vahedi fereshte

vahedi fereshte

قیمت هر سکه همستر کامبت چند تومان است؟

 

 

اگر می خواهید بدانید قیمت هر سکه همستر چند تومان است، در این صفحه از جدیدترین اخبار لیست شدن و قیمت سکه های همستر مطلع میشوید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

حسابت رسمی جامعه همستر، در توییتر با انتشار توییتی از لیست شدن همستر در بازار پیش فروش صرافی XE exchange خبر داد. این صرافی سنگاپوری است و در سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده است.

 

تعیین قیمت هر سکه همستر

مطابق با توییت همستر، قیمت هر سکه همستر (توکن همستر) در بازار پیش از عرضه این صرافی به 0.6 دلار می رسد. قیمت همستر در حال حاضر در همین حدود در حال نوسان است. لیست شدن نهایی همستر و اتمام بازی هنوز مشخص نیست، احتمالا در نیمه دوم تیر یا نیمه اول مرداد ماه خواهد بود. اگر هنوز دانلود بازی همستر را انجام نداده اید، فرصت دارید تا وارد این بازی شوید و امتیاز بدست بیاورید. تعیین قیمت هر سکه همستر بعد از لیست شدن مشخص می شود، به این دلیل که هنوز همستر به طور واضح اعلام نکرده است که ملاک توزیع توکن چیست.

 

آیا تعداد زیاد کاربران باعث کاهش قیمت هر سکه همستر می شود؟

طبق آماری که منابع خبری اعلام کرده اند، هم اکنون بیش از 200 میلیون نفر دانلود بازی همستر را انجام داده اند. اما آیا افزایش تعداد کاربران در این بازی باعث افزایش اعتبار آن می شود و یا باعث کاهش قیمت هر سکه همستر خواهد شد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، به طور کلی آینده همستر مشخص نیست؛ به طور کلی افزایش تعداد کاربران در این بازی، به نفع همستر است. زیرا بازیکنان در حال استخراج توکن همستر هستند و قرار نیست هیچ پولی به بازیکنان پرداخت شود. به جای پول، توکن توزیع می شود و بازیکنان از طریق معامله توکن درآمد کسب می کنند. هم اکنون کاربران در انتظار لیست شدن این بازی در صرافی ها هستند تا بتوانند دارایی های خود را بفروشند. بعد از همستر بازی هایی مانند تپ سواپ، دات کوین و یس کوین بیش از هر بازی دیگری به لیست شدن نزدیک هستند.

حساب رسمی بلاک چین تون، در توییتر به همستر گفته است که کاربران این بازی در تلگرام به 200 میلیون نفر رسیده است اما چه تعداد از این کاربران به بلاک چین تون مهاجرت خواهند کرد؟

بعضی از کارشناسان و منتقدان می گویند با توجه به پاسخ بلاکچین تون، شاید اگر تعداد کاربران بازی افزایش پیدا کند و این تعداد وارد بلاچین تون نشوند، این شبکه از لیست شدن همستر کامبت در بلاچین خود، جلوگیری کند. بنابراین آینده این بازی همچنان مبهم است.

 

نتیجه گیری

در نهایت اگر می خواهید بدانید قیمت هر سکه همستر چند تومان است، لازم است منتظر لیست شدن بازی در صرافی ها باشید. فقط زمانی قیمت آن مشخص می شود که در صرافی ها لیست شده باشد.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش عرضه به 0.4 الی 0.6 دلار رسیده است و این ارز بسیاری از مردم را در سراسر دنیا را به کسب درآمد بالا امیدوار کرده است.

منبع: دانلود بازی همستر تلگرام

vahedi fereshte
vahedi fereshte

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋