rezvane.rad1369

rezvane.rad1369

راهنمای انتخاب بهترین کیک جشن تولد

تمام زیبایی و شکوه جشن تولد به انتخاب بهترین کیک برای جشن بستگی دارد و لحظه فوت کردن شمع و برش کیک را می‌توان اوج هیجان و نشاط جشن‌های تولد دانست. بنابراین انتخاب بهترین کیک جشن تولد از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نیازمند دقت و توجه است.

ما در این مقاله از وب‌سایت مومنتاپ برای شما عزیزان دربارۀ راهنمای انتخاب و خرید بهترین کیک جشن تولد خواهیم گفت. اگر چندین روز به جشن تولد عزیزان شما فرصت باقی است، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. با رعایت نکاتی که در ادامه برایتان شرح می‌دهیم، بدون شک قادر به انتخاب بهترین کیک تولد خواهید بود، پس همراه ما باشید.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کیک جشن تولد

اگر به نکات زیر دقت داشته باشید، بدون دردسر و استرس می‌توانید کیک مناسب جشن تولد خریداری کنید. این نکات عبارت‌اند از:

کیک تولد خانگی یا سفارشی؟

معمولاً افراد به هنگام برگزاری جشن‌های تولد در دوراهی سفارش و خرید کیک گیر می‌کنند! اگر توانایی کافی برای پخت کیک تولد ندارید، بهتر است که متحمل زحمت نشده و برای خرید بهترین کیک جشن تولد اقدام کنید.

دقت داشته باشید که مسئله کیک تولد به هیچ عنوان ریسک‌پذیر نبوده و به این صورت نیست که اگر در دقیقه 90 کیک تولد خانگی آن‌جور که باید از آب در نیامد؛ برای خرید کیک اقدام کنید.

فاکتورهای زیادی وجود دارند که برای تهیۀ کیک جشن تولد باید به آن‌ها دقت داشت و به جرأت می‌توان گفت که سفارش کیک تولد معقولانه‌تر از خرید آن است. زیرا شما نمی‌دانید که آیا قنادی و شیرینی‌فروشی، متناسب با دلخواه شما کیک تولد دارند یا خیر؟ در نتیجه ثبت سفارش کیک تولد منطقی‌تر است.

توجه به بودجه و وزن کیک جشن تولد

قبل از هر اقدامی مشخص کنید که تمایل به پرداخت چه میزان هزینه برای کیک جشن تولد دارید؟ سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید، نوبت به مشخص کردن وزن کیک می‌رسد. به ازای هر مهمان حدود 120 تا 150 گرم کیک نیاز دارید. مثلاً اگر مهمان‌های شما ده نفر هستند در حالت ایده‌آل بهتر است که کیک جشن تولد 1.5 کیلوگرمی سفارش بدهید. سفارش کیک‌های تولد از یک کیلوگرم تا هفت کیلوگرم بوده و معمولاً برای جشن‌های عروسی که تعداد مهمان‌ها بسیار زیاد است، از کیک با وزن بالا استقبال می‌کنند.

مواد میانی و رویه کیک جشن تولد

متاسفانه اغلب افراد برای خرید بهترین کیک جشن تولد، توجه خود را معطوف به ویژگی‌های ظاهری کیک می‌کنند. اشتباه نکنید، مشخصات ظاهری کیک نیز حائز اهمیت بوده ولی نباید این نکته منجر به بی‌توجهی به لایه‌های داخلی و میانی کیک تولد شود.

برای مواد میانی کیک معمولاً از مواد زیر استفاده می‌کنند:

  • انواع مربا
  • خامه و گردو
  • ترکیب خامه و موز
  • خامه و توت فرنگی
  • فقط خامه
  • معجون خامه، گردو و موز
  • شکلات و اسمارتیز

انتخاب لایه‌های میانی کیک بر عهده سفارش دهنده بوده و می‌توانید با توجه به سلایق و علاقه‌ای که دارید هر کدام از موارد نامبرده را انتخاب کنید. رویه کیک که جنبه ظاهری دارد، بسیار مهم و درخور توجه است. معمولاً رویه کیک جشن تولد به حالت‌های زیر انتخاب می‌شود:

  • ژله
  • قهوه
  • شکلات
  • کارامل
  • خامه
  • فوندانت

 

خرید کاپ کیک و کیک خودمانی

اگر جشن تولد شما به صورت خصوصی و خودمانی است و یا تمایل دارید که دوست عزیزی را فارغ از  شلوغی و جمعیت سورپرایز کنید، خرید کاپ کیک جشن تولد و مینی کیک‌های جشن تولد نیز ایدۀ جالبی است.

انتخاب فرم و شکل کیک جشن تولد

برای انتخاب شکل کیک تولد در وهله اول باید به گروه سنی شخص متولد دقت کنید. مثلاً خرید کیک باب اسفنجی برای پدرتان که 45 سال سن دارد، چندان مناسب نیست. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای انتخاب شکل ظاهری کیک مسئله سن را در نظر گرفته و به فاکتورهای زیر دقت داشته باشید:

  • از شخصیت‌های کارتونی استفاده کنید.

اگر شخص متولد خردسال و کودک است، پیشنهاد مومنتاپ برای شما خرید کیک جشن تولد به شکل شخصیت محبوب کارتونی فرزندتان است.

  • برای رنگ کیک وسواس به خرج دهید.

کیک جشن تولد باید با دکور و تم تولد از نظر رنگ و شکل هارمونی داشته باشد. مثلاً اگر تم تولدی به رنگ صورتی دارید، سفارش کیک به رنگ سبز جالب نیست. در نتیجه توجه به هماهنگی رنگ تزیین کیک و سایر المان‌های دکور جشن ضروری است.

  • ماندگاری آراستگی کیک تولد

گاهی اوقات مشتریان سفارش کیک، شکل و فرم بخصوصی را سفارش می‌دهند که ممکن است اصولی نباشند. این قبیل از کیک‌های جشن تولد ممکن است در ابتدای جشن دچار ایرادات ظاهری مانند شل شدن و آب شدن شوند. بنابراین بهتر است که ماندگاری جنبۀ ظاهری کیک تولد را برای خرید، در نظر داشته باشید.

  • شمع مناسب با کیک جشن تولد بخرید.

با توجه به شکل ظاهری کیک برای آن شمع خریداری کنید. رنگ شمع و کیک بهتر است که مکمل بوده و زیبایی کیک را تحت‌الشعاع قرار ندهند.

از قنادی‌های شناخته شده کیک تولد بخرید.

برای سفارش کیک تولد حتماً به فروشگاه‌های شناخته شده و معتبر مراجعه کرده و از تازگی کیک تولد اطمینان کسب کنید. شما عزیزان بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانید سفارش کیک تولد و سایر تشریفات برگزاری جشن تولد را به مومنتاپ بسپارید و شاهد بهترین جشن تولد باشید.

ترفندهایی برای مراقبت از کیک جشن تولد

زمانی که بهترین کیک جشن تولد را خریداری کردید لازم و ضروری است که به نکات زیر دقت کنید:

  • قبل از برگزاری جشن حتماً کیک را درون جعبه مخصوص و در یخچال نگه‌داری کنید؛
  • چند ساعت قبل از برگزاری مراسم کیک را تحویل بگیرید؛
  • محل قرار گرفتن کیک جشن تولد بهتر است مجاور برف‌شادی و بمب‌های شادی نباشد؛
  • کیک تولد را در مقابل نور و حرارت بالا قرار ندهید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

از اینکه تا پایان این مطلب همراه سایت مومنتاپ بودید، بسیار خرسندیم و از شما عزیزان خواهشمندیم که در دیده‌شدن این مطلب به ما کمک کرده و با سایر دوستان و آشنایان خود که در آستانه برگزاری جشن تولد هستند، به اشتراک بگذارید.

با توجه به نکات و مطالب عنوان شده، حال می‌دانید که چگونه بهترین کیک جشن تولد را سفارش دهید. مومنتاپ در زمینۀ تهیه کیک‌های جشن تولد و انواع فینگرفود آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان است.

rezvane.rad1369
rezvane.rad1369

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋