rayat

rayat

10 نکته در زمینه نوشتن ایمیل

مهارت های بالای نوشتن متن برای بازاریابی ایمیل موثر ضروری است. در اینجا ده روش مختلف برای تیز کردن سبک خود آورده شده است.


مخفف

چه در حال نوشتن خطوط موضوع باشید چه در کپی بدنه ، همه چیز را تا جایی که باید باشد بسازید و نه چیز دیگر. در اینجا چند دستورالعمل اساسی برای دنبال کردن آورده شده است:

    جملات را زیر 25 کلمه و پاراگرافهای زیر سه جمله را نگه دارید. اینها بهترین روشهای ضروری برای نوشتن برای اینترنت هستند.
    هنگام نوشتن سطرهای موضوعی ، 17-24 نویسه را در نظر بگیرید. "بهترین موضوع" درست وجود ندارد ، اما احتمالاً نسخه کوتاه تر از قطع شدن دستگاه های تلفن همراه جلوگیری می کند.
    منظورتان را روشن کنید. هر کلمه و جمله ای در ایمیل شما باید هدف مشخصی داشته باشد. اگر نه ، آن را بردارید.


یک CTA اضافه کنید (اما از قرار دادن آن در چندین سایت نترسید)

از جمله یک تماس برای اقدام ، توصیه های کلاسیک بازاریابی از طریق ایمیل است.

اما ، در مورد گنجاندن CTA در چندین سایت چطور؟

در صورت نیاز به پیوندهای اضافی ، PS را اضافه کنید

خبرنامه ها و گزارش ها به طور طبیعی حاوی پیوندهای متعددی به انواع مطالب جالب هستند. با این حال ، اگر در حال نوشتن ایمیل با متن ساده هستید ، بهتر است خوانندگان خود را به سمت یک مکان هدایت کنید.

برای ایمیل های متنی ساده ، اگر محتوای دیگری برای اشتراک گذاری دارید ، یک مکان می توانید مراجعه کنید: بخش PS شما.

چیزی با ارزش ارائه دهید

نسخه عالی نمایش بدی را ذخیره نمی کند. اگر آنچه می فروشید ارزش وقت مخاطب خود را ندارد ، برای نجات موفقیت کاری نمی توانید انجام دهید.

همیشه خواننده را در اولویت قرار دهید

هیچ کس نمی خواهد مارکی را بشنود که منحصراً برای خودش صحبت کند.

اگرچه مارک هایی که مشکلات را برای مردم حل می کنند؟ اینها کسانی هستند که شنیده می شوند.


مزایای فروش ، نه ویژگی ها

این یک نکته کلاسیک دیگر برای نوشتن متن است و مستقیماً به نکته قبلی پیوند دارد.

به طور کلی ، مشتریان بیشتر از ویژگی ها به مزایا اهمیت می دهند. تیغه تراش تراش مهم نیست زیرا تیزتر است. بهتر است زیرا این بدان معناست که مشتری می تواند زمان کمتری را به چمن زنی اختصاص دهد.

مطابقت پیام را بین ایمیل + کپی صفحه فرود حفظ کنید

شما یک ایمیل عالی ارسال کردید با اطمینان خاطر کلیک خوانندگان ، کپی شما را مجبور می کند فقط صفحه مقصد را پیدا کند ، کاملاً شبیه ایمیل نیست.

نمایش ممکن است متفاوت باشد. یا ، موضوع کپی کاملاً تراز نشده است. به هر حال ، سعی کنید یک تجربه را مطابق با نسخه خود در کل تجربه ، از اولین کلیک بر روی موضوع ، تا تغییر در صفحه فرود خود حفظ کنید.

از الگوهای عمومی خودداری کنید

استفاده از الگو به عنوان نقطه شروع مشکلی ندارد. اما ، همه قالبهای ایمیل متن ساده را به طور مکرر مشاهده کرده اند. بنابراین ، اگر قبلاً چیزی مشابه را ارسال کرده اید ، وقت آن است که به صفحه نقاشی برگردید و چیز جدیدی ابداع کنید.

یک صدای متمایز ایجاد کنید

هر شخصی هر روز ایمیل زیادی در صندوق ورودی خود می گیرد. برای برجسته سازی ، ایجاد صدای نام تجاری متمایز مهم است.


نسخه Skimmable بسازید

پاراگرافهای متراکم متن معمولاً از نظر ایمیل عملکرد ضعیفی دارند. بنابراین ، جملات را مختصر نگه دارید و پاراگرافها را به یک یا دو جمله تقسیم کنید (حداکثر سه).

rayat
rayat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋