reza khani

reza khani

خطر سقوط اجسام از آسمان

 

آیا شما هم جزو افرادی هستید که با خطرات ناشی از ریزش سنگ نما آشنایی ندارید؟

آیا می‌دانستید در صورت ریزش سنگ نما ممکن است حوادث جبران ناپذیر زیادی به وقوع بپیوندد؟

آیا می‌دانستید در صورت ریزش سنگ نما جریمه و خسارات وارده شامل تمامی اعضای ساختمان می‌شود؟

اگر شما هم با این موارد آشنایی ندارید حتما تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

 

 

ریزش سنگ نما 

چه اتفاقاتی باعث ریزش سنگ نما می‌شود؟

یکی از اتفاقاتی که معمولا در ابتدای فصول اتفاق می‌افتد بحث انقباض و انبساط سنگ های نمای ساختمان و بالطبع ریزش سنگ نما می‌باشد.

در ریزش سنگ نما عوامل مختلفی می‌تواند دخیل باشد اما از عمده ترین دلایل ان می‌تواند به تغییرات آب و هوایی، فرسودگی نمای ساختمان و همچنین استفاده از لوازم نامناسب هنگام اسکوپ کردن سنگ نمای ساختمان می‌باشد.

افراد زیادی وجود دارند که از عواقب ناشی از ریزش سنگ نمای ساختمان بی اطلاع می‌باشد و بی توجه به این قانون که در صورت بروز هر گونه حادثه ایی در صورت ریزش سنگ نما تمامی ساکنین مسئول هستند نسبت به مقاوم سازی سنگ نمای خود اقدام نمی‌کنند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

در این حین افراد بسیاری وجود دارند که می‌دانند ریزش سنگ نمای ساختمان می‌تواند چه عواقب جبران ناپذیر مالی و جانی برای ساکنین و عابرین بوجود آورد و در همین راستا اقدام به مطالعه در مورد نحوه مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان خود می‌نمایند.

این افراد با مراجعه به سایت ها و مراجع مختلف سعی دارند دانش خود را نسبت به طریقه مقاوم سازی نمای ساختمان خود بالا ببرند و به دنبال افراد متخصص در این زمینه می‌باشند به همین خاطر ما در این مقاله به طور کامل به بررسی و تحلیل روش های مناسب جهت مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان پرداخته ایم.

 

پیچ و رولپلاک نما

یک از بهترین روش ها جهت مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می‌باشد. چنانچه عملیات مقاوم سازی نمای ساختمان با استفاده از پیچ و رولپلاک انجام پذیرد به طور قطع بهترین مقاوم سازی را انجام داده اید.

برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ابتدا شما باید به یکی از مجریان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مراجعه نمائید. این مجریان با توجه به تخصص خود در مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان با استفاده از راپل نسبت به بررسی برخی از عوامل که در نحوه صحیح مقاوم سازی نمای ساختمان و سهولت در پیچ و رولپلاک نما ساختمان تاثیر دارد اقدام می‌نماید.

مجریان پیچ و رولپلاک نما ابتدا نسبت به اندازه گیری ضخامت سنگ و همچنین سیمان پشت سنگ اقدام می‌نمایند این اندازه گیری به دو دلیل انجام می‌شود:

اولین دلیل این است که در صورت کوچک بودن پیچ ممکن است پیچ و رولپلاک داخل سنگ درگیر نشود و امکان ریزش مجدد وجود دارد.

دومین دلیل این است که در صورت بزرگ انتخاب کردن پیچ های ممکن است پیچ و رولپلاک حتی سیمان پشت سنگ را رد کند و باعث شل شدن پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شود.

بنابراین انتخاب پیچ و رولپلاک جهت اجرای عملیات مقاوم سازی و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

 

آیا پیچ و رولپلاک نما با راپل بهتر است یا داربست؟

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام پیچ و رولپلاک نمای ساختمالن باید به آن توجه داشت انتخاب داربست و یا راپل برای اجرای این عملیات می‌باشد در حال حاضر که در خال نگارش این محتوا هستیم بالغ بر 90 درصد افراد به این نتیجه رسیده اند که انتخاب راپل به جای داربست دارای مزایای بسیاری نسبت به داربست می‌باشد من جمله این مزایا می‌توان به:

مقرون به صرفه بودن و هزینه بسیار پائین تر نسب به داربست

نیاز به نصب ندارد 

صرفه جویی در زمان 

 

آیا تمامی مجریان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان صلاحیت اجرای کار را دارند؟

مجریان متخصص در پیچ و رولپلاک نما علاوه بر تخصص و دانش مربوط به کار در ارتفاع باید حتما خود را نسبت به بروز حادثه های مختلف در ارتفاع بیمه نمایند.

به طور مثال در برخی از موارد دیده شده است که مجریان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای کاهش هزینه ها نسبت به بیمه نمودن خود در برابر حوادث صرف نظر نموده اند و در حین فعالیت کار در ارتفاع برای این افراد حوادث بسیار دردناکی به وقوع پیوسته است و همچنین دردسرهای بسیاری برای ساکنین بوجود آورده اند.

به همین سعی داشته باشید قبل از اخذ قرارداد با مجریان پیچ و رولپلاک نما حتما نسبت به روئت بیمه حوادث این افراد اقدام نمائید زیرا اینکار باعث خواهد شد افرادی هم که بیمه ندارند به علت سخت گیر بودن شما نسبت به بیمه نمودن خود اقدام نمایند.

 

آیا امضای قرارداد قبل از اجرای پروژه و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان الزامی می‌باشد؟

 

توصیه گروه اوج یاران با سابقه بیش از 20 سال فعالیت در زمینه مقاوم سازی نمای ساختمان و رضایت 100 درصدی مشریان این موضوع می‌باشد که حتما قبل اط شروع عملیات کار در ارتفاع نسبت به عقد قرارداد اقدام نمائید تا از بروز اختلافات ناشی از بروز برخی از موارد دور باشید. 

 

بهترین مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شناخت بهترین مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان که بدون دردسر و با بهترین کیفیت کار را به اتمام برساند همیشه یکی از مهمترین دغدغه های ساکنین ساختمان بوده است.

گروه اوج یاران با مدیریت میثم رضاخانی یکی از معتبرترین مراکز پیچ و رولپلاک نمای ساختمانی می‌باشد که با داشتن 20 سال سابقه فعالیت و همچنین در اختیار داشتن نیروهای متخصص توانسته است گام بلندی در زمینه رضایت مندی مشریان خود بردارد

خوش قولی

وقت شناسی

تضمین کیفیت

داشتن بیمه حوادث

تحویل به موقع کار 

از خصوصیات بارز مجموعه اوج یاران می‌باشد.

reza khani
reza khani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋