reselians.emkani

reselians.emkani

جعبه کفش

جعبه کفش یکی دیگر از محصولاتیست که برای محصولات خود استفاده می‌کنیم. جعبه کفش مزیت‌های بسیاری دارد. این مزیت‌ها عبارت‌اند از محافظت از کفش و جلوگیری از آسیب دیدن کفش و از نفوذ عوامل خارجی به داخل جعبه کفش جلوگیری می‌کند. دیگر مزیتی که جعبه کفش دارد زیبایی آن است. با طراحی زیبا و جذاب جعبه کفش می‌توانید مشتریان زیادی را به سمت خود بیاورید. علاوه بر این مزیت‌ها که گفته مزیت دیگری که نباید دست کم گرفت در اینست که جعبه کفش‌های اختصاصی با لگو خودتان باعث برندینگ شما و افزایش فروش شما می‌شود.

 

جعبه کفش ارزان و آماده چگونه فروش شما را چند برابر می‌کند؟

جعبه کفش ارزان و آماده می‌تواند یکی از به صرفه ترین انواع بسته بندی برای کفش به شمار رود. امروزه تولید کنندگان بسیاری در صنعت کفش فعالیت دارند که قطعا به جعبه هایی برای بسته بندی احتیاج است. جعبه های کفش را می‌توان بدون هیچ طرح و رنگ و چاپی تولید کرد اما همه ی شما می‌دانید که عامل زیبایی در جلب نظر مشتری بر روی بسته بندی به چه میزان موثر است. خرید جعبه کفش ارزان با کیفیت یکی از ویژگی هایی است که هر تولیدکننده کفش به دنبال آن می‌باشد. داشتن یک بسته بندی مناسب که در کنار کیفیت و شکل ظاهری جذاب صرفه اقتصادی داشته باشد می‌تواند هر تولید کننده ای را برای سفارش در تیراژ بالا به صورت عمده وسوسه کند.

چرا داشتن یک بسته بندی مناسب برای کفش از اهمیت برخوردار است؟

هر چه قدر برای پاهایتان ارزش قائل هستید، کفشی که برایشان انتخاب می‌کنید نیز اهمیت دارد. انتخاب یک کفش مناسب در زندگی هر انسانی نقش بسزایی دارد زیرا یک کفش می‌تواند آسیبات جبران ناپذیری را به بدن شما وارد کند. بنابراین، زمانی که به فکر خرید جعبه کفش مناسب هستید، بدانید که برندهای مناسب و معتبر، محصولاتشان را بدون پک عرضه نمی‌کنند. تولیدکنندگان و دوزندگان کفش های چرم اکثر از جعبه و بسته بندی های لوکس و لاکچری برای کفش هایی که تولید کرده اند، استفاده می‌کنند. جعبه کفش های مقوایی یا کارتنی می‌توانند گزینه های خوبی برای انتخاب محسوب می‌شوند. یک بسته بندی مناسب باید بتواند از محصول در برابر آسیبات خارجی محافظت کند. در خصوص کفش نیز این موضوع صدق می‌کند زیرا کفش بدون بسته بندی یا داخل یک کارتن بی کیفیت چیده شده بر روی هم، محصول درونی دفورمه را می‌کند. پس بهتر است متناسب با ابعاد و مدل کفشی که قرار است به بازار عرضه کنید، جعبه های خود را سفارش دهید.

 انواع جعبه و کارتن آماده کفش کدام است ؟

در بازار امروز جعبه کفش با مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و شما می‌توانید در صورتی که به تعداد محدودی نیاز داشته باشید از جعبه کفش‌های آماده استفاده کنید. قاعدتا این مدل از جعبه کفش‌ها به دلیل اینکه برای تعداد محدودی استفاده می‌شوند هیچ نوعی از طرح‌ها و چاپ روی جعبه چاپ نمی‌شود و بسیار ساده هستند. برای بسته‌بندی کفش باید انواع کارتن‌ها را برسی کرد و از میان بهترین جنس‌های مختلف بهترین را انتخاب کنید.چرا که جعبه کفش به برند شما اعتبار می‌بخشد و از سایر رقبا متمایز می‌شوند.

کارتن های کفش را می‌توان بر اساس طراحی آنها یا موادی که در ساختن جعبه ها استفاده می‌شود دسته بندی کرد. انواع کارتن کفش شامل موارد زیر است:

بسته بندی کارتن کفش مقوایی

متداول ترین نوع جعبه کفش برای بسته بندی، کارتن مقوایی است. مقوایی که در این نوع کارتن استفاده می‌شود دارای درجات مختلفی از کیفیت و ضخامت است. جعبه کفش اسپورت از این نوع کارتن است و بسیار ضخیم است و از کیفیت مناسبی برای پوشش کفش برخوردار است. انواع جعبه های مقوایی را می‌توان به صورت دو تکه، کشویی، کتابی و غیره معرفی کرد.

بسته بندی کارتن کفش کشویی

این نوع کارتن که از انواع جعبه کارتن مقوایی است، بسیار شیک و مدرن است و می‌تواند همه کفش را بپوشاند و از کفش محافظت کند. از این نوع کارتن برای انواع کفشها استفاده  می‌شود اما کارتنهایی که بسیار ضخیم و با کیفیت هستند فقط برای کفش های مجلسی و رسمی استفاده می‌شود.

جعبه های لوکس کفش

بسته بندی محصول نشانگر ارزش کمی و کیفی محصول است. از این رو تعداد کمی از کفش ها از جعبه لوکس برای بسته بندی آن ها استفاده می‌شود چرا که این کفش ها از قیمت بالایی برخوردار هستند و در نتیجه قیمت کارتن بسته بندی کفش آنها هم بسیار بالاتر است زیرا از موادی باکیفیت و قیمت بالا تولید شده اند.

اندازه جعبه کفش چقدر است ؟

اندازه جعبه کفش در این نوع از جعبه ها محدود به چند سایز می‌باشد اما شما در صورتی که یک تولیدی کفش  می‌باشد و می‌خواهید یک جعبه حرفه ای ایجاد نمایید لازم است با یک شرکت سازنده جعبه و کارتن در تماس باشید و با ارائه طرح دلخواه خود، از شرکت بخواهید تا برای شما جعبه مناسب با نیاز شما را طراحی و تولید نماید.

همیشه مسئله اندازه در جعبه ها یکی از مسئله های مهممی‌ باشد اگز شما همانگونه که گفته شده نیاز به تعداد محدودی از این جعبه ها داشته باشید می‌توانید از جعبه آماده که به صورت کاملا ساده نیز می‌باشد استفاده نمایید. طبیعتا این جعبه ها دارای هیچ بخش برای بازاریابی و معرفی کالا ندارد و عمدتا نیز از جعبه کرافت می‌باشند.

چگونه جعبه ‌های کفش می‌توانند برندها را به جلو ببرند؟

اگرچه جعبه کفش در همه جا وجود دارد، اما عملکرد و طراحی آن ها در صنعت و فراتر از آن متفاوت است. امروزه نه تنها کفش ها یک بوم بیان هستند، بلکه جعبه کفش‌ های آن ها نیز همینطور است. بسته ‌بندی کاغذی در قلب و زیره جعبه‌ های کفش قرار دارد که نه تنها به ‌عنوان یک دارایی تحویل بادوام، هوشمند و محافظ، بلکه به‌عنوان وسیله ای برای داستان‌ گویی برای برندها، اشکال هنری و حتی اقلام کلکسیونر تکامل یافته‌اند.

تاثیر جعبه‌های کفش را می‌توان به روش‌های مختلفی مشاهده کرد. جعبه‌های کفش، فراتر از ایمنی و امنیتی که ارائه می‌کنند، به برندها کمک می‌کنند تا از طریق هنر گرافیکی، بافت‌های جالب و ساخت ‌و ساز خلاقانه، لحن محصول را در داخل خود تنظیم کنند. برای خریداران آنلاین، اولین تعامل فیزیکی آن ها با یک برند کفش ممکن است زمانی باشد که یک جعبه کفش را باز می‌کنند و کفش های کتانی داخل آن را امتحان می‌کنند. به همین دلیل است که تجربه جعبه گشایی بسیار مهم است.

چرا جعبه آماده کفش از جعبه های هارد باکس بهتر است؟

تغییر یا ایده اخیر بسته بندی نوآورانه انتخاب شده است. مانند سایر شرکت ها، بازار کفش نیز این روند بسته بندی با جعبه آماده برای کفش را انتخاب کرده است. مزیت اصلی بسته بندی با هارد باکس این است که هم از نظر ظاهر و هم در جنس آن دوام می‌آورد. این ساده اما مناسب است و برای بهبود آن نیازی به گرافیک خارق‌العاده یا پیچیده ندارد. در ساده ترین شکلش شایان ستایش و جذاب است. می تواند فشار را حفظ کند و در برابر فشار و عوامل دیگر جوی یا غیرقابل اجتناب بایستد.

ظاهر باکیفیت را اغلب می‌توان با چاپ سایه‌ دار، حروف برجسته یا حک شده و با یک لوگو به ‌طور مؤثرتری به‌دست آورد. این حس سلطنتی به محصول می‌دهد و رویکرد ساده اما در عین حال جذاب بوده و مشتری را تشویق به خرید می‌کند. اماد مشکل اصلی آن ها این است که بر خلاف جعبه کفش آماده، هزینه تمام شده آن ها بالاتر بوده و برای بسیاری از فروشندگان مناسب نمی‌باشد. همچنین این جعبه ها از نظر زیست محیطی قابلیت بازیافت کمتری دارند.

 

 

reselians.emkani
reselians.emkani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋