raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه دکوراسیون اتاق خود را زیبا تر کنیم؟

همه ما دوست داریم یک اتاق خواب زیبا، جذاب و ظریف داشته باشیم تا از آن انرژی مثبت و حس آرامش را دریافت کنیم. برای اتاق خواب باید به دنبال مبلمانی باشیم تا در عین حال که شیک هستند زود از مد نیفتند و نیز کاربردی و مناسب ما باشند. نکات این مقاله از گامی نو می تواند به شما کمک کند.

 

از رنگ های روشن استفاده نمایید

رنگ های نود و خنثی باعث می شوند که اتاق خواب شما شیک و خاص به نظر برسد. استفاده از مبلمانی که دارای ظرافت های خاص هستند یا برای مثال یک کمد لباس ساده که یک تابلو زیبا آن را تزئین کرده است، میتواند به زیباتر نشان دادن اتاق شما خیلی کمک کند. برای جزییات و اکسسوری ها از رنگ های زنده که به فضا جان میبخشد استفاده کنید و از لایه بندی برای بعد دادن به اتاق استفاده کنید.

جزئیاتی که میتواند اتاق شما دگرگون کند

برای تخت خواب خود از تاج تخت های کار شده یا لمسه کوبی شده استفاده نمایید. از آنجایی که تخت خواب بزرگ ترین و در مرکز دید ترین عنصر هر اتاق است در زیبایی اتاق تاثیر بسزایی دارد. برای کناره های تخت در صورت امکان در دو طرف تخت، میز های پاتختی دارای جزییات یا استفاده از دکوری های جذاب برای آن ها را در نظر بگیرید تا توجه ها به دو سمت تخت سوق دهید که باعث بزرگتر دیده شدن اتاق خواب هم خواهند شد. میتوانید برای بالای تخت یا کمد لباس خود استفاده از دیوارکوب ها را امتحان کنید تا هم زیبایی این قسمت را بیشتر کنید و هم نور اتاق خود را زیاد تر نمایید. همچنین آباژور های زیبا میتواند به مدرن تر و جذاب تر شدن دکوراسیون شما کمک زیادی کند.

در صورت وجود فضا یک صندلی راحتی به اتاق خود اضافه کنید. این کار بر خلاف آنچه ممکن است تصور نمایید، باعث بزرگ تر شدن اتاق شما میشود و هم در مواقع لزوم میتوانید روی آن استراحت کنید، به کار های خود رسیدگی کنید و یا کمی مطالعه نمایید.

استفاده از کوسن های طرح دار و با رنگ های زنده، شال های مبل و تخت نیز به لایه یندی اتاق شما و جان دادن به فضا کمک خواهند کرد و باعث می شود که شما احساس شادابی بیشتری در مواجهه با اتاق خواب خود داشته باشید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋