s.rozfilm

s.rozfilm

دانلود قسمت اول فصل سوم سریال پوست شیر رایگان

توضیحات فصل سوم سریال پوست شیر

قسمت هشتم و پایانی فصل دوم سریال روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد و فصل سوم و پایانی این سریال از چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه به طور اختصاصی از این پلتفرم عرضه می‌شود. جمشید محمودی کارگردانی این سریال را به عهده دارد و فیلمنامه این سریال را هم به همراه رضا بهاروند نوشته است. تهیه این سریال به عهده نوید محمودی است. فیلم‌نت این سریال به طور اختصاصی تولید و پخش می‌کند. هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران فصل سوم سریال پوست شیر هستند.

پردیس احمدیه در نقش ساحل

سریال پردیس احمدیه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ و فارغ‌التحصیل (سنتور) نوازندگی ساز ایرانی است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ با حضور در فیلم مقلد شیطان آغاز کرد و با بازی در فیلم لاک قرمز توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم شهر ۱۳۹۶ کسب کند. وی همچنین در فیلم‌های لا مینور، تگرگ و آفتاب، نوبت لیلی، آنها، یادآوری، مجبوریم، تومان، سرکوب، خفه‌گی و خانه دختر نقش آفرینی میکند.

موسیقی سریال پوست شیر

موسیقی متن این سریال یادآور فیلم میان‌ستاره‌ای (۲۰۱۴) فیلم کریستوفر نولان و سریال شکارچی ذهن (۲۰۱۷–۲۰۱۹) فیلم دیوید فینچر است. عنوان این سریال نام یکی از ترانه‌های خواننده ایرانی، ابی، است که در سکانس قسمت‌های ابتدایی به صورت بی کلام از ضبط صوت ماشین پخش می‌شود.

نقد و بررسی تا فصل سوم پوست شیر

تنها نکته‌ای که می‌توان درباره بازی‌ها بدان اشاره کرد این است که می‌شد از ظرفیت شهاب حسینی در نقش کارآگاهی خبره و هوشمند استفاده کرد؛ گرچه به نظر می‌رسد این اتفاق هم به تعمد بوده است که شهرت شهاب حسینی بر دیگر نقش‌ها سایه نیفکند و هر نقش و بازیگری بتواند به خوبی جای خود را بین بینندگان باز کند. از سوی دیگر کارگردانی سریال پوست شیر اثر درست و به اندازه است لذا قصه خوب را به درستی ساخت و پرداخت کرده است، البته به نظر می‌رسد در برخی قسمت‌ها و رویکرد‌ها می‌توانست سینمایی‌تر باشد.

s.rozfilm
s.rozfilm

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋