اسم گوشی ورتو ( vertu )به گوشتان خورده باشد در واقع این نوع گوشی در ایران خیلی شناخته شده نیست زیرا به تازگی در میان افراد لاکچری و باکلاس باب شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
siamakansari
اشخاص عادی که درباره ورتو نمی دونن نمیتونن ورتو اصل و تقلبی رو تشخیص بدن نهایتا باید از فروشگاه یا شرکت معتبر خریداری کنن
ممنون از اطلاعات خوبتون👌🏻
mehrdadgh
بابت اطلاعاتی که منتشر کردید ممنونم
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋