طلق روژان

طلق روژان

اکریلیک یا پلکسی گلاس چه کاربردهایی دارد؟

اکریلیک که با نام پلکسی گلاس نیز شناخته می شود، یک ماده پلاستیکی همه کاره با اهداف و مزایای گوناگون است که در طیفی از رنگ ها و تیرگی ها موجود استپلاستیک اکریلیک اولین بار در سال 1928 تولید شد و در حدود سال 1933 توسط شرکت Rohm and Hass به بازار آورده شد. در ابتدا در طول جنگ جهانی دوم برای محصولاتی مانند پنجره های هواپیما، سایبان ها و برجک ها استفاده شد.

امروزه پلکسی گلاس بیشتر در ورق‌هایی با ضخامت‌های مختلف فروخته می‌شود، اما می‌توان آن را در اشکالی مانند میله‌ها یا لوله‌ها و سبک‌هایی مانند مات، آینه‌ای یا بدون تابش نیز یافتاکریلیک نه تنها در اشکال و اندازه های مختلف موجود است، بلکه می توان آن ها را نیز برای کاربردهای خاص قالب گیری و رنگ کردمهم نیست که چه گزینه ای با نیازهای شما مطابقت دارد، اکریلیک ماده ای مقرون به صرفه و بادوام برای پروژه شما فراهم می کند.

پلکسی گلاس اکریلیک شفاف

از آنجایی که اکریلیک طیف گسترده ای از گزینه ها را با مزایای فراوان ترکیب می کند، می توان آنها را به طیف متنوعی از محصولات مفید تبدیل کرداین شامل آکواریوم ها، نمایشگرهای خرده فروشی، شیشه های پنجره و حتی شیشه های ضد گلوله می شوداکریلیک بدون توجه به اینکه برای چه هدفی استفاده می شود، تقریباً مطمئناً یک انتخاب نمونه است.

 

طلق روژان
طلق روژان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋