roya naderi

roya naderi

دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

محدودیت های اینستاگرام در سال جدید

 

اگه دائم از طرف اینستاگرام محدود میشی ولی نمیدونی علتش چیه این ویدیو رو ببین اینستاگرام یک برنامه پرطرفدار که حتی محل درآمد خیلی ها شده .

قوانین اینستاگرام برای افزایش فالوور : از آنجا که اینستاگرام به عنوان یکی از پر استفاده ترین شبکه ‌های اجتماعی محسوب می‌ شود، این شبکه به کاربرانش اجازه می‌ دهد تا عکس‌ ها، ویدیوها و داستان‌ های خود را با دیگر کاربران در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. همچنین، اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌ دهد تا پست‌ های دیگران را مشاهده، لایک، کامنت و به اشتراک بگذارند.

نگاهی به محدودیت های اینستاگرام

یکی از قوانین اینستاگرام، محدودیت در تعداد افرادی است که می ‌توانید در لحظه فالو یا آنفالو کنید. به عبارت دیگر، شما نمی ‌توانید بیش از ۲۰۰ نفر را در یک روز فالو یا آنفالو کنید. در صورت نقض این قانون، اینستاگرام ممکن است برای شما محدودیت ‌هایی اعم از قطع دسترسی به صورت موقت یا کامل اعمال کند.

همچنین، یکی دیگر از قوانین اینستاگرام مربوط به محتوای قابل قبول است. برای مثال، اینستاگرام ممکن است محتوایی را که شامل خشونت، تهدید، گرایش به افرادی با ویژگی‌ های خاص، محتوای جنسی، تبعیض نژادی یا دیگر موارد غیرقانونی و ناخوشایند است، حذف کند.

در صورت تکرار نقض این قوانین، اینستاگرام ممکن است حساب کاربری شما را مسدود کند یا از دسترسی به برخی از امکانات آن را محروم کند.به طور کلی، برای استفاده بهینه از اینستاگرام و جلوگیری از هرگونه تحریم یا محدودیت، بهتر است با قوانین اینستاگرام آشنا شوید و از رعایت آنها در استفاده از اینستاگرام پیروی کنید.

قوانین اینستاگرام برای افزایش فالوور

محدودیت های قوانین اینستاگرام، می ‌توانند برای هدفمند کردن افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی، موانعی را ایجاد کنند. این قوانین، در واقع برای رقابت اصولی و هدفمند در این شبکه اجتماعی وجود دارند. به همین دلیل، داشتن اطلاعات کامل و جامع درباره این محدودیت ها و قوانین، به شما کمک می کند تا بهتر و اصولی ‌تر در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید.

فالو و آنفالو کردن

یکی از روش‌ هایی که بسیاری از افراد تازه کار برای افزایش فالوور استفاده می‌ کنند، فالو و آنفالو کردن است. با این حال، باید توجه داشته باشید که اینستاگرام به طور کلی، فعالیت ‌های رباتی را نمی‌ پذیرد. به عبارت دیگر، شما در این اپلیکیشن تنها برای ۲۰۰ بار در روز، اجازه فالو یا آنفالو کردن را دارید.

همچنین نباید تلاش کنید تا در یک بازه زمانی کوتاه، تعداد زیادی از اکانت ‌ها را . . .

برای دیدن ادامه مقاله روی لینک زیر کلیک کنید : 

https://www.digi-follower.com/instagram-rules-to-increase-followers/

roya naderi
roya naderi دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋