raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

راهنمای انتخاب یک میز آرایش برای اتاق خواب کوچک خود

میز آرایش ها امروزه به عنوان یکی از لوازم اصلی در اتاق خواب ها محسوب می شوند و همه خانم ها دوست دارند یکی از آن ها در اتاق خود داشته باشند، تا بتواند لوازم آرایشی و مراقبت از پوست خود را بهترین شیوه ممکن سازماندهی نمایند.

 یک میز آرایش با فراهم کردن یک فضای راحت و مناسب برای آرایش کردن کار شما را خیلی راحت میکند اما نکته ای که وجود دارد انتخاب یک میز آرایش مناسب مخصوصا برای اتاق خواب کوچک است.

سایز میز

برای انتخاب میز آرایش اولین معیار شما باید اندازه باشد. یک میز آرایش خوب باید با ابعاد اتاق شما و سایر لوازم تان متناسب باشد. چیدمان انتخاب نباید طوری باشد که انگار وسایل را به زور در آن قرار داده اید. در ضمن باید فضای رفت و آمد کافی نیز وجود داشته باشد.

ویژگی ها

یک میز خوب باید متناسب با نیاز های شما دارای ویژگی های مختلفی باشد. برای مثال اگر در اتاق خود فضای زیادی ندارید، باید دارای کشو های فراوانی باشد تا بتوانید به وسیله آن به اتاق خود نظم دهید. 

اگر اتاق خواب شما نور زیادی ندارد یک آینه بزرگ را برای میز خود از گامی نو سفارش دهید تا نه تنها بتوانید تمام قد خود را در آن تماشا کنید، بلکه با انعکاس نور فضا را روشن تر نشان دهد.

حتی میتوانید به صورت سفارشی اقدام به طراحی مدل مدنظر خود نمایید و آن را با کمد و دراور خود ترکیب کرده و یک نمونه مناسب خودتان را داشته باشید.

محل قرار گیری

چیدمان اتاق خود را در نظر بگیرید و محل قرار گیری میز را نسبت به سایر وسایل پیدا کنید، سپس با توجه به فضایی که اجازه دارد اشغال کند نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سبک میز 

در آخر به سبک میز آرایش توجه کنید. خيلي مهم است مطمئن شوید که میز آرایش شما  با سبک اتاق خواب  تان مطابقت دارد تا از ظاهر  و جلوه نامطلوب آن جلوگیری کنید. بسته به سلیقه خود می توانید از طرح های مدرن تا کلاسیک یک میز برای خود انتخاب کنید.

همچنین مطالعه این مقاله نیز به شما توصیه می شود.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋