saeed ebrahimi

saeed ebrahimi

بازاریابی املاک و مستغلات و اهمیت آن

     جامعه معاصر گروهی سازمان یافته از افراد است که نیازها و راه هایی برای رسیدن به اهداف معین دارند. طبیعی است که برخی افراد بیشتر از سایرین از مزایای بخش ها و دستگاه های خاص مطلع هستند. از این حیث، اطلاعات یکی از نقش‌های اصلی را در فرآیند شکل‌دهی پایگاه داده افراد بر حسب اطلاعات موجود از رسانه‌ها و سایر افراد به روش‌های مختلف، نزدیک شدن و استفاده می‌کند.

تبلیغات به عنوان قابل تشخیص ترین جنبه بازاریابی

تبلیغات جهت فروش زمین ، ویلا و یا آپارتمان یکی از قابل تشخیص ترین جنبه های بازاریابی است که می توان از آن در بخش املاک و مستغلات استفاده کرد. علاوه بر این، این حوزه به نمایندگان املاک و مستغلات برای تسهیل سرعت در معاملات مسکن ، ارتقای تصویر شخصی خود از نمایندگان مستقل یا شرکت‌هایشان، توسعه شبکه‌های مرتبط با سایر متخصصان این حوزه، قدرت می‌دهد. به عبارت دیگر، تبلیغات راهی برای اطلاع خریداران و فروشندگان در مورد کالاهایی که قرار است فروخته یا خریداری شوند، در مورد خودتان و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شما/شرکتی است که در آن کار می کنید.

 

چرا مردم املاک می خرند: مشتری چه می خواهد؟

خریداران و فروشندگان

هنگام صحبت در مورد تجارت املاک، باید به یاد داشته باشید که بیش از یک طرف درگیر هستند و وظیفه شما این است که خود را نشان دهید. تبلیغات شامل همه طرف هایی می شود که به بخش بازاریابی املاک و مستغلات علاقه مند هستند زیرا فروشندگان نیاز به فروش دارند در حالی که خریداران نیاز به خرید دارند و یک پیوند تبلیغاتی است زیرا فرصتی را برای فروشندگان فراهم می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند که قادر به پرداخت به همان اندازه هستند. هزینه های املاک و مستغلات و خریداران می توانند در مورد برخی از گزینه های جذاب در نظر بگیرند.

همانطور که توسط لیپمن پیشنهاد شده است، "شما ممکن است بخواهید از بخش های طبقه بندی شده برای اهداف استخدام و افزایش لیست ها، شریان حیات تجارت املاک و مستغلات استفاده کنید. بنابراین، نویسنده چندین گزینه ارائه می‌دهد که چرا مردم بخش‌های طبقه‌بندی شده روزنامه‌های مختلف را می‌خوانند و چگونه مشاوران املاک می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند و از کشف راه‌های تأثیرگذاری بر سلیقه و تصمیم‌های مردم بهره ببرند.

یک نماینده، صرف نظر از فعالیت مستقل یا کار در یک شرکت با سایر متخصصان، باید به دنبال عملکرد مؤثرتر باشد. بنابراین، یادگیری عادات و ویژگی های فروشندگان و خریداران ضروری است.

علاوه بر این، شما باید دلایل خرید املاک و مستغلات را بیاموزید (به عنوان مثال، تغییر سبک زندگی یا سایر رویدادهای احتمالی) و به آن دسته از افرادی که اطلاعاتی دارند که می توانند به دلیل خاصی در جستجوی املاک هستند، بپردازید (لیپمن 23). ). علاوه بر این، کسب و کار املاک و مستغلات نیازمند پردازش بخش‌های زیادی از اطلاعات است، زیرا فردی که داده‌های مفیدی دارد می‌تواند از آن استفاده کند و از نتایج یک معامله لذت ببرد.

 

فروشندگان املاک و مستغلات

هرچه صلاحیت بیشتری داشته باشید، می توانید از نظر فعالیت حرفه ای خود مؤثرتر باشید، زیرا انتظار می رود فروشندگان از بسیاری چیزهای دیگر غیر از روانشناسی انسانی آگاه باشند. تبلیغات موثر، خود تبلیغی، قرار گرفتن به راحتی در یک مکان ضروری، درگیر شدن در بخش املاک و مستغلات را بسیار حرفه ای و رقابتی تر می کند.

 

 

 

علاوه بر این، فروشندگان باید بتوانند به تنهایی آگهی بنویسند تا فروش برخی از اموال آسان تر باشد (Lipman 223). تبلیغات ایجاد شده توسط آگهی دهندگان حرفه ای بر هزینه املاک و رقابت یک عامل فروش تأثیر می گذارد زیرا تمام هزینه های صرف شده در طول تبلیغات و کمپین بازاریابی به معامله نهایی مربوط می شود و در مواردی که استراتژی خوب نیست می تواند فروشندگان را «خارجی» کند. برنامه ریزی شده.

کنترل بودجه و داشتن یک برنامه منظم، شما را به یک حرفه ای رقابتی تبدیل می کند و شانس شما را برای معامله قبل از رقبا افزایش می دهد. لیپمن نکات مفیدی در مورد راه‌های کنترل بودجه در حین تبلیغات ملک و سازماندهی معامله ارائه می‌دهد (224).

علاوه بر این، می‌توانید مطمئن باشید که در تجارت شرکت خواهید کرد زیرا «بخش بزرگی از معاملات مسکن با کمک مشاوران املاک انجام می‌شود» (هندل، نوو و اورتالو-مگنه 1878). اکثر مردم آگهی‌ها را برای اوقات فراغت می‌خوانند، در حالی که فروشندگان می‌توانند ترجیحات خریداران بالقوه را تجزیه و تحلیل کنند و گزینه‌های مناسبی را برای بررسی پیشنهاد دهند.

 

یک مبتدی در تجارت املاک و مستغلات

با خود تبلیغی شروع کنید

به عنوان یک قاعده، مردم آن دسته از آژانس هایی را که کم و بیش در انظار عمومی شناخته شده اند، مورد خطاب قرار می دهند. یک نماینده فروش جدید باید مشتریان بالقوه را با فرصت ها و نحوه کسب و کار خود آشنا کند. به عبارت دیگر، تبلیغات راهی است که می‌توانید در مورد خودتان به عنوان یک عامل فروش با شهرت خوب و استعداد برای ارضای سلیقه و نیازهای سخت‌گیرترین مشتریان بگویید.

شما می توانید از اینترنت برای اطلاع رسانی به فروشندگان و خریداران بالقوه ای که می توانند برای خدمات شما در مورد ملکی که می خواهید تبلیغ کنید، استفاده کنید. «...اینترنت یک پلتفرم ارزان‌تر و بالقوه مؤثرتر را ارائه می‌کند که بازاریابی مستقیم (توسط مالک) را تسهیل می‌کند» (هندل، نوو و اورتالو-مگنه 1878).

حوزه نفوذ (SOI) یکی دیگر از نکات مفیدی است که می تواند برای تبلیغ خود به عنوان یک عامل فروش جدید استفاده شود. هنگامی که یک نماینده فروش با برخی افراد ملاقات می کند، این شخص باید موقعیت و بخش فعالیتی که در آن مشغول است را ذکر کند. کارت ویزیت یکی از جنبه های مهم یک عامل فروش موفق است زیرا به برقراری ارتباط با مردم کمک می کند.

بنابراین، می توانید حوزه نفوذ خود را با استفاده از ساده ترین قوانین و به کارگیری نظریه در عمل توسعه دهید (Arvizu 159). همانطور که توسط McCrea (146) پیشنهاد شده است، توسعه حرفه ای با فرآیند توسعه حرفه ای یکسان نیست زیرا موقعیت یک نماینده فروش ممکن است به آموزش خاصی نیاز داشته باشد، اما شما باید مناسب ترین دوره ها را انتخاب کنید تا دانش و مهارت هایی را کسب کنید که می توانید در حوزه حرفه ای خود اعمال شود.

فروش فوری زمین 

 

 

تبلیغات موثر

تبلیغات موثر یکی از مهمترین جنبه ها در حین درگیر شدن در تجارت املاک است زیرا می توانید استعداد خود را به مشتریان بالقوه بگویید و آنها را وادار کنید با کمک برنامه ریزی استراتژیک خاص تصور شما را تغییر دهند.

همانطور که «صاحبان خانه‌ای که مایل به فروش خانه‌های خود هستند با یک عامل املاک (مشاور املاک) قرارداد می‌بندند که به نماینده انحصار برای یک دوره محدود، معمولاً 6 ماهه، پیشنهاد می‌کند و موافقت می‌کند که معمولاً 6٪ از قیمت فروش زمین در تهران  را کمیسیون بپردازند، در صورتی که خانه در طول مدت قرارداد فروخته می شود، شما می توانید با تبلیغات خدمات خود و نزدیک شدن به هر مشتری به شیوه ای مناسب، بخشی از تجارت املاک و مستغلات شوید. علاوه بر این، پوشش لایه‌های مختلف جمعیت از نظر گروه‌های سطح درآمد، موقعیت‌ها و موقعیت‌های خاص مهم است.

همانطور که توسط McCrea گزارش شده است، می توانید از تبلیغات وب به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی استفاده کنید . بنابراین، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های متفاوتی که هنگام ارتقای تصویر شما از یک عامل فروش قابل اعتماد استفاده می‌شود، می‌تواند در روند تثبیت تصویر شما در بخش املاک و مستغلات کمک کند. یک نماینده فروش باید از رویکردهای متفاوتی برای رسیدگی به مشتریان مختلف و سطوح مختلف فضای اطلاعاتی جهان استفاده کند.

 

ارزش اطلاعات

از آنجایی که اطلاعات یکی از مهم ترین جنبه های تبلیغات موفق است، یک مشاور املاک موفق فروش باید از آخرین تغییرات در تجارت املاک و مستغلات از جمله استراتژی های بازاریابی، نرخ های قیمت، سطح درآمد کلی جمعیت و گرایش های اجتماعی که در آن رخ می دهد آگاه باشد. جامعه معاصر. هرچه بیشتر بدانید، تصمیمات مناسب تری می توانید در مورد استراتژی های تبلیغاتی و روش های خاصی که برای جذب مشتریان بیشتر و ارائه گزینه های مناسب تری به آنها استفاده می شود، بگیرید.

شما باید اطلاعات کامل تری در مورد پروژه های خاص ارائه دهید و خوانندگان را با کمک یک استراتژی تبلیغاتی مناسب به پیشنهاد علاقه مند کنید. علاوه بر این، اگر استراتژی ای را انتخاب کنید که بسیار متفاوت از استراتژی اعمال شده توسط رقبا باشد، می توانید از آن بهره مند شوید زیرا گزینه ها و رویکردهای جایگزین معمولاً قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر گرفته می شوند.همچنین میتوانید از هوش مصنوعی در املاک استفاده کنید.

شما باید مشتریانی را جستجو کنید که بدانند چه می خواهند و می توانند به شما و پیشنهادی که ارائه می دهید اعتماد کنند. با این حال، باید کاری کنید که آنها از قبل به شما اعتماد کنند. تصویری از یک عامل فروش موفق را می توان از طریق تبلیغات موفق ایجاد کرد. بنابراین، شما باید اطلاعات کافی و مفید را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید.

همانطور که توسط McCrea پیشنهاد شده است، شما می توانید از راه های مختلفی برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد گزینه های موجود استفاده کنید. هر مشتری از نظر نحوه ارائه اطلاعات ترجیحاتی دارد و اگر در حین جستجوی بیشتر خود را به عنوان یک روانشناس باتجربه نشان دهید سپاسگزار خواهد بود. روشی مناسب برای ارائه اطلاعات کافی و مفید به مشتریان خود.

 

نتیجه

مفاهیم مهم استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات

گزینه های مختلفی وجود دارد که باید هنگام جستجوی مناسب ترین استراتژی بازاریابی که می تواند در تجارت املاک و مستغلات اعمال شود، در نظر گرفته شود. علاوه بر این، باید مفاهیم مختلف مورد استفاده برای تبلیغ یک محصول یا خدمات را با موفقیت ترکیب کنید.

از این نظر، تبلیغات یکی از قابل تشخیص ترین جنبه های بازاریابی املاک و مستغلات است. به محض اینکه مشتریان در مورد یک عامل فروش اطلاعات کسب کنند، می توانند رویکرد او را با سایر نمایندگان و شرکت ها مقایسه کنند. با این حال، مشتری می تواند انتخاب کند که بدون واسطه وارد تجارت شود.

 

تبلیغات به عنوان سریعترین راه برای جذب مشتری

موفق ترین و سازنده ترین راه برای اطلاع رسانی به مردم در مورد چیزی، اعلامیه است، در حالی که اعلامیه ای که به روشی خاص منتشر می شود می تواند واقعاً سودمند باشد. به آن تبلیغات می گویند. به عنوان یک قاعده، از نمایندگان فروش انتظار می رود به دلیل دوره های آموزشی خاص، تبلیغات را به تنهایی انجام دهند و این کار را حرفه ای تر انجام دهند. به عبارت دیگر، یک نماینده فروش باید دارای چند هویت باشد و بتواند آن ها را به شکلی موفق ترکیب کند و مشتریان را به شیوه ای مناسب مخاطب قرار دهد و همچنین تبلیغات انجام دهد.

saeed ebrahimi
saeed ebrahimi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋