raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه سبک های مختلف دکوراسیون داخلی خانه را با هم ترکیب کنیم؟

تزئین دکوراسیون خانه کار خیلی سرگرم کننده و جالبی میتواند باشد اما اجرای آنچه در ژورنال ها و راهنما ها می بینیم، شاید امکان پذیر نباشد. زمانی که به اطراف خود نگاه میکنیم میتوجه میشویم که دکوراسیون خانه ما در حال حاضر ترکیبی از چند سبک است و با آن راحت هستیم.  ما در این جا به شما می آموزیم که چگونه با ترکیب چند سبک دکوراسیون به آن چه واقعا علاقه دارید برسید.

 

در قدم اول با ید سبک دکوراسیون مورد علاقه و مناسب خود و خانوده تان را پیدا نمایید. میتوانید از اینستاگرام و پینترست برای الهام گرفتن کمک بگیرید. در حال حاضر دو سبک کلاسیک و نئو کلاسیک و مدرن و معاصر در بین افراد بیشتر رایج است و البته سبک بوهو و فرانسوی نیز به تازگی طرفداران خود را پیدا نموده است.

برای این که به یک ظاهر منسجم برسیم، باید عناصر مختلف که سبک دکوراسیون شما را تشکیل می دهند را به درستی و با دقت انتخاب کنید. این میتواند شامب مبلمان، رنگ ها و بافت ها و نیز تزئینات باشد. داشتن ظاهری یک پارچه و متعادل در نتیجه، چیزی است که ما تمایل داریم به آن برسیم.

برای این که هیچ چیز تصادفی به نظر نرسد، هر بافتی که در فضا انتخاب میکنید را حداقل دوبار تکرار کنید تا تعمد حضور آن در فضا حس شود. برای بافت هایی که دوست دارید در کور شما قابل باشند به تکرار بیشتری نیاز خواهید داشت.

از تزئینات نیز قافل نشوید، میز ها و سطوح مختلف را جوری بچینید که هم کارایی و هم زیبایی داشته باشند. از لامپها، گلدان ها و مجسمه ها در کنار ظروف مختلف برای رسیدن به زیبایی بیشتر کمک بگیرید. اما در انتخاب هر یک دقت لازم را به خرج دهید و عناصر مختلف را کنار هم قرار دهید تا به نتیجه نهایی دست پیدا نمایید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋