raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

اشتباهات فنگ شویی آشپزخانه

اگر زمان زیادی را صرف آشپزی برای خانواده می کنید، باید از این اشتباهات کوچک فنگ شویی آشپزخانه جلوگیری کنید. اگر در آشپزخانه‌هایمان حال و هوای خوبی می‌خواهیم، ​​اجرای فنگ شویی به روش مناسب ضروری است.

 

راه اندازی آشپزخانه به بهینه ترین حالت می تواند به استفاده روزمره کمک کند، زیرا در کاربردی ترین حالت خود خواهد بود. به عبارت دیگر، بهبود جریان و انرژی هر فضایی می تواند تفاوت زیادی در کاربرد آن ایجاد کند.

1 : قفسه‌های باز : آنها واقعا در آشپزخانه‌ها محبوب هستند، اما زمانی که فضای ذخیره‌سازی کم داشته باشید، ممکن است به هم ریخته شوند. پیشنهاد می‌کنیم از سبدهای ذخیره‌سازی برای مرتب سازی آن ها استفاده کنید. میتوانید انواع مبلمان را از این جا خریداری کنید.

2 : رنگ‌ها : رنگ‌های پرانرژی و آتشین با عناصر موجود در فنگ شویی مرتبط هستند، اما استفاده بیش از حد از این رنگ‌ها روی دیوارها و کابینت‌ها باعث می‌شود شما در آشپزخانه احساس عصبانیت کنید. رنگ آمیزی یک دیوار شاخص با این رنگها می تواند به زیباتر شدن فضا کمک کند بدون اینکه خیلی زیاد به نظر برسد.

3 :  کابینت آشپزخانه : وجود قابلمه و ماهیتابهدر دید میتوانئ  احساس گرفتگی داشته باشد و جریان انرژی را محدود کند. سعی کنید بیشتر چیزها را در کشوها و کابینت ها ذخیره کنید تا از دید دور شوند اما در دسترس باشند.

4 :چاقوها : نمایش چاقوهای آشپزخانه می تواند احساس خطر و هرج و مرج را در یک آشپزخانه کوچک ایجاد کند. در عوض، چاقوها را در کشو یا کابینت و قفسه های بسته نگهداری کنید. چاقوها تیز هستند و اگر به درستی نگهداری نشوند می توانند خطرناک باشند. مهم است که آنها را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید.

5 : اجاق گاز روبروی درب : قرار دادن اجاق گاز مقابل در یک اشتباه رایج است. به این خاطر که پشت شما در هنگام آشپزی رو به در است. 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋