عسکری

عسکری

در هنگام ساخت اپلیکیشن چه نکاتی دارای اهمیت می باشد؟

امروزه نرم افزار ها رو به توسعه و گسترش می‌باشند و هر که با علم اندک خویش می‌تواند دست طراحی اپلیکیشن اندروید به ایجاد کرد نرم افزار ها و توسعه و گسترش آن‌ها بزند همینطور به کارگیری از این تکنولوژی نیاز به سرمایه متعددی ندارد البته برای اینکه بتوانیم اپلیکیشنی بازار پسند ساخت‌و‌ساز فرمایید می بایست چند نکات را مد حیث داشته باشید .
1.شناسایی نیاز یوزرها:

مهم ترین مرحله در ایجاد کرد نرم افزار آنالیز و شناسایی نیاز روز یوزرها میباشد شما در‌این مرحله بایستی به تحلیل و تحقیق در بازار بپردازید و در صورتی دارنده کسب وکار فیزیکی می‌باشید با طرح پرسشنامه های دربین مشتریان وفادارخود نظرو سلایق آن‌ها‌را جویا گردید . با این عمل شما با دیدی گشوده وارد مسیری می‌شوید که تا انتهای مسیر برایتان پر‌نور و بدیهی میباشد.
2.رسم ایده اول:

پس از اینکه به آشنایی قابل قبولی از بازار نرم افزار ها رسیدید درین مرحله شما ایده کلی اپلیکیشنی که در ذهن دارید را بر روی برگه می‌آورید و آن‌گاه به محاسبه کل زوایای آن می‌پردازید.
3.تشکیل داد نرم افزار باابزارهای دارای ربط:

بعداز اینکه تصمیم خویش را برای تشکیل داد نرم افزار آیتم نظرتان گرفتید سه راه و روش پیش رو دارید 1.در صورتیکه به علم نرم‌افزار نویسی احاطه داریدکه خویش استارت به تایپ کردن اپ نرم افزار خویش نمائید 2. در صورتی احاطه بی نقص به لهجه اپلیکیشن نویسی ندارید با چندین ابزار که برخی از وبسایت ها به طور مجانی در اختیارتان قرار می‌دهد می‌تواند شما‌را در تشکیل داد نرم افزار به شما یاری دهد .این طریق ایجاد کرد نرم افزار بسیار مقرون به صرفه میباشد.3.می توانید از وب سایت های مثل وب سایت http://appchar.com استعمال نمایید که شمارا در سوی پباده سازی و پشتیبانی از نرم افزار تان کمک می کند.
4.تشکیل داد نرم افزار برای دو پلتفرم پر اسم و رسم اندروید و ios :

همانطور که می دانند تلفن همراه های گوشی دارنده پلتفرم های مختلفی میباشند یکی‌از این دو پلتفرم ها مشهور و شناخته گردیده اندروید و ios میباشد.که دقیقا 96.8 درصد یوزرها از این دو پلتفرم خدمت می‌گیرند.هم اکنون شما نرم افزار برای یک کدام از این دو پلتفرم بسازید نیمی از مخاطبان خویش را از دست می دهید به این ترتیب با اینکه ایجاد کرد نرم افزار برای هردو پلتفرم به انگیزه ساختار متفاوتشان زمانبر است البته سودآور میباشد.
5.ایجاد کرد ورژن آزمایشی:

پیش از تکثیر ورژن مهم در آغاز یک ورژن آزمایشی از نمای نرم افزار منتشر نمایید تا بتوانید برخورد اشخاص در زمینه‌ی ظاهراپلیکیشن تان را گزینه محاسبه قرار دهید و در شکل وجود ایراد آن را برطرف فرمایید.

عسکری
عسکری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋