شازده کوچولو

شازده کوچولو

بلاگر و علاقمند به برنامه نویسی. آشنا به طراحی سایت و سئو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راز رشد با استوری؛ استیکر اینستاگرام

همونطور که می دونین استوری اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای جذب مخاطبه. بالا نگه داشتن تعداد بازدید کننده ها و البته تعامل کننده ها میتونه تاثیر خیلی خوبی روی آمار شما داشته باشه. یکی از ترفندای خیلی خوب برای بالا بردن تعامل استوری، استفاده از استیکر اینستاگرام به صورت درسته. شاید قبل از این فکر می کردین که استیکر فقط برای قشنگ تر کردن استوری به کار میره. تو این مقاله قصد داریم باور شما رو به این موضوع کاملا عوض کنیم.

استیکر اینستاگرام روی چه چیزایی تاثیر داره؟

استیکر اینستاگرام به عنوان یکی از تاثیرگذارترین فاکتورای موجود در این فضا مطرح میشه. دلیل این انتخاب زیبایی، طراوت و جذابیت اون هست. البته این که استیکرها صمیمیت خاصی رو انتقال میدن هم توی این انتخاب بی تاثیر نیست. اما خب این مزیتای استیکر اینستاگرام، برای الگوریتم و امتیاز دهی اون نمره مثبتی داره؟

باید بگم بله! داره. واکنش نشون دادن به استیکر یکی از معیارهای الگوریتم برای شناسایی موارد محبوب کاربرانش هست. اگه شما یه استوری بزارین، احتمال این که افراد زیادی بهش جواب بدن کمه، اما میشه همین استنباط رو برای استیکر اینستاگرام هم استفاده کرد؟ نه!

زدن روی استیکر زمان زیادی از کسی نمیگیره و جایی ثبت نمیشه. برای همین خیلی از افرادی که استوری ها رو ریپلای نمی کنن هم به استیکر واکنش نشون میدن. همین واکنش ها در حافظه ی الگوریتم ثبت میشه و دفعات بعدی که شما استوری میزارین، توی لیست اون فرد جلو تر نشون داده میشین. به همین سادگی میتونین روی اهدافتون مانوور بدین یا از استوری برای نشون دادن پست هاتون استفاده کنین.

بهترین استیکرهای اینستاگرام کدوما هستن؟

درسته که هر استیکری جای خودش رو داره اما بعضی از استیکرا بهتر از بقیه جواب میدن. استفاده کردن از اونا با یه روش خلاقانه میتونه خیلی راحت آمار پیج شما رو بالا ببره.

1. سوال (Ask me a question)

اگه کمی بین فالووراتون محبوبیت داشته باشین این استیکر میتونه برای شما معجزه کنه! کاربرا توی فضای مجازی میخوان افراد جدیدی رو بشناسن. اگه کار جالبی انجام میدین یا پیجتون بیشتر روی فعالیتای روزمره خودتون میچرخه، بهتره از این استیکر استفاده کنین تا هم فالوورا بهتر بشناسنتون هم تعامل استوریتون بره بالا.

2. نظر سنجی (Poll)

گاهی وقتا پیش میاد که سر یه موضوع خاص، نظرات افراد کاملا جهت دار میشه. مثلا توی بحث های کامپیوتری، بحث سر لینوکس یا ویندوز همه پر حرارته. با استفاده از موضوعات این مدلی، میتونین یه نظر سنجی خوب برگزار کنین که آمارش از صفحه گوشیتون بزنه بیرون. این مورد در حدی خفن هست که اگه همین نظر سنجی رو توی سایتتون هم بزارین و لینکش رو استوری کنین، میتونین ترافیک سایتتون رو هم بالا ببرین. خلاصه از خلاقیتتون استفاده کنین و نزارین این موارد از زیر دستتون در برن.

3. موزیک

این مورد یکی از خفن ترین استیکراییه که اینستاگرام به مجموعه ی استیکراش اضافه کرده. فکر کن قبل از این استیکر اینستاگرام، کل استوریا پر بود از کسایی که با گوشی یه آهنگ رو پخش میکردن و همونو ضبط، بعدشم استوری میکردن. دیگه خودتون خط و خش و صداهای بد اطراف آهنگو تصور کنین. این استیکر علاوه بر این که خیلی شیک و تر تمیز و با کیفیته، توسط یه Library خیلی کامل پشتیبانی میشه که کار شما رو برای پیدا کردن آهنگ مورد نظرتون خیلی راحت تر میکنه.

4. کوییز

امتحان همیشه بین دانشجو جماعت منفور بوده و هست. این موضوع قرار نیست عوض بشه. عوضش همین قشر زحمتکش، تا دلت بخواد تو استوریای اینستاگرام تست میزنن. پس بهتره شما هم از این استیکر اینستاگرام استفاده کنین تا هم آمار پیج بره بالا، هم یه آماری از فالووراتون گرفته باشین.

جمع بندی

استیکر اینستاگرام یکی از مواردیه که میتونه به شما در رشد توی اینستاگرام کمک کنه. استفاده از اون رو به هیچ وجه فراموش نکنین. اگه سوالی داشتین، همینجا یا زیر مقاله اصلی مطرح کنین. ممنون که تا اینجا با ما همراه بودین!

شازده کوچولو
شازده کوچولو بلاگر و علاقمند به برنامه نویسی. آشنا به طراحی سایت و سئو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋