raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

4 نکته برای انتخاب یک میز جلو مبلی مناسب

اگر به فکر تغییر دکوراسیون در خانه خود هستید، یکی از وسایلی که تاثیر شگفت انگیزی در ظاهر خانه شما دارد، میز جلو مبلی است، که میتواند از آن برای انجام تغییرات استفاده نمایید خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

 

اکثر ما از میز جلو مبلی برای سرو خوراکی و نوشیدنی برای خودمان و مهمان ها، قرار دادن کتاب و تلفن همراه و غیره استفاده می کنیم و گاهی اوقات پاهای خود را روی آن قرار می دهیم تا در هنگام تماشای تلویزیون کمی استراحت کرده باشیم.

برای همین انتخاب یک میز مناسب دارای اهمیت است زیرا می تواند کاربرد آن، طول عمر و زیبایی دکوراسیون نشیمن ما را تعیین نماید. ما در این مقاله از گامی نو شما را برای انتخاب یک میز جلو مبلی مناسب راهنمایی می کنیم.

اندازه و فضا

قبل از این که شروع به جستجو برای پیدا کردن یک میز مناسب نمایید، باید به اندازه های متناسب آن با مبلمان و  فضای قرار گیری میز توجه نمایید. 

ارتفاع یک میز جلو مبلی استاندارد، باید در حدود 50 الی 60 سانتی متر باشد و بهتر است که از ارتفاع نشیمن مبل های شما پایین تر باشد. بهتر است بین مبل تا میز 30 الی 40 سانتی متر فضای خالی برای رفت و آمد راحت تر و قرار گیری راحت تر پاها فاصله وجود داشته باشد. همچنین میز جلو مبلی شما از میز تلویزیون بهتر است بیشتر از 60 الی 70 سانتی متر فاصله داشته باشد.

جدا از این استاندارد ها باید به تناسب میز با فضای نشمین خود نیز توجه کنید، مهم ترین چیز این است که از دید شما، محیط خوب به نظر برسد و برای رفت و آمد بین مبلمان دچار زحمت و محدودیت نشوید.

شکل ظاهری

استفاده از میز های بسته باعث می شود که فضا کمی سنگین به نظر برسد، اما اگر به سراغ میز های باکسی که میشود طرف دیگر را دید، باعث بزرگتر و عمق دار تر دیده شدن فضا می شود، اگر از میز های شیشه ای استفاده کنید، باعث میشود که افق دید ادامه داشته باشد و حس سبکی به فضا بدهید اما در صورتی که چیز های سنگین می خواهید روی میز قرار دهید و یا در هنگام نشستن روی مبل پاهای خود را روی میز قرار می دهید، همچنین اگر فرزند خردسال دارید، میز شیشه ای توصیه ی مناسبی نیست و پیشنهاد میکنیم یک میز ام دی اف یا فلزی را از گامی نو خریداری کنید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋