raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

5 سوال کلیدی که هنگام انتخاب وسایل اتاق خواب باید به آنها پاسخ دهید (قسمت اول)

 

 

چه در حال رفتن به یک اتاق خواب جدید باشید یا فقط به دنبال تغییر دکوراسیون، انتخاب مبلمان مناسب با توجه نیازها و سلیقه شما می تواند چالش برانگیز باشد. مبلمان اتاق خواب اکثرا طوری ساخته می شوند که سال ها دوام بیاورند و نیازی به تغییر مداوم ندارند. به همین دلیل، انتخاب یک وسیله مثل دراور لباس به طوری که با نوع دکور همخوانی داشته باشد می تواند دلهره آور به نظر برسد.

برای کمک به شما در ساده سازی این کار، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید هنگام انتخاب وسایل اتاق خواب تان از خود بپرسید. 

اتاق خواب مال چه کسی است؟ 

اولین چیزی که در هنگام خرید وسایل اتاق خواب باید در نظر گرفت این است که مال چه کسی خواهند بود؟ افراد مختلف به وسایل مختلفی در اتاق خواب خود مثل کمد نیاز دارند، از این گذشته ، هر فردی نیازها و سلیقه خود را دارد. به عنوان مثال، اتاق یک زوج متاهل با اتاق یک کودک خردسال یا نوجوان متفاوت است.

در حالت ایده آل، تم و طرح رنگ و همچنین مبلمان یک اتاق  باید منعکس کننده شخصیت منحصر به فرد او باشد. این کار باعث می شود که اتاق خواب به عنوان یک مکان استراحت، مناسب باشد.

سبک دکوراسیون

چه نوع سبک دکوراسیونی را ترجیح می دهید؟ کلاسیک و سنتی، گرم و راحت، یا ساده و مینیمال؟ طراحی قسمت های دیگر خانه خود را در نظر بگیرید و مبلمان و دکوراسیونی را انتخاب کنید که با تم کلی خانه شما مطابقت داشته باشد. برای مثال گامی نو میتواند تمام این نیاز ها را براحتی برآورده کند.

برای اینکه اتاق تا حد امکان منسجم به نظر برسد، سعی کنید وسایل شما از نظر طرح، رنگ و جنس با هم مطابقت داشته باشند. یک سبک و طرح واحد به ایجاد یک فضای آرام و دلنشین برای استراحت کمک می کند.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋