rashinwebseo

rashinwebseo

خرید بتن سبک هوادار اتوکلاوشده پرین بتن

نکات مهم در خرید بلوک هبکلس اصفهان

مشتریانی که قصد خرید بلوک سبک هوادار اصفهان را دارند لازم است که نکاتی را رعایت کنند تا دچار مسئله و مشکلی نشوند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این نکات مهم اشنا کنیم:

در ابتدا شما باید متراژ بلوکی که نیاز دارید را برحسب مترمکعب حساب نمایید. برای این کار لازم است ابتدا متراژ دیوارهای خود را بر حسب مترمربع محسابه کنید. (برای انجام این کار تنها باید طول دیوار را ضربدر ارتفاع کنید و سپس متراژ درب ها و پنجره ها را از عدد به دست آمده کسر میکنیم)

پس از حساب کردن متراژ مربع باید متراژ را به مترمکعب تبدیل کنیم؛ برای این کار ابتدا باید سایزی که لازم داریم را تعیین کنیم پس از مشخص شدن باید متراژ کل دیوار را بر متراژ مربع هر مترمکعب از بلوک هبلکس تقسیم نماییم.

مثال: اگر شما 100 متر مربع دیوار داشته باشید و قصد دیوارکشی با سایز ۱۰ سانتی متر را داشته باشید، کافی است تا عدد ۱۰۰ را بر ۱۰ تقسیم کنید تا متراژ مکعب دیوارتان به دست آید.

مثال: تصور کنید شما 100 مترمکعب دیوار داشته باشید و قصد دیوارکشی با سایز ۱۵ سانتی متر را دارید، کافی است عدد ۱۰۰ را بر ۶٫۶۶ تقسیم کنید تا متراژ مکعب دیوارتان به دست آید.

مثال: اگر شما 100 مترمکعب دیوار داشته باشید و قصد دیوار کشی با سایز ۲۰ سانتی متر را داشته باشید، تنها باید عدد ۱۰۰ را بر ۵ تقسیم کنید تا متراژ مکعب دیوارتان به دست آید.

با مثال های ذکر شده شما میتوانید سایز های ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ را از مترمربع به مترمکعب تبدیل نمایید.

 

rashinwebseo
rashinwebseo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋