ali

ali

amire
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

هاست سی پنل ارزان

سلام بر شما . بسیاری از طراحان یا مدیران وب سایت ها این سوال براشون پیش آمده که هاست سی پنل ارزان برای طراحی سایت از کجا بخریم؟ انتخاب یک هاست خوب و البته به صرفه از لحاظ اقتصادی برای هر طراح یا مدیر سایتی بسیار مهم و حائز اهمیت است.پس برای یک انتخاب مهم باید وقت گذاشت و تا انتهای این مقاله ما را همراهی کرد.

هاست cPanel چیست ؟

هاست سی پنل یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین پنل ها برای میزبانی وب است .cPanel مبتنی بر سیستم عامل لینوکس بوده و رابط کاربری ساده و استفاده راحت و اسان از ان مهم ترین مزایای سی پنل میباشد. این مزایا باعث شده که هاست سی پنل نزد ایرانیان محبوبیت بیشتری را داشته باشد.

 

هاست سی پنل ارزان از کجا بخریم ؟

در میان انبوهی از سایت ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب (هاست) رویال سایت میتواند برای خرید هاست سی پنل ارزان و یا دامین ارزان و به صرفه ، اما با کیفیت، خوب باشد . ارائه خدمات ثبت انواع دامین ها و هاست وردپرس ارزان ، طراحی سایت در شیراز از جمله  خدمات دیگر رویال سایت است.

 

هاست وردپرس ارزان

امروزه بسیاری از افراد از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند.برخی از مدیران تمایل دارند که از هاست اختصاصی وردپرس استفاده کنند. با پیشرفت ومحبوبیت هر چه بیشتر وردپرس ، هاست وردپرس هم به وجود امد. در واقع هاست وردپرس نوعی هاست است که برای عمل کرده بهتر وردپرس ، سرور های ان بهینه سازی شده اند.

رویال سایت یکی از سایت هایی است که  هاست وردپرس ارزان را با قیمت به صرفه و کیفیت بالا ارائه میدهد.

ویژگی هاست وردپرس

  • سرعت بالا تر نسبت به هاست معمولی
  • امنیت بالا تر
  • منابع، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی بیشتر
  • استاندارد سازی تمامی سرور ها برای وردپرس

 

از سرور مجازی استفاده کنیم یا هاست ؟

این سوال که سرور مجازی بخریم یا هاست برای خیلی از مدیران وب سایت ها قطعا پیش آمده است. بسیاری از صاحبان وب سایت برای شروع کار خود از هاست های اشتراکی استفاده می کنند.که مسلما منابع کمتر و قیمت پایین تری را دارند.پیشنهاد ما هم این است که برای شروع و تا زمانی که نیاز به منابع زیادی ندارید از هاست های اشتراکی با کیفیت استفاده کنید. نگران نباشید!!! پس از پیشرفت میتوانید سایت خود را بر روی یک سرور مجازی انتقال دهید.

 

چه زمانی وبسایت خود را به سرور مجازی انتقال بدهیم ؟

  • کند شدن سرعت وبسایت
  • نداشتن دسترسی مستقیم به سرور
  • نیاز به امنیت بالاتر و بیشتر
  • خارج شدن وب سایت شما از دسترس به صورت مکرر
  • تصمیم به گسترش تجارت خود دارید
ali
ali amire

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋