saed.hyd12337

saed.hyd12337

تستوسترون در بدنسازی، زمان تزریق، انواع، عوارض، قیمت و همه نکات مهم

تستوسترون یکی از هورمونهای مهم در بدن انسانهاست که در آقایان به نسبت خیلی بیشتر از خانم ها تولید می گردد. در این مطلب ما از چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا و نظرات کاربران مختلف، بهره گرفته ایم و اطلاعات دقیق و مهم در مورد تستوسترون زمان تزریق، انواع، عوارض، قیمت و همه نکات مهم را به شما معرفی می کنیم.

تستوسترون یکی از مهمترین هورمون های بدن برای رشد، ترمیم و تکامل است. همچنین در درمان پزشکی برای مردان استفاده می شود. اگر سعی دارید به طور طبیعی سطح تستوسترون را بالا ببرید یا مصرف مکمل تستوسترون را افزایش دهید، هیچ گاه خودسرانه عمل نکنید! در اینجا به شما آموزش کامل درباره هورمون تستوسترون می دهیم.

تاریخچه جالب تستوسترون

فرض کنید در کنفرانس علمی که در سال ۱۸۸۹ در پاریس برگزار شد حضور دارید. همکار پیرمرد ۷۲ ساله شما دکتر چارلز براون-سکوارد می گوید، پیشرفت های معجزه آسای فیزیکی، ذهنی و حتی افزایش طول پرتاب ادرارش بعد از تزریق ترکیب خون، اسپرم و مایع استخراج شده از بیضه‌های سگ و خوک، رخ داده است. چندش‌آور است نه؟ ظاهراً در سال ۱۸۸۹ اینطور نبوده است.

اکسیر حیات براون- سکوارد تا اواخر همان سال بیش از ۱۲۰۰۰ بار توسط پزشکان برای بیماران تجویز شد. در سال ۱۹۳۵ این هورمون ضد پیری، انرژی زا و کارآمد تستوسترون نام گرفت. در همان سال دو پژوهشگر، لئوپولد روزیکا از سوئیس و آدولف باتفانت از آلمان کشف کردند که چگونه می توان آن را برای تجاری ‌سازی ترکیب کرد و بعد مشترکا موفق به دستیابی به جایزه نوبل شیمی شدند.

از آن زمان تاکنون، این هورمون‌ به یکی از داروی های بحث برانگیز و پرطرفدار در سلامت، تناسب اندام و ورزش تبدیل‌ شده است؛ اما خوشبختانه دیگر این هورمون از سگ‌ ها استخراج نمی شود.

ادامه مطلب لینک زیر:

تستوسترون در بدنسازی، زمان تزریق، انواع، عوارض، قیمت و همه نکات مهم

saed.hyd12337
saed.hyd12337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋