Reza Poudineh

Reza Poudineh

پرتاب یخ از کولر گازی

امروز یه اتفاق عجیب نشسته بودم که از کولر گازی خونه صدای بلندی اومد و شروع کرد به یخ پرتاب کردن. سریع کولر رو خاموش کردم و سرچ کردم که تعمیرات کولر گازی در تهران نزدیک به لوکیشن من. تهران کمک رو پیدا کردم. باهاشون تماس گرفتم و خوشبختانه گفتن که تعمیرات در محل هم جز خدماتشون هست. در اسرع وقت یه تکنسین متخصص کولر گازی برام فرستادن که بسیار شخص وقت شناس، خوش برخورد و کاربلدی بودن. ایشون کولر گازی رو بررسی کردن و گفتن که کثیف بودن فیلتر های پنل داخلی و کم شدن گاز کولر به دلیل نشتی باعث شده که کولر اسپلیت یخ به بیرون پرتاب کنه.

ابتدا فیلترهای پنل داخلی رو باز کردن با آب و صابون تمیز کردن جوری که هیچ اثری از آلودگی نمونه. فیلتر ها رو تو هوای آزاد گذاشتن تا خشک بشه. رفتن بالای پشت بوم بعد بررسی کامل لوله محل نشتی رو پیدا کردن علتش عدم اتصال درست لوله به شیر بود. لوله رو مقداری کوتاه کردن، کالیبره کردن و دوباره وصلش کردند.

بعد از رفع ایرادات لوله هارو وکیوم کردن، شارژ گاز اسپلیت رو پر کردن و به صورت کامل تست کردن که مشکلی نداشته باشه. بعد از اتمام کارشون اسپیلت به درستی کار می کرد و سرمای خیلی بیشتری هم تولید می کرد.

Reza Poudineh
Reza Poudineh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋