raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

دکوراسیون های قدیمی از مد افتاده

همه ما وسایلی داریم که بعد از چند سال دلمان را میزنند یا قدیمی میشود،و کلا هرسال دکور منزلمان را عوض میکنیم.

ما در این مقاله میخواهیم درباره دکور های که در منزمان قدیمی شده یا از مد رفته است بحث کنیم.

رنگ بژ یا تیره

شاید در خانه های شما رنگ دیوار هایتان بژ یا تیره باشند اما همه ما میدانیم که بژ و تیره قدیمی ترین رنگ هایی هستندکه ما هنوز از آنها در دکور منزلمان استفاده میکنیم.

کاغذ دیواری

اگر به یاد داشته باشید افراد برای زیبا کردن دیوار منزلشان از کاغذ دیواری استفاده می کردند.کاغذ دیواری گلدار قدیمی ترین طرح برای زیبا کردن منزل است،اما امروزه افراد از سبک های شلوغ خسته شده اند و این سبک دیگر برای منزل مناسب نیست.

دکور اتاق قدیمی

اگر هنوز هم سبک اتاقتان قدیمی شده و میخواهید اتاق زیبا و دلخواه داشته باشید بهتر است با خرید کمد لباس و میز تحریر جدید همراه با خرید میز کنسول از شر دکور قدیمی اتاقتان خلاص شوید.

 

میز تلویزیون قدیمی و چوبی

امروزه همه افراد به میز تلویزیون های مدرن و ساده علاقه دارند.همه ما میدانیم که میز تلویزیون ها با جنس چوبی همراه با بوفه هایی که با درب آنها شیشه ای هستند از مد افتاده و شما میتوانید با خرید میز تلویزیون جدید بهترین دکور را در منزلتان ایجاد کنید.

 

کاغذ دیواری حاشیه دار

اگر میخواهید منزلتان مدرن و زیبا باشید از این مدل کاغذ دیواری دل بکنید چون این مدل کاغذ دیواری فضای منزل شما را کوچک میکند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به شما عزیزان در رابطه با دکور های که منزلتان را قدیمی نشان میدهد بحث کردیم.اگر میخواهید منزلتان دکور قشنگ و مدرنی داشته باشد باید از این مدل سبک ها برای دکور خانه تان استفاده نکنید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋