Off Page Seo

Off Page Seo

تمامی اطلاعات راجع به کاشت ناخن

 

 

بسیاری از خانم ها برای زیباتر شدن دست ها و داشتن ناخن های زیبا به لاک روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی بیشتر برای افرادی که ناخن های نادرست دارند یا عادات جویدنی دارند مناسب است. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد، در این قسمت از نمناک با انواع کاشت ناخن، فواید و عواقب کاشت ناخن آشنا شوید.
انواع کاشت ناخن
کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که عبارتند از:
کاشت ناخن قالبی
در این نوع کاشت ناخن، مواد را داخل قالب ناخن تقلبی می ریزند تا شکل ناخن را به خود بگیرد، سپس پس از استفاده از ماده ضد قارچ روی ناخن، قالب را به طرز ماهرانه ای روی پوسته ناخن قرار داده و پس از چند ثانیه. . از مواد روی میخ قالب را درست می کنند و ناخن را می برند و می برند و بعد شروع به طراحی می کنند.
معایب روش کاشت ناخن
این روش جایگزینی ناخن کوتاه مدت است.
متاسفانه در این روش ناخن به سرعت می شکند و هوای زیادی دارد.
این روش نیازی به فایل ندارد، بنابراین در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.
به دلیل ضخامت کاشت ناخن، کار طبیعی نیست.
در این روش نسبت به سایر روش های سوهان زدن ناخن از مواد بیشتری استفاده می شود.
چه کسانی برای طراحی ناخن مناسب نیستند؟
کاشت ناخن های قالبی برای افرادی که ناخن های هم شکلی ندارند مناسب نیست، زیرا با این نوع کاشت ناخن، تمام ناخن های هر دو دست باید یک شکل باشند.
روش کاشت ناخن با پودر
در این روش ناخن کار ابتدا ناخن و اطراف آن را با الکل ضدعفونی می کند و پس از انتخاب سایز مورد نظر، نوک ناخن ها را به مدت حدود 20 ثانیه در زاویه 45 درجه نگه داشته و سپس با سوهان برش می دهد.
سپس به آرامی و به آرامی آن را روی ناخن بکشید و به تمام سطح ناخن چسب یا چسب بزنید و ناخن را به پودر ناخن داخل محفظه آغشته کنید و بعد از 5 ثانیه بیرون بیاورید و پس از خشک شدن پودر اضافی را با برس پاک کنید. ، پاک می کنند.
برای گرفتن ناخن های رنگی می توانید از پودر رنگی استفاده کنید، سپس چسب بزنید و یک ماده فعال مانند لاک بزنید. سپس قسمت در معرض دید را با یک فایل نرم صاف کنید. در نهایت پس از استفاده از Top Get، روغن ناخن را به دو طرف ناخن بمالید.
مزایای کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری یکی از پرکاربردترین و بادوام ترین انواع کاشت ناخن است.
در اثر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
صدف ناخن ها را بلندتر و زیباتر می کند.
کاشت ناخن پودری زمان بر است و هر بار اصلاح آن یک ساعت و نیم طول می کشد.
کاشت ناخن پودری برای چه کسانی توصیه می شود؟
به دلیل زمان بر بودن کاشت ناخن پودری، برای افرادی که زمان کافی ندارند توصیه نمی شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره کاشت ناخن به این لینک بروید.


تکنولوژی کاشت ناخن با ژل
در این روش با استفاده از سه لایه ژل به نام های ژل ساختمانی، ژل تکمیل کننده و تاپ گلاس، لایه ای شیشه ای و محکم بر روی سطح ناخن ایجاد می شود، آن را دراز می کنند و با استفاده از پاک کننده چسبندگی را از بین می برند.
مزایا و معایب کاشت ناخن با ژل
این نوع کاشت ناخن حدود دو هفته طول می کشد.
انجام آن در مناطق با رطوبت بالا توصیه نمی شود.
ناخن در هنگام کاشت آسیب نمی بیند، زیرا تا زمانی که ناخن در حال رشد است و فرد نیاز به ترمیم دارد، ناخن سالم است و رشد آن متوقف نشده است.
کاشت ناخن ژل برای چه کسانی مناسب است؟
این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است، زیرا این عادت به دلیل طعم بد مواد از بین رفته و قابل حذف نیست. افرادی که به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند و روی پوست خود دچار اگزما می شوند باید هر چه زودتر کاشت ناخن را از بین ببرند.
کاشت ناخن را هم بزنید
ناخن مخلوط ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژلی است. در این روش پس از استفاده از آماده سازی ضد قارچ، مراحل پودر شدن و سوهان زدن انجام می شود، سپس لایه ای از ژل روی ناخن قرار می گیرد و دست در دستگاه UV قرار می گیرد.
کاشت ناخن با روش های فیبر یا گیاهی
در این روش کاشت ناخن از اول و نوک استفاده نمی شود، بلکه از الیاف که تارهای ریز است استفاده می شود و روی ناخن قرار می گیرد، سپس مواد ژل، بعد از هر مرحله، دست قرار می گیرد. در دستگاه UV و طبق معمول بایگانی کنید.
کاشت ناخن بگیرید
در این روش برای هر نوع کاشت ناخن از خودکار استفاده نمی شود، بلکه از پودر و پرایمر استفاده می شود. به این ترتیب که پس از آماده سازی و سفت شدن ناخن ها و استفاده از یک محصول ضد قارچ، یک لایه پرایمر روی سطح ناخن زده می شود و کل ناخن به صورت عمودی به پودر تبدیل می شود و پس از رسیدن به ضخامت مورد نظر. در نهایت فایل و بافر شد. با لاک ناخن انجام می شود
کاشت ناخن با قبلی
در این روش اولی که یک دستگاه کاغذی است روی ناخن ها نصب می شود و سپس مواد روی آن قرار می گیرد و از ژل و پودر رنگی استفاده می شود.

Off Page Seo
Off Page Seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋