reselians.emkani

reselians.emkani

ساخت جعبه

جعبه مقوایی

کارتن‌های مقوایی (cardboard box) از جمله لوازم پرکاربرد در همه جای دنیا هستند. از کارتن های مقوایی در بسته بندی و آرشیو اقلام، کالاها و محصولات در صنایع و کارخانه‎‌های تولیدی و همچنین بسته بندی لوازم کوچک و بزرگ منزل به منظور جا به جایی و اسباب کشی در فواصل کوتاه و بلند شهری یا بین شهری و همینطور انبار و آرشیو کردن استفاده می‌شوند و در‎‌شود.جعبه های مقوایی به طرق مختلف در زندگی روزمره ما مفید هستند. آنها در بسته بندی های خرده فروشی خدمات زیادی ارائه می دهند. شما می توانید از آنها برای حمل و نقل کالاها و اشیاء شکننده به طور موثر و ایمن استفاده کنید. شما می توانید جعبه های مقوایی چاپ شده را به روش های متعددی برای محافظت و نگهداری محصولات خود سفارشی کنید . گاهی اوقات یک محصول برای رسیدگی به آن نیاز به محافظت بیشتری در بسته بندی خود دارد. برای محافظت از اشیاء در برابر آسیب و شکستگی می توانید پارتیشن های نرده ای در جعبه ایجاد کنید. این جعبه ها در هر شکل و اندازه موجود هستند. ​​

 

انواع کارتن از لحاظ چاپ

ساخت جعبه‌های مقوایی به اشکال متفاوتی امکان دارد. می‌توان جعبه‌ها را به صورت خام یا به صورت تولید سفارشی یا به صورت کارتن پستی تولید کنید. در گذشته تولید کارتن برای همه در اختیار نبوده و برای تولید جعبه باید وقت و هزینه‌های زیادی صرف می‌کردید. ولی با پیشرفت تکنولوژی و گسترش صعنت چاپ و افزایش نیاز به جعبه، تولید کارتن‌ها دچار تغییر و تحول‌های زیادی شد. در این بین شرکت پست با معرفی ابعاد جعبه‌های استاندارد پستی، تولیدکنندگان جعبه را وا می‌دارد که این ابعاد را تولید و به دست مشتریان برساند. جعبه‌‌های پستی را می‌توان در ابعاد دلخواه با طرح و رنگ‌های متفاوت یا بدون طرح خاصی سفارش داد. همچنین سفارش با تیراژ دلخواه هم در این جعبه‌ها امکان پذیر است. 

خصوصیات جعبه مقوایی

از خصوصیات جعبه‌های مقوایی می‌توان به قیمت نسبتا پایین آنها نسبت به سایر لوازم بسته‌بندی اشاره کرد. ساخت جعبه با انواع ابعاد و اشکال را می‌توان انجام داد. برای ساخت و تولید جعبه‌های دلخواه فقط کافیست که طرح مورد نظر را طراحی کنید و یک نمونه اولیه را از جعبه تولید و بعد ار آن قالب محصول طراحی و تولید می‌شود.خرید جعبه برای بسیاری از دارندگام مشاغل یک مزیت حساب می‌شود چرا که این جعبه‌ها وزن کمی داشته و در وقت و هزینه ارسال می‌تواند بسیار صرفه جویی کند. چاپ بر روی جعبه‌های مقوایی بسیار ساده و زمان کمی را صرف می‌کند همچنین طراحی سفارشی و اختصاصی برای شما بسیار راحت است. برای خرید انواع جعبه کارتن‌های مقوایی باید به ابعاد محصول خود توجه بساری کرد و بر اساس آن سفارش جاپ بدهید.

تعدادی از انواع جعبه

کارتن پستی چاپدار

کارتن پستی سفارشی یکی از انواع رایج در انواع کارتن است که در جابه‌جایی‌هایی که شرکت پست انجام ‌می‌دهد بسیار کار آمد بوده. پس از این رو اکر قصد ارسال محصولی برای کسی را داشتید که نمی‌خواهید طرح شرکت شما بر روی آن چاپ بشود و پروسه ارسال با سرعت تمام انجام بشود خرید کارتن‌های پستی روشی منطقی است.بر روی این کارتن یک بخش چاپی وجود دارد که به راحتی می‌توانید اطلاعات فرستنده، گیرنده و حتی تمبر مورد نظرتان را اضافه کنید.

کارتن کیبوردی

خرید و ساخت جعبه کیبوردی را ما به افرادی توصیه می‌کنیم که نیاز به یک بسته بندی و پکیجینگ خاص برای کالاهای ارسالی خود دارند. این نوع کارتن‌های مقوایی به دلیل ظاهر خاصی که دارند به طرز عجیبی مورد توجه مشتری قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که این نوع از کارتن‌های مقوایی را به نام کارتن لپ تاپی نیز می‌شناسند زیرا درب آن مانند لپ تاپ باز می‌شود و دو زبانه‌ای که در طرفین چپ و راست درب وجود دارد، باعث قفل شدن و باز نشدن درب ان می‌شود.

کارتن کفش

مدل این جعبه‌ها شباهت زیادی با جعبه‌های کیبوردی دارند با این تفاوت که در درب این جعبه‌ها قسمتی برای قفل کردن درب ندارند اما از نظر مقاومت همانند آن‌ها هستند و برای بسته‌بندی محصولات مشابه مانند محصولات غذایی، لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر موارد اشتفاده می‌شوند. برای تولید این نوع از جعبه‌ها معمولا از کاغذهای کرافت چند لایه‌ای استفاده می‌شود به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

سایر ویزگی های کارتن

راه و شیوه  مطلوب برای باکس های سفارشی خویش که از اجناس کیفیت عالی و سفت تشکیل شده اند. کارتن مقوایی فراهم و باکس های سفارشی در بازار  قابلیت ارسال محصول ها در هر اندازه را سهل و آسان می نماید. خرید آنلاین به شما قابلیت و امکان میدهد ارزش باکس ها را تماشا و یا این که  استعلام ارزش را با تماس پیشه گیری نمائید و به هر مقدار که نیاز داشته باشد توصیه دهید.

باکس های که مختص حمل و نقل تاسیس شده است حمل و نقل زا کارآمدتر می نماید

حمل و نقل کارآمد  به معنای عدم بسته بندی مضاعف و غیر ضروری میباشد

دیگر نیازی به مصرف کننده وجود ندارد تا مقدار متعددی از بسته بندی ها را بازیافت یا این که به دور بریزد.

زحمت کمتری به دور و بر زیست وارد می نماید.

باکس های کارتن تشکیل‌شده در اندازه های متعدد برای همگی صنعت های میباشد

 

هنگام سفارش آنلاین جعبه مقوایی

 باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که ساخت جعبه به دو صورت 3 لایه و 5 لایه در دسترس هستند و خرید کارتن 3 لایه به معنای خرید یک کارتن بی کیفیت و یا سست نیست! هر دو مدل مستحکم هستند با این تفاوت که قیمت کارتن مقوایی 5 لایه کمی بیشتر از قیمت کارتن مقوایی 3 لایه است. ما خرید کارتون مقوایی 5 لایه را بیشتر برای کالاهای حساس و شکستنی توصیه می‌کنیم.

reselians.emkani
reselians.emkani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋