s.moslemi

s.moslemi

خدمات مبل شویی و خشک کردن مبل ها

مبل های کثیف بخشی از حقیقت اجتناب‌ناپذیر زندگی ما هستند. خرده‌های بیسکوییت و فرورفتن چیپس لای درزها، لکه‌ی نوشیدنی روی دسته‌ها و رد حیوانات خانگی روی سطح مبل، همه و همه جزو دردسرهایی هستند که تجربه کرده‌ایم. قبل از شروع تمیز کردن مبل پارچه ای در منزل خود مراحل زیر را انجام دهید.

مبل را بهتر است یک‌بار با جاروبرقی به خوبی لای درزها و کناره‌های دسته‌های مبل را قبل از اینکه بخواهید شروع به شستن مبل در خانه کنید، جاروکشی نمایید. روی کوسن‌ها، لای درزها و زیر تشک اصلی را نیز فراموش نکنید تا هیچ‌گونه آشغال یا آلودگی روی مبل باقی نماند.
کل بدنه مبل را با یک برس گردگیری کنید تا اگر آشغال یا گردوغبار انباشته شده روی بدنه آن وجود دارد از بین برود. در صورت وجود گردوغبار دوباره جاروکشی کنید. برای از بین بردن پرز و موهایی که جاروبرقی نمی‌تواند بروبد از غلتک پرز گیر مخصوص استفاده کنید و آن را در سراسر مبل بکشید تا هیچ مویی روی مبل جا نماند.
    سطوح غیر پارچه ای مبل را نیز تمیز کنید. تمام سطوح دیگر مبل مثل دسته و پایه‌های فلزی و چوبی را با یک دستمال آغشته به پاک‌کننده سطوح تمیز کنید. استفاده از دستمال بهتر از اسپری کردن مستقیم پاک‌کننده روی سطح مبل است؛ زیرا مانع از نفوذ آن به بافت مبل می‌شود

 

خشکشویی مبل با دستگاه مجهز

یکی از پر استفاده ترین وسایل در اکثر منازل، مبل ها هستند که به دلیل استفاده زیاد، بیشتر در معرض آلودگی و چرک شدن قرار دارند.

قطعاً اگر نگاهی با دقت به مبل ها داشته باشید، لکه های کوچک و بزرگی را روی آن می بینید، به خصوص اگر رنگ پارچه مبل روشن باشد. چرک شدن ظاهر مبل باعث می شود که حتی یک خانه تمیز و مرتب، نامنظم و نازیبا به نظر برسد. از طرفی پاک کردن مبل با شامپو فرش و یا شستن آن با آب نه تنها به تمیز شدن مبلمان کمک نمی کند، بلکه گاهی موجب می شود که تار و پود پارچه مبل آسیب ببیند. پس چطور لکه ها را از روی مبل پاک کنیم؟ بهترین راه استفاده از خدمات خشکشویی مبل است که در این مطلب با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

شستشوی مبل با آب بهتر است یا خشکشویی مبل؟

مبل ها از قسمت های مختلفی از جمله کوسن، پشتی، پنل دسته و ساختمان داخلی تشکیل شده اند که شست و شوی آن ها نیازمند مهارت و ظرافت است. در صورتی که مادّه شوینده مناسب نباشد و یا آب به داخل کوسن های نشیمن و فوم مبل نفوذ کند، باعث آسیب دیدن ساختمان مبل و حتی ستون های چوبی و فلزی می شود. علاوه بر این، بعضی از لکه های روی مبل مدت طولانی باقی مانده اند و از بین بردن آن ها با مواد شوینده معمولی امکان پذیر نیست و پاک کردن آن ها باعث می شود که رنگ پارچه مبل در ناحیه پاک کردن لکه، دو رنگ به نظر برسد. از سوی دیگر، درزهای مبل نیز دارای چرک و لکه هستند که پاک کردن آن ها بدون داشتن تخصص دشوار است.
خشکشویی مبل در منزل توسط افراد حرفه ای در این کار نتیجه ای بسیار مطلوب خواهد داشت و مبل ها بدون هیچ گونه آسیب دیدن، مانند روز اول، تمیز و مرتب می شوند. خشکشویی مبل به کمک دستگاه های خشکشویی و تجهیزات حرفه ای انجام می شود و همان طور که از نام آن مشخص است، شست و شو بدون استفاده از آب صورت می گیرد و به همین دلیل به پارچه مبل، فوم و اسکلت آن که به آب حساس هستند، هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود.
مبلمان منزل جزو وسایل گران قیمت محسوب می شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم که به سراغ ماجراجویی برای پاک کردن لکه ها نروید زیرا ممکن است هزینه های زیادی برایتان به بار داشته باشد.

مزایای خشکشویی مبل چیست؟

خشکشویی مبل اگر توسط تیم حرفه ای و باتجربه انجام شود، نتایج بسیار قابل قبولی دارد و روح تازه ای به خانه شما می بخشد. از مهم ترین مزایای شست و شوی مبلمان توسط بهترین خشکشویی مبل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از بین بردن لکه ها و چرک مبل بدون آسیب زدن به پارچه و فوم؛
شست و شوی حرفه ای مبل در کوتاه ترین زمان
صرفه جویی در وقت و انرژی به خصوص در زمان خانه تکانی و انبوهی از کارها
باقی نماندن هیچ گونه بوی نامطبوع و بوی نم روی مبل ها به دلیل استفاده از مواد شوینده مناسب توسط خشکشویی
کیفیت بالای مواد شوینده مبل و غیر حساسیت زا بودن آن ها برای پوست؛
افزایش طول عمر مبل ها.

نحوه صحیح شستن مبل در منزل

خشکشویی مبل در محل برای انواع مبل ها از مبل چوبی و استیل گرفته تا مبل پارچه ای قابل انجام است. امروزه خشکشویی ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین سفارش مشتریان را دریافت می کنند و سپس برای انجام شست و شو اقدام می کنند. دستگاه مجهز یکی از بهترین خشکشویی های آنلاین است که خدمات شست و شوی مبل در محل را طی مراحل زیر انجام می دهد:
۱.سفارش خشکشویی مبل خود را در وبسایت یا اپلیکیشن دستگاه مجهز ثبت می کنید.
۲.متخصصان دستگاه مجهز به محل ثبت شده مراجعه می کنند.
۳.خشکشویی مبلمان شما با دستگاه های مخصوص و مواد مرغوب و با کیفیت آغاز می شود. مواد مورد استفاده بر اساس روکش مبل انتخاب می شوند؛ برای مثال شست و شوی مبلمان چرمی با مبل پارچه ای متفاوت است و مواد شست و شوی آن ها تفاوت دارد.
۴.توصیه های لازم برای بعد از خشکشویی مبل به شما ارائه می شود.
۵.مبل تمیز و بدون لکه آماده استفاده است.

s.moslemi
s.moslemi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋