شازده کوچولو

شازده کوچولو

بلاگر و علاقمند به برنامه نویسی. آشنا به طراحی سایت و سئو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آموزش رایگان اینستاگرام به صورت کامل و جامع

جواب دادن به این جنس سوالات ممکن است در شرایط مختلف متفاوت باشد یعنی مثلا برای کسانی که فالوئر دارند یا  هزار فالوئر دارند کمی متفاوت خواهد بود اما آنچه در اینباره صحیح خواهد بود را در ویدیو زیر توضیح داده ام. برسیم توضیحاتی رو در خصوص ساختار اصلی فید یا همان بخشی که پست هایمان منتشر میشه رو میدم. ببینید اصلی ترین بخشی که اینستاگرام داشته و داره همین بخشی است که ما عکس ها و ویدیو هامون رو منتشر میکنیم یعنی همان فید. قیل از اینکه به سراغ آموزش اصول بازاریابی در اینستاگرام بروم می خواستم یک نکته مهم را هم خاطر نشان کنم. اگر افرادی که از سمت هشتگ به پست شمارو ببینن باعث افزایش Impressions From hashtags خواهد شئ که باعث میشه در بخش سرچ هشتگ مورد نظر جزء نتایج اول باشین. این سوال هم به سادگی در بیوگرافی که ما نوشتیم واضح هست که کار ماآموزش دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) هست. یک پیج کاری رو دیدم هر روز تعدادی استوری میذاشتن و یکی از اونها معرفی (بصورت فان) از یکی از افراد مجموعه بود. به این ترتیب هر فردی در نگاه اول به اطلاعات کلی در مورد تجارت شما دست پیدا می­‌کند. ما در های کارن علاوه بر آموزش خدماتی در رابطه با مشاوره و رشد شبکه های اجتماعی شما و همچنین اجرای تبلیغات شما در اینستاگرام و تلگرام را ارائه می کنیم. بهترین فرصت رایگان برای اینکه از اینستاگرام خود کسب درآمد داشته باشی. وقتی که در سال 2016 اینستاگرام محتوای لایو کوتاه اسنپ چت را کپی و استوری اینستاگرام را راه‌اندازی کرد، هیچکس فکرش را نمی‌کرد این استوری‌ها چقدر محبوب و کاربردی می‌شوند. با دنیای کسب‌وکار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ می‌توانیم کسب درامد داشته باشیم و من در مجموعه‌ی کدپز در این راه همراه شما هستم.

چرا باید اینستاگرام را یاد بگیریم؟

اگر هم شماره موبایل خود را وارد کنید، یک لینک به شما SMS می‌شود که با وارد شدن به آن لینک، می‌توانید رمز عبور جدیدی برای اکانت اینستاگرام خود تعریف کرده و وارد پیج خود شوید. توجه داشته باشید که وقتی حساب کاربری اینستاگرام می‌سازید، اکانت شما به طور پیش فرض، پابلیک و عمومی Public است. یعنی همه می‌توانند شما را فالو کرده و فعالیتتان را ببینند. در قسمت آرشیو اینستاگرام شما استوری‌های خود را که بعد از ۲۴ ساعت، از دید مخاطب پاک می‌شوند را می‌بینید. اگر حساب کاربری فیس بوک دارید، می‌توانید با انتخاب این گزینه، هم اکانت اینستاگرام خود را راه اندازی کنید و هم حساب کاربری اینستاگرام خود را به فیسبوکتان متصل نمایید. بعد از نصب اپلیکیشن، با صفحه ورود به اینستاگرام روبه‌رو خواهید شد. اگر از پیش اکانتی دارید با زدن Log in (در پایین صفحه) و بعد وارد کردن اطلاعات خود، وارد حساب کاربریتان شوید. ولی اگر هیچ اکانتی ندارید، دو راه Facebook و Sign up برای ورود به اینستاگرام، پیش روی شماست،. این رشد ناگهانی و این قشر عظیم جامعه که در شبکه های اجتماعی عضو هستند، باعث شده نیاز به یادگیری و آموزش مفاهیم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیش از پیش احساس شود. از این رو در اسفندماه 1397 تیم همیارسوشال تصمیم به ایجاد وب سایت آموزشی گرفت که در آن ترفندها و آموزش های جامع و کاملی از شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد. در این تقویم پست‌هایی که قصد ارائه آن‌ها را دارید، پست‌هایی که قبلا گذاشته‌اید، هشتگ‌های مد نظر، کپشن‌ها و زمان پست کردن را لحاظ کنید. در مورد پست‌هایی که می‌گذارند، هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنند، چه کپشن‌هایی می‌نویسند، هرچند وقت یکبار پست میگذارند و سرعت رشد آن‌ها تحقیق کنید. هنگام آنالیز رقبایتان تمام فرصت‌هایی را که آنها از دست داده‌اند را یادداشت کنید. اضافه کردن این موارد به ترکیب‌های قبلی می‌تواند شما را در این کسب و کار متمایز کند. از قسمت اکسپلورر اینستا استفاده کنید تا ببینید پست‌های معروف از چه هشتگی استفاده کرده‌اند. کار خوب دیگر این است که اگر هشتگی را در نظر دارید وارد بخش tags سرچ شوید و آن را آنجا وارد کنید تا دیگر هشتگ‌های مربوطه را پیدا کرده و از آن‌ها ایده بگیرید.

بعد از مرحله انتخاب عکس، اینستاگرام پیج‌های معروفی را به شما معرفی می‌کند که در صورت تمایل آن‌ها را دنبال Follow کنید. پیج‌های مورد نظرتان را فالو کنید و بعد با زدن فلش آبی وارد صفحه اینستاگرام خود شوید. نام کاربری در اینستاگرام همان یوزرنیم ، آی‌دی و معرف شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. برای ایجاد نام کاربری یا همان یوزرنیم؛ خودِ اینستاگرام طبق نامی که در بخش قبل وارد کردید، یک یوزرنیم پیش فرض به شما نشان می‌دهد. اگر مایل به انتخابِ همان بودید، گزینه Next را بزنید وگرنه Username Change را زده و برای خود یک نام کاربری دیگر تعریف کنید. همچنین، آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد اغلب برای رفع حس کنجکاوی افراد جذاب است. به عنوان مثالی خوب از این روز‌ها، می‌توانید تصویری از یک جلسه اسکایپی یا فعالیت کردن کارکنان با ماسک و دستکش را منتشر کنید. امروزه افراد و کسب و کارهای مختلفی در کنار تولید محتوای مناسب، با صرف هزینه بسیار سریع‌تر برای صفحات خود مخاطب جذب می‌کنند. شما هم می‌توانید با افرادی که دنبال کننده‌های بیشتری دارند همکاری کنید و در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، سریع‌تر رشد کنید. اگر شما در فیسبوک صفحه‌ای دارید به راحتی می توانید از طریق آن اکانت اینستاگرام بسازید و دیگر نیازی به وارد کردن شماره تلفن و ایمیل تان نیست. ما در این قسمت تمامی روش های دانلود اینستاگرام را برای شما به صورت تصویری قرار داده ایم. ازآنجاکه اینستاگرام جزو معروف ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد، نحوه نصب آن و همین طور کار کردن با آن برای تمامی افراد امری ضروری می باشد. برای یادگیری کامل کار با اینستاگرام می توانید بصورت رایگان ازآموزش اینستاگرام استفاده کنید. اینستاگرام به دلیل داشتن تمامی افکت ها و همینطورفیلتر های مخصوص خود افراد را بیشتر به این برنامه علاقه مند کرده است. برنامه اینستاگرام همواره در حال معرفی و اعمال تغییرات جدید می باشد، این برنامه محبوب همیشه در تلاش است تا مخاطبین بیشتری را به خود جذب کند.

مقدمات آموزش اینستاگرام

بهتر است برای پیدا کردن گیف های برتر و پرکاربردتر به منابع معرفی گیف ها رجوع کنید. البته خودتان هم می توانید تایم بگذارید و در گیف های بچرخید تا گیف های مورد نظرتان را پیدا کنید. در مقاله نحوه استفاده از گیف های اینستاگرام می توانید براحتی طرز استفاده از گیف ها را یاد بگیرید. در این ویدئو به آموزش سایه دار کردن استیکرهای استوری اینستاگرام پرداخته ایم. در این ویدئو شما یاد می گیرید که با یک سایه ساده و با یک آموزش اینستاگرام یک دقیقه ای چطور استوری های پیج تون رو جذاب تر کنید. پست‌هایی که یوزرنیم شما روی آن تگ شده و یا از هشتگ مخصوص شما در آن استفاده شده است، منبعی عالی برای این دسته از پست‌ هاست. با چرخی در اینستاگرام متوجه می‌شوید که ایده‌های بسیار زیادی برای پست کردن وجود دارند. یادداشت بردارید و ایده‌های مختلف را با روح برند خود ترکیب کرده و خلاق باشید. حال در همین بخش بر روی گزینه to a profile کلیک کنید و به اینستاگرام اجاره مدیریت صفحات خود را بدهید. به بیان ساده‌تر، مردم توصیه اطرافیان خود را بیشتر قبول دارند. بنابراین جای تعجبی ندارد که کمپانی‌های مختلف اجناس خود را به اینفلوئنسرها بدهند تا برایشان تبلیغ کنند. یکی از خوبی‌های پست گذاشتن و تبلیغ کردن برای اسپانسرها این است که لازم نیست تعداد فالوورهای خیلی زیادی داشته باشید.

تحقیقات موضوعی یکی از موثرترین روش ها برای ارائه سریع ایده هایی برای کاوش بیشتر و الهام بخشیدن به برنامه محتوا است. ابزار تحقیق موضوعی SEMrush یک فرایند سریع و آسان را ایجاد می کند تا بتوانید ایده های بالقوه زیادی را در مورد موضوع اصلی خود در عرض چند دقیقه ارائه دهید. در این مرحله شما باید یک متن و یا همان کپشن مورد نظرتان را نوشته و تایپ کرده و سپس دوباره تیک آبی رنگ را در قسمت بالایی اینستاگرام بزنید تا تصویر و یا ویدیو مورد نظرتان داخل پست های اینستاگرام منتسر شود. صرف نظر از اینکه مخاطب موردنظر شما چه کسی باشد من تقریباً می توانم تضمین کنم که آنها از نقل قول های مرتبط الهام بخش یا خنده دار لذت می برند. مخلوطی از تصاویر نقل قول مانند تصویر زیر را به اشتراک بگذارید یا یک تصویر را با نقل قول نوشته شده در زیرنویس خود جفت کنید. مخاطبان شما از تنوع استقبال می کنند، دیدن یک چیز بارها و بارها خسته کننده است. در این صفحه تمام اطلاعات پیج خود اعم از تعداد فالوورها، تعداد پست‌ها و… را می‌توانید ببینید. من تا الان چـند صـد میلـیون تومان از اینستاگرام درآمدزایی کردم و خیلی از دانشجویان که در دوره رایگان آموزش حرفه ای اینستاگرام شرکت کردند تو حوزه های مختلف با فرمول من تونستن درآمدهای میلیونی از پیج اینستاگرامشون داشته باشن! بهترین راهکار تولیدمحتوای اصولی در اینستاگرام است و روش هایی که در مقاله گفته شده است. همانطور که تا حدودی میدانیم، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی معروف دنیاست که در سال 2010 تاسیس شده است. اینستاگرام با رشد سریع و فراگیر باعث شد که فیسبوک به آن جذب شود و در سال 2012 فیسبوک، اینستاگرام را با ارزش یک میلیارد دلار آمریکا بصورت نقدی و سهام خرید. با استفاده از اینستاگرام شما می‌توانید پست ها و استوری های جذاب و خلاقانه طراحی کنید و آن را به اشتراک بگذارید. هشتگ نویسی اشتباه شامل هشتگ های نامربوطی است که برای هر پست درج می شود. درج این هشتگ ها تأثیر خوبی در برندسازی شما ندارد و یک اشتباه در برندسازی به شمار می آید که ممکن است حس منفی به مخاطبان شما بدهد. پس از درج هشتگ های نا مربوط و افراطی در صفحه اینستاگرامتان پرهیز کنید.

آیا فعالیت برند شما در صفحات اجتماعی بر روی رتبه سرچ شدن شما تاثیر می‌گذارد؟ فکر نمی‌کنم نیاز باشد شما... استفاده از نام تجاری دیگران به روشی که هیچ ارتباطی با محصول یا خدماتی که ارائه می دهند نداشته باشد سیاست های اینستاگرام را نقض نمیکند. لازم به ذکر است که یوزرنیم های اینستاگرامبر پایه دریافت خدمات به ترتیب ورود بنا شده اند. اینستاگرام صلاحیت اکانت و اطلاعات وارد شده شما را بررسی خواهد کرد. برای استفاده از قابلیت فروشگاه باید حتما اکانت فیسبوک تجاری خود را به اینستاگرام تان متصل نمایید. صحبت کردم اما در ادامه به آموزش راه اندازی یک فروشگاه خواهم پرداخت. اینستاگرام، پر است از اکانت های مختلف که با فالوئرهای کم و زیاد خود در حوزه های گوناگون فعالیت می... این موضوع پویایی و کیفیّت برند شما را نشان می‌دهد که البتّه حتما باید داخل پست‌ها از هشتگ‌ها و لوگوی برند خودتان استفاده تا مخاطب دائماً با نام تجاری شما درگیر باشد و ذهن او هک شود. در مقدمه با شما راجع به توانایی شما بعد از آموزش دیدن، برای کسب درآمد از اینستاگرام صحبت می‌کنیم. همون دودوتا چهارتا ساده خودمونه، شما قطعا اگه مشتری بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت و اینستاگرام این فرصت رو در اختیار شما قرار میده تا هزاران مشتری در روز وارد کسب و کار شما بشن. اگه شغلی ندارید و سرمایه ای هم برای راه اندازی کاری ندارید، این دوره به شما کمک می کنه یک کسب و کار شخصی با درآمد خوب برای خودتون ایجاد کنید. اگه مالک کسب و کارین و قصد توسعه اون رو دارین این دوره به شما کمک می کنه با کمترین هزینه به بهترین شکل ممکن این کار رو بکنید.

همچنین انتخاب یک تصویر پروفایل مناسب و جذاب هم به افزایش ترافیک کمک می کند. برای تولید محتوا باید ۵ اصل مهم را در نظر بگیرید که می تواند در رشد کسب و کار به شما کمک کند. استفاده از تبلیغات اینستاگرامی، روشی مستقیم است که ممکن است که بسیار زودتر از محتوای ارگانیک، با آن به نتیجه برسید. اینستاگرام می‌تواند تبلیغات شما را در فرمت‌های مختلف به کاربران نشان دهد؛ این فرمت‌ها شامل پست و استوری است. تا به اینجا، چگونگی ساخت حساب کاربری و تنظیمات لازم را مطرح کردیم، در ادامه به بررسی سایر اقدامات لازم برای شروع بازاریابی در اینستاگرام خواهیم پرداخت. اما حالا مساله اساسی این هست که چطور می توان پستی منتشر کرد که از طریق آن کاربران را دعوت به مشارکت بیشتر کرد. خوب قبلا در خصوص نحوه انتشار یک پست موفق صحبت کردیم اما در ادامه بصورت بولت خواهم گفت چه عواملی باعث می شود تا کابران مجاب به مشارکت بشوند. در واقع همه آنچه که ما انجام میدهیم برای همین موضوع هست که کاری بکنیم تا کاربران ما عکس العملی نسبت به پستی که منتشر کردیم داشته باشند. لایک کنند، کامنت بگذارند، سیو کنند، بازنشر کنند یا برای دوستانشان ارسال کنند. وقتی شخصی با برندی را تگ می کنید باعث افزایش نرخ تعامل خواهید شد چرا که آنها احتمال زیاد، اکشنی روی آن پست مثل لایک یا کامنت خواهند داشت. از نظر من داشتن یک استراتژی منظم برای حضور دائم در لایو میتونه بسیار کمک کننده در جذب فالوئر جدید باشه. همچنین پاسخدی به موقع به همه کامنت ها و پیام های دایرکت نیز به رشد شما کمک می کند.در مورد مسائل مختلف از کاربران نظرسنجی کنید و از نظرات آن‌ها در تولید محتوا و استراتژی خود استفاده کنید. می‌توانید پشت صحنه‌ی فعالیت‌های خود را در صفحه اینستاگرام یا کسب‌وکار خود، در استوری به اشتراک بگذارید. آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام، از ابزار استوری استفاده می‌کنند. ویژگی‌های مختلف استوری مثل کوتاه بودن (۱۵ ثانیه‌ای)، پاک شدن بعد از ۲۴ ساعت و ذخیره نشدن آن‌ها، باعث شده تا این ابزار برای کاربران جذابیت بالایی داشته باشد.

شروع کنید چرا که همون قابلیت های تجاری رو داره فقط فروشگاه نمیتونید راه اندازی کنید که اون هم در حال حاضر با مشکل راه اندازی روبرو هست بدلیل وجود تحریم ها. کاتالوگ محصولاتتان را انتخاب کنید و در پایان روی Done بزنید. هشتگ چیست؟ امروزه تمامی افراد حداقل یک بار از هشتگ ها در صفحات مجازی خود استفاده کرده‌اند. هر عکس خارق العاده ای در اینستاگرام نیاز به یک کپشن جذاب دارد و این کپشن می تواند خنده دار،... دسترسی خواهید داشت و می توانید اطلاعات خود را در زمینه اینستاگرام افزایش دهید، برای همبستگی بهتر می توانید جلسات را به ترتیب مشاهده کنید. نکته‌ی اصلی و مهم فقط همین است که اینفلوئنسر مورد نظر، کارش با کار شما مرتبط باشد. محتوای ارگانیک به معنای محتوایی مثل عکس‌ها، ویدئو و استوری است که برای انتشار و در دسترس قرار گرفتن آن‌ها، پولی پرداخت نکرده‌اید. این نوع محتوا باید جایگاه اصلی را در استراتژی محتوایی شما در اختیار داشته باشند. چرا که بهترین نوع جذب مشتری و فروش محصول، نوعِ ارگانیک و طبیعی آن است. تصورات غلط از الگوریتم باعث شده تا بسیاری از بازاریابان، الگوریتم اینستاگرام را دشمن خود بدانند. در حالی که این الگوریتم در واقع برای کمک به بازاریابان طراحی شده است. همچنین برای یادگیری تصویری مراحل زیر و آموزش تکمیلی تر از مقاله چگونه مصرف اینترنت اینستا را پایین بیاوریم استفاده کنید. تعدادی از وب سایت های معروف در این حوزه به شرح ذیل می باشد. کارآموزان شرکت کننده در این دوره با چهار نرم افزار قدرتمند شرکت ادوبی یعنی فتوشاپ، ایوستریتور، افترافکت و پریمیر پرو آشنا خواهند شد. اگر عکس یا گرافیکی منظره دارید که نمی خواهید به مربع برش دهید از یکی از برنامه های متعددی که حاشیه بالا و پایین را اضافه می کنند استفاده کنید تا فضای بیشتری در فید اشغال شود. شما می توانید یک تصویر افقی با نسبت تصویر ۱٫۹۱ به ۱ ارسال کنید ، که دقیقاً مشابه تصویر پیش نمایش پیوند فیس بوک است.

بعد از یادگیری مقدماتی اینستاگرام چه کارهایی میتوان انجام داد؟

ابتدا قبل از شروع آموزش اصلی بهتر است بدونینشادوبن چیستو چگونه میتوان از دستش خلاص شد ! و همچنین اطلاع داشته باشین چه ضربه ای به کسب و کار شما میزند . شناسایی و مشخص کردن اهداف، همیشه اولین قدم در تدوین و تعیین استراتژی است. مثلاً به صورت مشخص تعیین کنید که می‌خواهید چه میزان مخاطب جذب کنید. این کار را به چه صورتی انجام خواهید داد و این که برنامه زمانی و زمان‌بندی شما به چه صورت است. اگر در حوزه‌ی اینستاگرام مارکتینگ فعالیت کرده باشید یا مطالبی را راجع به آن خوانده باشید، احتمالاً نام «الگوریتم» اینستاگرام را شنیده‌اید. اگر شما هم دوست دارین که زیر باد کولر تو خونه های خودتون کسب درآمد داشته باشن، ادمین اینستاگرام میتونه گزینه ی بسیار مناسبی باشه. البته اینم باید بگم که ادمین اینستاگرام هم مثل همه ی مشاغل و حرفه های دیگه، نیازمند کسب مهارته. این مهارت هم طوری هستن که اگر کمی علاقه داشته باشین می تونین به راحتی یاد بگیرید. کردن یک محتوا یعنی تولید یک محتوا از صفر تا توسط خودمان. یعنی یک کار حرفه ای، زمان بر، گران، نیاز به تخصص بالا، امکان هدر رفتن سرمایه، کپی شدن توسط رقبا و … . محصولی که Product می شود به احتمال خیلی بالا وایرال شده و به طور ویروسی پخش می شود و توجه مخاطب را به خودش جلب می کند. چند روش رایج برای پیدا کردن نام مناسب معرفی شده در ویدیو که می‌توانید مشاهده کنید. اکثر کسب و کارها به دنبال روش­‌های کم هزینه‌­تر برای گسترش تجارت خود هستند و به همین دلیل روش­‌های دسته دوم از محبوبیت بیشتری برای مارکتینگ برخوردارند. در ادامه به معرفی چند مورد از مهم­ترین متدهای اینستاگرام مارکتینگ خواهیم پرداخت. اینستاگرام به عنوان پیشرفته‌ترین پلتفرم شبکه اجتماعی با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، به یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی تبدیل شده است. طی چند سال اخیر اینستاگرام از یک شبکه اجتماعی برای اشتراک عکس، به یکی از قوی‌ترین ابزارهای بازاریابی تغییر شکل داد و این موضوع به شدت روی تمامی کسب و کارها تاثیر گذاشته است. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید، این مطلب از پلازامگ را دنبال کنید.

طبق تجربه جدیدی که در الگوریتم اینستاگرام بدست اومده، اینستاگرام تلاش اش رو میکنه تا کاربران در مشاهده محتوا حس بهتری داشته باشند. بنابراین یکی از روشهایی که برای اسپم نشدن و ظاهر بد هشتگ گذاری می تواند مفید باشد استفاده از هشتگ ها در قالب یک متن در کامنت هاست بطوریکه قوانین اینستاگرام به نوعی دور زده می شود تا هشتگ ها تاثیر بهتری داشته باشند. زمانیکه شما از هشتگ ها در بین محتوا در کامنت استفاده می کنید محتوای شما ظاهر بهتری خواهد داشت و تاثیری مثبتی در الگوریتم جدید پدید خواهد آمد. ویرایس تصاویر تنها چند دقیقه طول می‌کشد؛ اما تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت عکس می‌گذارد . خوشبختانه ابزارهای داخلی خود اینستاگرام فیلترها و ویژگی‌های خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. چند پیشنهاد بعدی را به کار ببرید تا یک ناهار ساده در خانه‌اتان را شبیه به یک شاهکار آشپزی کنید. اولین و ساده‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که خطوط شبکه‌ای دوربین خود را فعال کرده و سپس سوژه مورد نظرتان را در تقاطع یکی از خطوط افقی و عمودی قرار دهید. این تکینک ساده بسیار به بهتر شدن تصاویر شما کمک می‌کند و اغلب توسط نقاش‌ها، گرافیست‌ها و عکاس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک دوره “تاجر اینستاگرام” شما یاد میگیرید که چطور شعبه آنلاین کسب و کار تون رو در اینستاگرام راه اندازی کنید و هزاران مشتری رو جذب پیج اینستاگرامی تون کنید تا هر روز بیشتر و بیشتر بفروشید. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی جذابی است که مدت هاست در بین مردم محبوب شده است اینستاگرام به ما کمک می کند که بتوانیم مخاطبین بیشتری را در رابطه با حوزه کاری خود پیدا کنیم. اینستاگرام در کنار ابزاری سرگرمی می تواند باعث فروش بیشتر شما شود اما به شرطی که اصول اینستاگرام مارکتینگ را در پیج خود پیاده سازی کنید. اگر فالوورهایی دارید که استوری شما را مرتب می‌بینند، می‌توانید لینک را در استوری خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که آدرس لینک را در پست‌هایتان نگذارید؛ چراکه ممکن است فالورها به جای کلیک کردن روی آن، آدرس را کپی کنند.

سخن آخر

لیست دوره های مجازی در حوزه های مختلف کسب و کار و موفقیت فردی. اینستاگرام می تواند یک ابزار عالی برای کسب درآمد باشد، به شرطی که اصول آن را بلد باشید. امیدوارم که همه بتوانند در این شرایط اقتصادی ، از این پتانسیل فوق العاده استفاده کنند و اینستاگرام را اهرمی برای رشد کسب و کار خود کنند. ازینکه مقاله آموزش اینستاگرام را مطالعه نموده اید از شما سپاسگذاریم. چند سال اخیر اینستاگرام به یکی از قوی‌ترین ابزارهای فروش تبدیل شده است. ویژگی این اینفلوئنسرها این است که در کامنت پست‌هایشان تعامل بیشتری با فالوورها دارند. بنابراین اگر شما هم قصد کسب درآمد از اینستاگرام دارید و تعداد فالوورهای شما زیر نفر بود، می‌توانید کار خود را شروع کنید. اولین راه کسب درآمد از اینستاگرام، انتشار پست‌های اسپانسردار است. از این ویژگی همچنین میتوان برای دسته بندی نمایش محصولات، خدماتف تبلیغات و … استفاده کرد. برخلاف پست‌های فید اصلی، استوری‌های اینستاگرام نیاز چندانی به ویرایش و جلا دادن ندارند. از این ابزار می‌توانید برای نشان دادن پشت صحنه کسب و کار خود و فرهنگ و جریان آن به بقیه استفاده کنید. اگر یک سگ در دفتر خود دارید میتوانید آن را در استوری خود به نمایش بگذارید. از استوری می‌توانید برای نمایش سریع‌تر محصولات جدید نیز استفاده کنید.

شازده کوچولو
شازده کوچولو بلاگر و علاقمند به برنامه نویسی. آشنا به طراحی سایت و سئو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋