raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

با چه وسایلی میز تلویزیون خود را دکور کنیم؟

 

میز تلویزیون به عنوان یکی از مهم ترین آیتم های دکوراسیون تاثیر زیادی در زیبایی فضایی که در آن قرار میگیرد دارد، برای این که این فضا را زیبا تر از قبل نشان دهیم توصیه میکنیم که، میز تلویزیون خود را اکسسوری ها و دکوری های مختلف تزیین نمایید.

 

همه چیز را ساده نگه دارید

اگر دوست دارید میز تلویزیون خود را به شیوه امروزی تزئین نمایید توصیه میکنیم که سادگی را در آن رعایت نمایید همانطور که میگویند، زیبایی در سادگی است.مخصوصا اگر میز تلویزیون شما دارای یک رنگ زیبا نیز باشد برای اینکه استفاده از رنگ های دیگر سادگی و زیبایی آن را بهم نریزد از اکسسوری های ساده و مینیمال با کمترین جزئیات استفاده نمایید. در این خصوص حتما از رگ های خنثی استفاده نمایید.

تزیین با گلها

فرقی نمیکند از شاخه های گل خشک استفاده میکنید یا از گیاهان طبیعی استفاده از یک گلدان زیبا با چند گل زیبایی خانه شما و میز تلویزیون شما را تضمین میکند. گل ها  گیاهان سرشار از بافت و حس زندگی هستند که احساس زنده بودن و طراوت را به دکوراسیون تزریق می نمایند.

از کتاب ها استفاده نمایید

اگر اهل مطالعه هستند و ساعات مشخصی از روز را به این کار اختصاص می دهید، پیشنهاد میکنیم که از کتاب های مورد علاقه خود که نشان دهنده ذهنیت و خلق و خو شماست در دکوراسیون میز تلویزیون کمک بگیرید تا هم هر زمان که دوست داشتید آن ها در دسترستان باشند  بتوانید آن ها مطالعه نمایید و هم علاقه مندی خود را دوستانتان نشان دهید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋