roya abasi

roya abasi

سایت خرید فالوور مرجع اصلی فروش خدمات شبکه های اجتماعی در ایران xn --mgbndhc8gwa6aao.com/

یکی از راحت ترین راه های افزایش بازدید یوتیوب

 

یوتیوب به هر هزار بازدید ، یک تا دو دلار پرداخت می کند و این دلیل آن است که بسیاری از کاربران برای کسب درآمد دلاری به یوتیوب روی می آورند و تلاش می کنند با ساخت ویدیو های جذاب ، ویوی ویدیو خود را افزایش دهند .

چرا کسب درآمد از یوتیوب

تا چند سال قبل وقتی یک نفر شغل خود را یوتیوبر بودن معرفی میکرد، برایمان قابل قبول نبود. اما این روزها می بینیم که تعداد افرادی که دوست دارند در یوتیوب فعالیت کنند و از طریق آن درآمد کسب کنند، بسیار زیاد است. فعالیت در یوتیوب شغلی است که میتواند هم درآمد داشته باشد و در عین حال جنبه ی فان قضیه هم بسیار پررنگ است.

برای این که بتوانید از این سرویس اشتراک ویدیو درآمد کسب کنید، لازم است که تعداد اعضای کانال تان 1000 تا باشد و مجموعه ویدیوهای شما بیشتر از 4000 دقیقه تماشا شود. حالا هر چقدر که ویو ویدیوهایتان افزایش یابد، میزان درآمدی که به شما اختصاص می یابد هم بیشتر می‏شود.

از آنجایی که درآمد دریافتی از یوتیوب به صورت دلار است و از آنجایی که قیمت دلار همواره در حال افزایش است، بنابراین فعالیت در یوتیوب به یکی از کارهای پرسود تبدیل شده است؛ منتهی اگر بدانید که باید چه کاری را در این شبکه انجام دهید.

خرید ویو یوتیوب چه فایده ای برای شما دارد؟

مهم ترین فایده ای که  افزایش ویو یوتیوب  به همراه خواهد داشت، مربوط به افزایش درآمد دلاری است. یعنی شما با خرید ویو، شرایط را برای دریافت درآمد بیشتر از سوی یوتیوب فراهم خواهید کرد. اما از دیگر مزایای آن:

افزایش اعتبار و شهرت

قطعا تعداد ویو شما در یوتیوب برای مخاطبان قابل بررسی است. از آنجایی که دسترسی کاربران  ایرانی به این سرویس با مشکلاتی مواجه است، در نتیجه هیچ کسی بدون دلیل اقدام به تماشای یک ویدیو نمیکند و تنها اگر ویو آن بالا بود، توجهش به سمت ویدیو مذکور جلب خواهد شد. بنابراین شما با خرید ویو یوتیوب میتوانید توجه ها را به سوی خود جلب کرده و در نهایت ویو، لایک و حتی سابسکرایب بیشتری دریافت کنید.

ورود ویدیو به بخش پیشنهادات یوتیوب

وقتی که در حال مشاهده ی یک ویدیو در یوتیوب هستید، ویدیوهای دیگری هم به شما پیشنهاد می‏شود که تقریبا مشابه ویدیو فعلی شماست. اما موضوع دیگری هم در انتخاب پیشنهادات یوتیوب تاثیرگذار است و آن تعداد ویوهای یک ویدیو است. هر چقدر که ویو ویدیوهای شما بیشتر باشد، احتمال این که یوتیوب ویدیوی شما را در این بخش قرار دهد بیشتر هم خواهد شد.

هزینه ی کمتر

در مقایسه با سایر روش های افزایش ویو مانند تولید محتوا یا تبلیغات، هزینه ی خرید ویو یوتیوب بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر است و بسیاری از افراد خصوصا کسانی که با محدودیت های مالی مواجه هستند و هنوز کسب و کارشان به سود نرسیده میتوانند از این تکنیک استفاده کنند.

چرا خرید ویو یوتیوب را از «سایت خرید فالوور» انجام دهیم؟

ما اینجا در «سایت خرید فالوور» ویو یوتیوب واقعی و از . . . 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  خرید فالوور  مراجعه کنید . 

roya abasi
roya abasi سایت خرید فالوور مرجع اصلی فروش خدمات شبکه های اجتماعی در ایران xn --mgbndhc8gwa6aao.com/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋