raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه یک دراور را برای خرید انتخاب کنیم؟

لازمه کامل شدن هر اتاق خوابی، یک تخت خواب زیبا و یک دراور است. دراور به شما کمک می کند تا لباس های شما مرتب و از دید پنهان شوند. دراور ها یکی از کاربردی ترین لوازم هر خانه هستند که برای زیبا تر شدن دکوراسیون هم مهم می باشند. اما قبل از خرید این وسیله باید نکاتی را بدانید تا یک خرید صحیح و مفید داشته باشید.

کمد و دراور

معمولا ما برای نگهداری لباس هایمان به دو نوع وسیله احتیاج داریم، کمد ها و دراور ها؛ از کمد ها برای نگهداری لباس هایی استفاده میکنیم که نیاز به آویزان کردن دارند و از دراور ها برای لباس های معمولا کوچکتر و تا کردنی استفاده می شود.

دراور و میز آرایش

اگر از دراور هایی با ارتفاع کوتاه تر استفاده نمایید، می توانید با قرار دادن یک آینه در قسمت بالایی آن، از دراور خود به عنوان میز آرایش نیز استفاده نمایید، علاوه بر این، قرار دادن یک آینه بالای دراور به زیبا تر شدن دکوراسیون شما نیز کمک زیادی میکنند.

مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

تعداد کشو ها

جدا از این که اتاق چه فضایی برای قرار دادن دراور در اختیار شما قرار میدهد، باید تعدادلباس های خود را نیز در نظر داشته باشید، اگر بیشتر لباس های شما حجیم و تا کردنی است، پس به کشو های عمیقی احتیاج دارید،  یا اگر دراور خود را با افراد دیگری مانند همسرتان یا خواهر و برادر هایتان شریک هستید، به تعداد کشو های بیشتری احتیاج پیدا خواهید نمود.

سبک و شکل دراور

در هنگام خرید دراور از گامی نو باید به ظاهر آن نیز توجه زیادی داشته باشید، زیرا تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه به خصوص اتاق خواب شما خواهد داشت، جدا از رنگ و شکل، باید به جزئیاتی مانند دستگیره ها، پایه ها و تزئینات نیز دقت زیادی داشته باشید زیرا هماهنگ نبودن این جزییات آشفتگی به همراه خواهد داشت.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋