raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

موقع خرید آینه باید چه نکاتی را در نظر داشت؟

 

آینه ها جزو مواردی در دکوراسیون هستند که میشود همیشه روی آنها برای زیبا تر شدن خانه حساب کرد. فرقی نمیکند که میخواهید از آینه در کجای خانه استفاده نمایید، نتیجه مار در اکثر مواقع رضایت بخش خواهد بود‌ اما خیلی مهم است که قبل از خرید آینه به چند نکته توجه کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

 

محل قرار گیری آینه

جایی که قرار است آینه را قرار دهیم از دو جهت اهمیت دارد، یکی از نظر بصری و دیگری از نظر تکنیکی

از نظر بصری آینه ها به جهت اینکه با بازتاب تور باعث میشوند فضا بزرگتر و روشنتر به نظر برسد، اتاق یا فضایی که در آن قرار گرفته اند را بزرگتر نشان میدهند. بهتر است از آنها در راهرو های باریک یا اتاق های تاریک و کوچک استفاده کرد تا از این قابلیت در جهت بهبود دکوراسیون کمک گرفت.

از نظر تکنیکی هم برای استفاده حداکثری  از ویژگی های آینه ان ها را عمود بر دیوار دارای پنجره یا منبع نور وصل کرد تا نور را از بیرون به داخل هدایت کنند. آینه هایی که انتخاب میکنیم بالای وسایلی مانند دراور یا کنسول و جا کفشی قرار بگیرند باید از عرض این وسایل کوچک تر باشند تا نمای زیبا تری داشته باشند. آینه ها در هر سبک از دکوراسیونی قابل استفاده هستند. شما تنها باید به قاب آنها توجه نمایید برای مثال در دکوراسیون ها مینیمال یک قاب ظریف یا باریک یا یک آینه بدون قاب نتیجه بهتری خواهد داشت. در حالی که یک آینه قرار گرفته در دکوراسیون های کلاسیک و … باید دارای قاب های شاخص و دارای جزییات بیشتری باشند.

ارتفاع محل نصب آینه نیز خیلی مهم است.اگر آنها را خیلی بالا یا خیلی پایین نصب کنید بلا استفاده خواهند شد بهتر است بسته به قد افراد بالغ در خانه، آینه در راستای دید مستقیم باشد. مثلا مرکز آینه در مقابل چشم ها قرار بگیرد. اگر اختلاف قد افراد با هم زیاد است، یک آینه با سایز بزرگتر می خواند به راحتی جوابگوی نیاز همه افراد باشد.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋