saeed

saeed

تهیه نقشه UTM در هشتگرد و ساوجبلاغ استان البرز

نقشه برداری امروزه در تمام پروژه های ساختمانی و ملکی مورد نیاز است. شما برای دریافت سند تک برگ، جواز ساخت و استعلام از منابع طبیعی و جهادکشاورزی در هشتگرد  نیاز به تهیه نقشه UTM ملک خود دارید. برای تهیه نقشه UTM در هشتگرد قدیم و جدید باید چه کار کنیم؟ این مطلب را با دقت بخوانید.

 

نقشه برداری در هشتگرد و ساوجبلاغ

نقشه برداری شاخه‌ای از علوم مهندسی است که به جمع‌آوری، آماده‌سازی، ذخیره‌سازی، پردازش، مدیریت، تحلیل، تلفیق، بازیابی و انتقال داده‌های مکان مرجع می‌پردازد. نقشه برداری دارای شاخه های مختلفی هست و کاربردی ترین خدماتی که یک مهندس نقشه بردار در هشتگرد و ساوجبلاغ ارائه میکند عبارت است از:

+ تهیه نقشه UTM

+ تعیین مساحت زمین

+ تفکیک و قطعه بندی زمین

+ تهیه نقشه ازبیلت و وضع موجود

 

تهیه نقشه UTM یو تی ام ملک در شهر هشتگرد

نقشه UTM یکی از کامل ترین و کاربردی ترین نقشه های ملکی در جهان میباشد. در نقشه UTM علاوه بر ابعاد و مساحت زمین، مختصات UTM گوشه های عرصه ملک نیز مشخص میشود. ارگان های دولتی به کمک این مختصات میتوانند از موقعیت ملک شما در نقشه های مصوب خودشان مطلع بشوند.

برای نقشه برداری utm در هشتگرد باید به یک شرکت نقشه برداری رفته و یا با یک مهندس نقشه برداری تماس بگیرید و پس از ارائه مشخصات ملک خود از جمله آدرس و متراژ حدودی زمین، تقاضای تهیه نقشه UTM کنید.

نقشه UTM با دستگاه جی پی اس 3 فرکانسه تهیه میشود. این نقشه قابل ارائه به تمام ادارات و ارگان های دولتی میباشد.

توجه داشته باشید که نقشه های شما حتما باید با مهر مهندس نقشه بردار عضو نظام مهندسی استان البرز تهیه شود و مهر مهندسان استان های دیگر مورد قبول ادارات استان البرز نمی باشد.

 

هزینه تهیه نقشه UTM در هشتگرد و ساوجبلاغ

هزینه نقشه UTM در ساوجبلاغ با توجه به موقعیت جغرافیایی ملک، متراژ حدودی و نوع نقشه مد نظر شما تعیین میشود. شما میتوانید برای اطلاع از هزینه تهیه نقشه UTM ملک خود با یک مهندس نقشه بردار تماس بگیرید و پس از ارائه اطلاعات ملک و نقشه مدنظرتان از هزینه تهیه نقشه UTM ملک خود مطلع شوید.

saeed
saeed

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋