raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چهار ویژگی کلیدی میز اداری

اگر گاهی اوقات از خانه کار می کنید، خوش شانس هستید! مهم نیست که محیط کار شما خانه باشد یا اداره، مطمئن شوید که میز شما دارای این ویژگی های ضروری است تا شما را در تمام طول روز راحت و سرزنده نگه دارد.

 

ارتفاع صحیح
ارتفاع میز شما باید با توجه به ارتفاع آرنج شما تنظیم شود. ارتفاع میز معمولی بین 80 تا 75 سانتی متر است که برای یک فرد با قد متوسط مناسب است. برای تعیین اینکه دقیقا بدانید چه چیزی برای شما مناسب است، روی صندلی خود بنشینید، آرنج ها را در کنار بدن خود قرار دهید و ارتفاع صندلی را طوری تنظیم کنید که پاهای شما صاف روی زمین و ران ها موازی با زمین باشند(حالت 90 درجه). از کسی بخواهید که فاصله عمودی از زمین تا آرنج شما را اندازه بگیرد. این ارتفاع، ارتفاع دقیق میز تحریر شماست. اگر نمی توانید یک میز در این ارتفاع پیدا کنید، باید یکی با اندازه های سفارشی از گامی نو سفارش دهید و یا اگر میزتان را با فرد دیگری شریک هستید، یک میز با قابلیت تنظیم ارتفاع تهیه نمایید.
میز تحریر آرکانا ساخت گامی نو

 

کشو در زیر میز
در هنگام خرید میز تحریری که در زیر میز کشو دارد بسیار دقت نمایید تا این کشو ها مانع ایجاد یک فاصله کافی برای ران ها وجود داشته باشد. از آنجایی که معمولا در حالت استاندارد، فاصله کمی بین ران تا ساعد افراد وجود دارد، مطمئن شوید که این کشوها بیشتر از 10 سانتی متر ارتفاع نداشته باشند.

 

کونیک بودن لبه میز ها
برای جلوگیری از فشار تماس بر روی مچ دست و ساعد هنگام تایپ کردن، مطمئن شوید که لبه جلویی میز صاف و گرد باشد. از استفاده ی لبه های تیز خودداری کنید!

 

میز های ایستاده
بسیاری از کسانی که در خانه کار می کنند، حواس پرتی های معمول روزانه را ندارند که باعث می شود که کار کنان در دفتر حرکت کنند. مثل رفتن به جلسات یا تعامل با سایر کارکنان و…. خرید میز تحریر ایستاده و یا دو حالته این امکان را فراهم می کند که از نشستن های ایستا و مداوم که باعث آسیب به فیزیک بدن انسان می شوند جلوگیری کنید. هرچه بیشتر بتوانید در طول روز حرکت کنید، سیستم قلبی عروقی شما بهتر عمل خواهد کرد.
raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋