rayat

rayat

عوامل رتبه بندی در صفحه

نحوه بهینه سازی صفحه شما می تواند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی آن داشته باشد.

عوامل رتبه بندی On-Page برای سئو چیست؟

در صورت بهینه سازی صحیح ، عوامل رتبه بندی درون صفحه ای می توانند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی صفحه شما داشته باشند. بزرگترین فاکتورهای صفحه ای که بر رتبه بندی موتور جستجو تأثیر می گذارند عبارتند از:
محتوای صفحه

محتوای یک صفحه همان چیزی است که آن را شایسته یک موقعیت نتیجه جستجو می کند. این همان چیزی است که کاربر مشاهده کرده است و بنابراین برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. به همین ترتیب ، ایجاد محتوای خوب مهم است. خوب محتوای خوب چیست؟ از دیدگاه SEO ، تمام محتوای خوب دارای دو ویژگی است. محتوای خوب باید تقاضا را تأمین کند و باید پیوند پذیر باشد.
محتوای خوب یک تقاضا را تأمین می کند:

درست مانند بازارهای جهانی ، اطلاعات تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار دارند. بهترین مطالب محتوایی است که بهترین کار را در تأمین بیشترین تقاضا انجام می دهد. این ممکن است به شکل یک کمیک XKCD باشد که جوک های احمقانه ای را به گروه بزرگی از فن آوران ارائه می دهد یا ممکن است یک مقاله در ویکی پدیا باشد که تعریف وب 2.0 را برای جهان توضیح می دهد. این می تواند یک ویدئو ، یک تصویر ، یک صدا یا متن باشد ، اما باید یک تقاضا را تأمین کند تا محتوای خوبی در نظر گرفته شود.
محتوای خوب قابل پیوند است:

از دیدگاه سئو ، هیچ تفاوتی بین بهترین و بدترین مطالب موجود در اینترنت وجود ندارد ، در صورتی که لینک پذیر نباشد. اگر افراد نتوانند به آن پیوند دهند ، بعید است موتورهای جستجو آن را رتبه بندی کنند ، و در نتیجه محتوا ترافیک وب سایت داده شده را هدایت نمی کند. متأسفانه ، این اتفاق خیلی بیشتر از مواردی که تصور می شود می افتد. چند نمونه از این موارد عبارتند از: نمایش اسلایدهای تصویری با استفاده از AJAX ، محتوایی که فقط پس از ورود به سیستم قابل دسترسی است و محتوایی که امکان تولید یا اشتراک ندارد. محتوایی که تقاضای شما را تأمین نکند یا پیوند پذیر نباشد از نظر موتورهای جستجو بد است - و به احتمال زیاد برخی از افراد نیز.

عنوان عنوان

برچسب های عنوان بعد از محتوا دومین عامل مهم در صفحه برای سئو است. می توانید اطلاعات بیشتر درباره برچسب های عنوان را در اینجا بخوانید.
آدرس اینترنتی

همراه با پیوند داخلی هوشمند ، سئوکاران باید اطمینان حاصل کنند که سلسله مراتب دسته بندی وب سایت داده شده در URL ها منعکس شده است.

موارد زیر مثالی از ساختار URL است:

    http://www.example.org/games/video-game-history

این URL سلسله مراتب اطلاعات موجود در صفحه را به وضوح نشان می دهد (تاریخچه مربوط به بازی های ویدیویی در زمینه بازی ها به طور کلی است). این اطلاعات برای تعیین ارتباط یک صفحه وب داده شده توسط موتورهای جستجو استفاده می شود. با توجه به سلسله مراتب ، موتورها می توانند نتیجه بگیرند که این صفحه به طور کلی مربوط به تاریخ نیست بلکه بیشتر مربوط به تاریخچه بازی های ویدیویی است. این امر آن را به عنوان نامزدی ایده آل برای نتایج جستجو مرتبط با تاریخچه بازی های ویدیویی تبدیل می کند. بدون نیاز به پردازش محتوای صفحه ، می توان در مورد تمام این اطلاعات حدس زد.

موارد زیر نمونه بدی از ساختار URL است:

    http://www.imdb.com/title/tt0468569

برخلاف مثال اول ، این URL سلسله مراتب اطلاعات وب سایت را نشان نمی دهد. موتورهای جستجو می توانند ببینند که صفحه داده شده مربوط به عناوین (/ title /) است و در دامنه IMDB است اما نمی تواند تعیین کند صفحه مربوط به چه صفحه ای است. مراجعه به "tt0468569" مستقیماً چیزی را که احتمال دارد یک وبگرد جستجو کند ، نتیجه نمی گیرد. این بدان معنی است که اطلاعات ارائه شده توسط URL برای موتورهای جستجو بسیار کم است.

ساختار URL از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اهمیت نسبی را درک کنند و یک معیار مرتبط مفید به صفحه داده شده اضافه می کند. از نظر لنگر متن نیز مفید است زیرا اگر کلمات کلیدی در URL گنجانده شود ، افراد به احتمال زیاد با کلمه یا عبارت مربوطه پیوند برقرار می کنند.
سئو بهترین روش

صفحات محتوا گوشت وب سایت ها است و تقریباً همیشه دلیل مراجعه بازدید کنندگان به یک سایت است. صفحات محتوای ایده آل باید کاملاً مربوط به یک موضوع خاص باشد - معمولاً یک محصول یا یک شی - و بیش از حد مربوط باشند.

هدف از صفحه وب داده شده باید به طور مستقیم در تمام زمینه های زیر بیان شود:

    برچسب عنوان
    آدرس اینترنتی
    محتوای صفحه
    متن متن تصویر

در اینجا مثالی از یک وب سایت خوش فرم و مناسب موتور جستجو وجود دارد. همه عوامل موجود در صفحه آن بهینه شده است.

صفحه محتوا در این شکل به چند دلیل خوب در نظر گرفته شده است. اولاً ، خود محتوا در اینترنت منحصر به فرد است (که باعث می شود موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند) و اطلاعات بسیار کمی را در عمق زیادی پوشش می دهد. اگر یک جستجوگر در مورد Super Mario World س questionالی داشته باشد ، احتمال خوبی وجود دارد که این صفحه به پرسش آنها پاسخ دهد.

جدا از محتوا ، این صفحه به خوبی بیان شده است. موضوع صفحه در عنوان عنوان (Super Mario World - Wikipedia ، دائرlopالمعارف رایگان) ، URL (http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_World) ، محتوای صفحه (عنوان صفحه ، "Super Mario World ") و در متن alt هر تصویر موجود در صفحه.

rayat
rayat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋