عسکری

عسکری

چطور یک برنامه نویس موبایل شوید ؟

صنعت قابل انعطاف افزاری تلفن همراه ، بسیار بزرگ میباشد و انتظار میرود در سال آینده ( 2020) هم طراحی اپلیکیشن اندروید رویش اکثری داشته باشد . در واقعیت پژوهش ها علامت می‌دهد قیمت صنعت قابل انعطاف افزاری تلفن همراه در سال 2020 به مقدار 188.9 بیلیون دلار خواهد رسید .

با این رویش مطمئنا بازار فعالیت اپلیکیشن نویسی گوشی بسیار پرسود خواهد بود . در این باره می‌توانید در شرکت ها نرم افزار نویسی تلفن همراه استخدام گردید یا این که نرم افزار های فردی خویش را ساخت‌و‌ساز فرمائید .

برای آغاز اپلیکیشن نویسی تلفن همراه نیاز وجود ندارد مسلما دانشکده یا این که مکان خاصی برای فراگیری نام نویسی نمایید و سند خاصی اخذ فرمائید ، ولی این فعالیت را می توانید جاری ساختن دهید البته هزینه و مجال مازاد از شما می گیرد .به همین عارضه ها میباشد که ما آواسام را فعال سازی کردیم تا از هر مکانی بتوانید به راحتی از فراگیری های آنلاین لذت ببرید و با به کار گیری از فراگیری های اپلیکیشن نویسی تلفن همراه آواسام بتوانید اپلیکیشن نویسی گوشی را خاطر بگیرید .
چطور یک نرم افزار نویس گوشی گردید ؟‌
چطور یک نرم افزار نویس گوشی شویم

در‌این نوشته‌ی‌علمی ی آموزشی ما پنج گام برای شما مهیا کرده ایم که با تلاوت و کار کردن به آن‌ها شما می توانید یک اپلیکیشن نویس تلفن همراه گردید . پس بیایید استارت کنیم .


برای آغاز نرم‌افزار نویسی گوشی یکی‌از پلتفرم های تلفن همراه را تعیین فرمائید .

او‌لین گام برای یادگیری اپ نویسی گوشی این میباشد که شما در آغاز پلتفرم خویش را معین نمایید . پلتفرم های متعددی همانند Android , iOS , windows , blackberry و symbian و ... می‌توانید برای تلفن همراه ها پیدا فرمایید البته چیزی که معین میباشد این میباشد که Android و iOS میباشد که به بازار تلفن همراه های هوشمند اشراف دارا هستند .

ممکن میباشد نرم افزار نویسی برای windows هم جذاب باشد ولی سودمند نخواهد بود بدین ترتیب درصورتی که به تفکر درآمدزایی خوب از این شیوه میباشید رویکرد عاقلانه این میباشد که از میان Android یا این که iOS یک کدام از را گزینش نمایید ولی می توانید هر دو را هم تعیین فرمائید !

در حالتی که بخواهید در هرمورد از این پلتفرم ها نرم افزار ساخت و ساز فرمائید مباحث متعدد میباشد و هریک تخصص طلاق مستلزم میباشد .

برای استارت سفارش نمی شود که سراغ احاطه بر نرم افزار نویسی هر دو پلتفرم یعنی android و iOS بروید بهتر میباشد نخست یکی‌از آنها‌را تعیین فرمائید بعداز احاطه بر یک کدام از آنان می‌توانید به راحتی به پلتفرم دیگر هم کوچ نمایید .


برای آغاز نرم‌افزار نویسی تلفن همراه ،‌ مهارت های اساس ای دورنما را حافظه بگیرید

برای اینکه به یک نرم‌افزار نویس گوشی تبدیل گردید ، بایستی مهارت ها و علم مورد نیاز برای توسعه و گسترش ی اپلیکیشن را خاطر بگیرید . ولی پیش از شیرجه زدن به دنیای اپلیکیشن نویسی بهتر میباشد به پرسش تحت جواب بدید .

شما دقیقا از کجا دارید آغاز می کنید ؟

سه نوع نمایش برای جواب به‌این پرسش می تواند وجود داشته باشد .

شما اپلیکیشن نویس اینترنت می‌باشید و الان دوست دارید اپلیکیشن نویسی گوشی را حافظه بگیرید ، در‌این‌صورت‌ ما پلتفرم های نیکی را برای استارت کردن نرم افزار نویسی اندروید به شما معرفی خوا‌هیم کرد مثل Appcelerator Titanium .
شما هیچ تجربه ای راجع به کدنویسی ندارید البته بصورت مقدماتی می دانید که شی گرایی چه می باشد و چطور فعالیت میکند ؟ در‌این‌حالت‌ فهم و یادگیری طرز ی گسترش ی یک نرم افزار تلفن همراه برای شما معمولی خیس خواهد بود .
شما به طبع هیچ دانشی در این مورد ها ندارد و از صفره صفر می خواهید استارت نمایید ؟ در این‌حالت توصیه می‌کنیم دست‌کم یک زمان ی آموزشی مبانی نرم افزار نویسی و کامپیوتر را سپری فرمایید بعد وارد مباحث نرم افزار نویسی گردید .

خب در حال حاضر که با دقت به مفاد بالا متوجه شدید در چه مکانی میباشید بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید .

عسکری
عسکری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋