rilart group

rilart group

آشنایی با گروه صنعتی ریلارت

گروه صنعتی ریلارت، مجری و طراح انواع سقف‌های متحرک و ثابت است که در بازار ایران بیش از بیست سال سابقه دارد. سقف‌های ثابت و متحرک طراحی شده در این مجموعه، با توجه به نوع کاربری‌شان ساخته می‌شوند که این سازه‌ها اغلب از جنس آلومینیوم، استیل، انواع شیشه، اوراق پلی کربنات و ... هستند. هدف از تشکیل مجموعه ریلارت، مسقف نمودن فضاهای باز و بیرونی و استفاده بهینه از فضاها در چهارفصل است که سبب می‌شود شما به بهترین نحو از ای فضاها استفاده کنید.

ریلارت طراح و تولید کننده انواع سقف‌هایی است که سیستم های متحرک و ثابت داشته و توسط آرشیتکت های با ذوق، خلاق و باتجربه این مجموعه ساخته شده است. گروه صنعتی ریلارت مشتریان بسیار زیادی در سراسر ایران دارد که بسیار از انجام پروژه خود راضی هستند. همین امر سبب شده مجموعه ریلارت، پروژه‌های بسیار موفقیت آمیزی را در سراسر ایران داشته باشد. گروه صنعتی ریلارت از انواع سقف‌های خود در استخرها، رستورانها ،مجتمع های تجاری، سالنهای  ورزشی, کافه ها و غیره برای نصب استفاده می‌کند.

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر که به نام سقف جمع شونده استخر نیز شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین سقف‌هایی است که توسط گروه صنعتی ریلارت طراحی و نصب می‌شود. این سقف توسط یک موتور الکتریکی یا به صورت دستی، باز و بسته می‌شود. سقف متحرک استخر از ورود حشرات، گرد و غبار و سایر اجسام خارجی به درون استخر جلوگیری می‌کند و از آن به عنوان نوعی حفاظ و حایل، در تمام فصول سال استفاده می‌شود. یکی از بهترین انواع سقف متحرک استخر از جنس شیشه است و در برابر شرایط نامساعد جوی، بسیار عالی عمل می‌کند.

سقف متحرک تلسکوپی

سقف متحرک تلسکوپی که محصولی دیگر از ریلارت است، از فریم و بدنه آلومینیومی تشکیل شده که رنگ‌های مختلفی دارد. ریل آلومینیومی آن از جنس پانل و پوشش‌هایی از جنس پلی کربنات یا شیشه ساخته شده است. در واقع این نوع سقف از یک سازه تشکیل شده که سگمنت را در ساختار خود دارد. این امر موجب می‌شود تا در زمان بسته شدن پنجره، بر روی هم سوار نشوند.

از شیشه یا پلی کربنات، به عنوان پوشش این نوع سقف‌ها به کار رفته است که از نوع شیشه‌ای آن، ارزان‌تر و سبک‌تر هستند. همچنین این مدل سقف‌ها ایمنی بالایی داشته و در برابر شرایط جوی نامساعد و وزش بادهای شدید مقاوم هستند.

rilart group
rilart group

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋