roya naderi

roya naderi

دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

۳ روش تضمینی برای جذب فالوور اینستاگرام

 

بیاین فرض کنیم که ما با کمک ربات میلیون ها فالوور داشته باشیم ولی هیچ کسی پست ما را لایک نکند و با ما تعامل نداشته باشد ، این هیچ فایده ای برای ما ندارد.

سیاری از افراد بر این باورند که ساخت یک پیج در اینستاگرام و از صفر آغاز کردن، فرایند بسیار دشواری است. شما چطور فکر می کنید؟ آیا واقعا اینگونه است؟ اینکه چگونه فالوور را افزایش دهیم و به فالوور زیادی دست پیدا کنیم، از جمله دغدغه های تمامی کاربران اینستاگرامی است. توجه داشته باشید

دیگر کسی از ربات های لایک گیر و افزایش فالوور استفاده نمی کند و اگر بخواهیم خیالتان را از این بابت راحت کنیم، باید بگوییم که این ربات ها هیچ منفعتی برای پیج شما ندارند و تنها عدد را افزایش خواهند داد. شما باید به دنبال روشی باشید که فالوورهای ارزشمندی را به دست آورید. فالوورهای شما باید مناسب کسب و کار و برند شما باشند. وگرنه خرید فالوور اصلا کار دشواری نیست!

فرض کنید میلیون ها فالوور دارید، اما اگر پست شما را لایک نکنند و با شما تعامل نداشته باشند چه فایده ای دارد؟  پس تا پایان مقاله با سایت دیجی فالوور همراه ما باشید تا به شما بیاموزیم چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را بالا ببرید.

افزایش فالوور در عرض یک ماه چگونه است؟

فرض کنید اینستاگرام یک بازی است. برای اینکه در بازی برنده شوید، چگونه عمل می کنید؟ مسلما برای برنده شدن باید به قوانین این بازی پایبند باشید. در ادامه قرار است با تک تک قوانین اینستاگرام آشنا شوید و فوت و فن رسیدن به هزاران فالوور را به شما بیاموزیم.

1- تولید محتوا برای افزایش فالوور در اینستاگرام 

برای چند لحظه به اینستاگرام و موضوع افزایش فالوور از بالا نگاه کنید. چرا در اینستاگرام یک پیج را فالو می کنید؟ مسلما از محتوای آن پیج خوشتان آمده و آن پیج را دنبال کرده اید. اما چه چیزی سبب شده که شما از محتوای آن پیج خوشتان بیاید؟ اولین قدمی که سبب می شود تعداد فالوور شما افزایش پیدا کند، تولید محتوا است. اما نه هر تولید محتوایی!

تولید محتوایی که انجام می دهید باید برای مخاطب جذاب باشد و به چشم آنها بیاید. اگر محتوای شما سرگرم کننده و مفید باشد، کاربران به آن محتوا علاقه نشان می دهند. اولین فوت و فنی که باید بیاموزید، ترکیب این دو مورد است. اکنون فرض کنید شما یک محتوای بی عیب و نقصی را تولید نموده اید. یعنی محتوای شما علاوه بر مفید بودن، بسیار سرگرم کننده است.

همین محتوا برای سر به فلک کشیدن تعداد لایک و فالوور شما کافی است! در اینستاگرام انتشار یک محتوای همه چیز تمام، دست به دست خواهد چرخید  و در آخر سود آن نیز به دست خود شما خواهد رسید.

2- تعامل با کاربران برای افزایش فالوور در اینستاگرام 

برای بسیاری از افراد واژه تعامل در اینستاگرام معنایی ندارد! تعامل یعنی در اینستاگرام یک ارتباط دو طرفه ای برقرار شود. این ارتباط آنقدر مهم است که اگر نادیده گرفته شود، به هیچ فالووری دست پیدا نخواهید کرد و در این صورت باید پیج را ببوسید و کنار بگذارید! روش های زیر می تواند به شما کمک کند تا میزان تعامل خود را با کاربران افزایش دهید:

1- پست های پربازدید را در اینستاگرام شناسایی کنید و ...

برای دیدن ادامه مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.digi-follower.com/instagram-follower-increase/

 

roya naderi
roya naderi دیجی فالوور مرجع خرید و فروش فالوور های اینستاگرام digi -follower.com/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋