rayat

rayat

10 مثال پررنگ بازاریابی چریکی

مبارزات بازاریابی چریکی (با مبارزات بازاریابی گوریل اشتباه گرفته نشود) یکی از منحصر به فردترین نوع رویدادها است. این اساساً یک راه حل استراتژیک مقرون به صرفه است که اگر به درستی اجرا شود ، اطمینان حاصل می کند که تعاملات ایجاد می شوند در حالی که تیم شما همچنان سودآور است. با جلب توجه مخاطبان با هزینه کم یا بدون هزینه ، شرکت شما می تواند دهان به دهان و محتوای تولید شده توسط کاربر را که برای موفقیت لازم دارید ایجاد کند.

اغلب اوقات ، تعداد بیشماری از بازاریابی چریکی دوستانه بودجه از بخشهای مختلف به ما نشان می دهد که هر مشاغلی می تواند خلاقانه و موثر باشد در حالی که اغلب بانک را نمی شکند. برخی از جدیدترین آمار مربوط به بازاریابی رویداد نشان می دهد که 75٪ از بازاریابان محتوا معتقدند رویدادهای زنده م theثرترین قسمت در هر استراتژی بازاریابی است. این نمونه از رویدادهای موثر بازاریابی چریکی زنده الهام بخش برخی از شما خواهد بود.

هشدار ساده: به نظر می رسد بازاریابی چریکی آسان است. با این وجود برای تأثیرگذار بودن به خلاقیت و مهارت نیاز است.

همانطور که برخی از مثالهای بازاریابی چریکی زیر نشان می دهد ، اگر طرحی قبل از اجرا کاملاً مورد توجه قرار نگیرد ، می تواند کج شود. به همین دلیل اجرای زودهنگام یک برنامه بازاریابی رویداد در طولانی مدت نتیجه خواهد داد. قبل از اینکه به مثال ها بپردازیم ، در اینجا برخی از دلایلی آورده شده است که شما می خواهید بازاریابی چریکی را در کمپین بزرگ بعدی خود بگنجانید.

 لیست های پخش کیهانی از Spotify

Spotify در چندین مورد از سال از پلتفرم پخش موسیقی خود برای جلب توجه به نام تجاری خود استفاده کرده است. برخی از آنها به نصب سالانه تبدیل شده اند ، مانند بسته های پایان سال برای هر کاربر ، یا Discover Weekly ، که آهنگ های سفارشی را براساس تنظیمات گوش دادن کاربران پیدا می کند.

 سنگفرش پیتزا دومینو

 هیچ کس دوست ندارد تحویل پیتزا با موادی که همه جا بلغزانند و پنیر به بالای جعبه چسبیده باشد. اغلب اوقات ، این دقیقاً مورد است. در سال 2018 ، دومینو منبع این مشکل را شناسایی کرد - و رانندگی بد نبود.


CalTex به CahillTex تبدیل شد

 جام جهانی 2018 به بسیاری از مارک های تجاری فرصت داد تا عضلات بازاریابی چریکی خود را انعطاف دهند. این اتفاق در چندین مکان در سراسر کشور میزبان ، روسیه رخ داده است ، اما در سراسر جهان نیز گسترش یافته است.

 خاویار آبجو کارلسبرگ

 بخش دیگری از بازاریابی نبوغ برای جام جهانی از مارک آبجو دانمارکی کارلسبرگ بود. به عنوان اسپانسر تیم ملی دانمارک ، آبجوسازی می خواست طعم روسیه را با پیچ و تاب خاصی به هواداران خود ببخشد.

IHOP IHOb شد

 IHOP برای تبلیغ برگرهای خود مورد آزار و اذیت قرار گرفت و مدت کوتاهی به خانه بین المللی برگر یا IHOb تبدیل شد. این حرکت قطعاً توجه بسیاری به رستوران را به خود جلب کرده است.

عروسک های ژنتیکی ترسناک

بازاریابی فیلم ترسناک همیشه برای تماشای فیلم های خارج از مخاطب معمولی فیلم ترسناک بسیار مهم بوده است. یکی از فیلم های ترسناک ، اگر بزرگترین سالهای اخیر نباشد ، یک فیلم Legacy بود.

GoldToe با تی شرت و لباس زیر در NYC لباس می پوشد

GoldToe برای جشن گرفتن آخرین پیراهن ها و لباس های زیر خود در سال 2010 ، مجسمه های نمادین شهر نیویورک را با تی شرت و لباس زیر تزئین کرد. این رویداد در هفته مد نیویورک اتفاق افتاد ، اما این امر کمی بازاریابی چریکی را به منطقه مد نیاورد. در عوض ، جالب ترین مثال وقتی بود که گاو نر معروف وال استریت در یک جفت لباس سفید تنگ بزرگ پوشیده شد.

 کودک دوش بچه گانه از Chipotle

 طی چند سال گذشته ، Chipotle از یک مارک ناهار خوری گاه به گاه در حال ظهور به زنجیره ای تبدیل شده است که به دلیل ترس بزرگ بهداشت ، اعتماد عمومی را از دست داده است. نام تجاری به هر فشار مثبتی که می توانست بدست آورد نیاز داشت.

دختر آب فیجی در اسکار

 یکی از نمادین ترین بخشهای بازاریابی چریکی در تاریخ اخیر در جوایز گلدن گلوب رخ داده است. در حالی که فرش قرمز معمولاً به كسانی كه از هالیوود هستند می چرخد ​​، بحث رویداد امسال كلی كوتبرت مدل معروف به # دختر فیگی بوده است. با ایستادن در پس زمینه با لباس آبی و ظروف چینی از آب فیجی ، این مارک و مدل شب را دزدید. مهارت های عکسبرداری Cuthbert منجر به بی شماری الگوهای رفتاری و تبلیغات رایگان برای شرکت آب شده است.

بیلبوردهای شناور در نیویورک

Ballyhoo Media با موفقیت دو برابر شده است به عنوان قایق های پانتونی مانند بیلبورد در میامی. قایق های خانگی 60 فوت دو طرفه می توانند املاک و مستغلات تبلیغاتی دیگری باشند زیرا یافتن فضای زمین دشوارتر می شود (و گران است).

rayat
rayat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋