sadr.aria

sadr.aria

آشنایی با دنیای متاورس و ارزهای دیجیتال
 ۱ نفر را دنبال می کند

شرایط اخذ ویزای بازنشستگی امارات

برای مهاجرت اقامت تمکن مالی امارات و اخذ ویزای بازنشستگی امارات شخص متقاضی باید حداقل 55 سال داشته باشد. همچنین باید بیمه درمانی معتبر داشته و این بیمه امارات متحده عربی را پوشش دهد. لازم به ذکر است، بیمه درمانی باید قبل از ارسال درخواست برای ویزای خود حمایتی امارات دریافت شود. علاوه بر موارد ذکر شده شخص متقاضی باید یکی از شرایط زیر را دارا باشد:

  1. درآمد ماهانه حداقل AED 20000 (درهم امارات). این مبلغ تقریبا معادل 4600 یورو می باشد.
  2. سرمایه به میزان حداقل یک میلیون درهم (حدود 230 هزار یورو)
  3. مالکیت املاک و مستغلات در دبی به ارزش حداقل 2 میلیون درهم (حدود 460 هزار یورو)

 

برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی امارات ترکیبی از موارد 2 و 3 (منابع مالی و املاک و مستغلات) به ارزش حداقل 2 میلیون درهم (حدود 460 هزار یورو) نیز ممکن است. در صورت مهیا بودن شرایط، پروسه اخذ ویزای بازنشستگی امارات حدود 15 روز طول می کشد.
ویزای بازنشستگی امارات برای متقاضی واجد شرایط، همسر و فرزندان وی معتبر است. فرزندان در صورتی می توانند از این اقامت استفاده کنند، که فرزند پسر زیر 18 سال و فرزند دختر زیر 21 سال باشد.
اگر سن آن ها بیشتر باشد، نمی توانند از این طریق در امارات اقامت داشته باشند و باید از روشی مثل ویزای تحصیلی اقدام کنند. برای مهاجرت اقامت تمکن مالی امارات هر یک از اعضای خانواده باید بیمه درمانی تحت پوشش امارات را دریافت کنند. ویزای بازنشستگی امارات 5 سال اعتبار دارد و با احراز شرایط ذکر شده، می توان ویزا را به صورت آنلاین تمدید کرد. دارندگان ویزا می توانند اشتغال مستقل در امارات داشته و به کار خود ادامه دهند.

 

 

sadr.aria
sadr.aria آشنایی با دنیای متاورس و ارزهای دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋