SADRAH

SADRAH

توسط ۱ نفر دنبال می شود

طراحی سایت در ارومیه

کلان شهر ارومیه با جمعیت بالغ بر ۱ میلیون نفر، پتانسیل بالایی در حوزه طراحی سایت دارد. با افزایش روز افزون فعالیت مردم در فضای مجازی تمام کسب‌و‌کارها به راحتی می توانند با فعالیت در بستر اینترنت کسب درآمد داشته باشند. کسب‌و‌کارهای اینترنتی با سرعت در حال رشد می‌باشند که در حال حاضر و در آینده ‌ای نزدیک تهدیدی بزرگ برای کسب‌و‌کارهای سنتی به شمار می‌آیند. با طراحی سایت در ارومیه به راحتی هر چه تمام تر می‌توانید با این روند و افزایش درآمد هماهنگ بوده و سایتی متناسب با نیاز و نوع کسب‌و‌کار داشته باشید.

 

 

مراحل طراحی سایت

مرحله اول طراحی وایرفریم

در مرحله نخست با توجه به نیازهای مشتری و نوع سایت یک نمای کلی طراحی می‌شود که نشان می‌دهد المان‌های مختلف در کجا و با چه هدفی جایگذاری می‌شوند. به این مرحله طراحی وایرفریم گفته می‌شود که هدف اصلی آن ارائه ساختار بصری یک سایت است.‌ طراحی وایرفریم را میتوان روی کاغذ یا نرم افزارهای در دسترس پیاده سازی کرد.

مرحله دوم طراحی گرافیکی سایت

بعد از تایید گرفتن مرحله طراحی وایرفریم از مشتری، مرحله طراحی گرافیک سایت شروع می‌شود که بر اساس نوع کسب‌و‌کار و مخاطبان هدف سایت، رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می‌شود.

مرحله سوم کد نویسی

بعد از طراحی ساختار بصری سایت نوبت به مرحله کد نویسی سایت می‌رسد که بر اساس هزینه‌ها و نیاز مشتری می‌توان از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وورد‌پرس یا یک فریم ورک اختصاصی استفاده کرد.

مرحله چهارم راه‌اندازی سایت

در مرحله آخر با خرید هاست و دامنه سایت راه اندازی می‌شود که در تمام نقاط جهان در دسترس عموم باشد.

 

نیروی کار مرتبط با طراحی سایت

گرافیست

برای طراحی بخش‌های گرافیکی سایت مانند لوگو، بنرهای تبلیغاتی به یک گرافیست ماهر نیاز است.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

برای بیشترین فروش از سایت و رقابت با رقبای اصلی در کسب و کار، نیاز به استراتژی‌های خوب مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

متخصص تولید محتوا

با تولید محتواهای ناب می‌توان از موتورهای جستجو ترافیک بهتری دریافت کرد که هر سایت برای حضور پر‌رنگ در بازار کاری یه یک متخصص تولید محتوا نیاز دارد.

متخصص سئو

تجربه یک سئو کار حرفه‌ای باعث افزایش قدرت دامنه و نمایش بهتر وب‌سایت در نتایج موتور‌های جستجو می‌شود.

طراح رابط کاربری

یک طراح رابط کاربری با تجزیه و تحلیل دیتا سایت ایرادات سایت را رفع کرده و کاربرد‌پذیری سایت را افزایش می‌دهد.

 

هزینه طراحی سایت

با توجه به مطالب گفته شده هر بخشی از طراحی سایت شامل هزینه های متفاوتی می‌باشد که در مطالب زیر می‌توانید هزینه های تقریبی طراحی سایت را تخمین بزنید.

دامنه یا آدرس سایت

آدرس سایت به صورت سالانه یا پنج ساله اجاره داده می‌شود که تا زمان پرداخت اجاره‌بها سایت در اختیار شما می‌باشد ولی در صورت عدم پرداخت اجاره‌بها، دامنه سایت از دسترس شما خارج شده و متقاضی دیگری می‌تواند آن را خرید کند.

هزینه هاست

هاست یک سروری می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته به شبکه جهانی اینترنت متصل است تا هر کس در هر لحظه از شبانه روز به محتوای سایت دسترسی پیدا کند بنابرین خرید یک هاست امن و قایل اعتماد برای جلب رضایت کاربر اهمیت زیای دارد. هزینه هاست به صورت ماهیانه یا سالیانه می‌باشد که شروع قیمت یک هاست خوب ماهیانه از ۱۰ هزار تومان تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان می‌تواند باشد.

هزینه طراحی وب سایت

عواملی مانند مهارت طراح، تکنیک‌های طراحی و ... در تعیین قیمت‌های طراحی سایت تاثیر می‌گذارند. بازه قیمت‌ها از ۱ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان بوده وحتی در موارد خیلی خاص بیشتر از این قیمت نیزمی‌باشد.

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا برای سایت با توجه به توانایی‌ها و سابقه کارشناس تولید محتوا متفاوت است.

هزینه پشتیبانی

پشتیبانی سایت شامل آپدیت منظم کدنویسی و قالب‌ها، بررسی پیشرفت سایت در گوگل، بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه در گوگل و ... می‌باشد که با توجه حجم و نوع فعالیت آن ماهیانه از ۲۵۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان ممکن است متغیر باشد.

 

سئو سایت

سئو داخلی سایت با توجه به نوع قالب، زبان برنامه نویسی، حجم و نوع محتوای نوشته شده کاملا متفاوت است و قیمت دهی بدون بررسی این عوامل و مشاوره با مشتری واقعا کاری بسیار دشوار خواهد بود. در مواردی همچون کارهای معمولی سئو ممکن است قیمت ماهانه چند صد هزار تومان بوده و در موارد پیچیده چندین میلیون تومان هزینه‌بر باشد. عوامل زیادی در سئو و برآورد قیمت آن تاثیر گذار می‌باشند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان سختی کلمات کلیدی سایت

قدرت رقبا

میزان هزینه‌ای که مشتری می‌تواند بپردازد

بازه زمانی مورد نظر مشتری

بازار هدف مشتری

و غیره

 

 

بهترین خدمات طراحی سایت در ارومیه

اگر کسب و کار شما در شهر ارومیه می‌باشد برای کسب بهترین خدمات در این زمینه شرکت ریکان تک را برای شما توصیه می‌کنیم. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی انواع وبسایت و انجام تخصصی سئو وبسایت‌های مختلف با ارائه مشاوره لازم به مشتری قبل از شروع به کار تمامی مراحل روند کار را برای مشتری ترسیم می‌نماید. خدمات اصلی شرکت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، بهینه‌سازی و پشتیبانی وبسایت، سئو SEO می‌باشد. برای دریافت مشاوره و خدمات می‌توانید به آدرس اینترنتی www.rikantech.com مراجعه نمایید.

 

 

SADRAH
SADRAH

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋